Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]_, 9.8.2006 17:42:
mitä ominaisuuksia on tytöllä/naisella joka on "vaimomatskuu"?
[/q]
Täydellinen nainen/tyttö joka sopis esim. vaimoks?
[q]Jiimo, 2.7.2006 11:23:
Ahaa, nyt ymmärrän tämän:
"I was listening to an interview with Tiesto on one of Sirius's dance channels and he was talking about how he uses 100% cd's now, no more vinyl and he blames his mixing skills and trainwrecking on the fact that it's much harder to mix with cd's than vinyl and thats why he trainwrecks so much"
[/q]
no ohho :D
hyvät naurut irtos näin heti päivän alkuu!
Tarvisin pienen ja ilmasen ohjelman jolla sais esim 20 kuvaa kerrallaa pienennettyy, ettei tarvii photaril runkata viittä tuntii..
Mistä sellainen löytyy?
Irfanview tulee sit varmaan hankittua =)
Tais olla jopa kyseinen ohjelma jota mulle joskus suositeltiin, mutta unohdin nimen.
[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 12:29:
Tota epäilein hyvin vahvasti... Onko siellä taas joku "alkaen" merkintä... Eli vuonna 2057 pääset tohon hintaan yhtenä opäivänä vuodessa seuraavana vuonna voit tulla samalla hinnalla takas
[/q]
Tost oli mainoksii aika monel dösäril ku viimeks kävin siel, ja sitä edellisel kerral..
Ite en tiedä siit sen enempää, mut tiedän et jotkut tietäis, joten olisin myös kiinnostunu kyseisest asiast, kerranku myös suunnitelmis ollu Pariisin matka!
[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 12:18:
Löysin aikaa sitten 410e maksavat liput suoralla lennolla pariisiin kahdelle ihmiselle... Mutta haluun vielä halvemmalla... Kai sitä alle 400e luulis pääsevän muutama maa alaspäin euroopassa En voi uskoo että olis näin kallista
[/q]
Sesonkiaika..
Mitä tos kattelin heinäkuun lentoi, nii sillon puhutaan jo kolmest nollast!
Äkkilähtöi voi aina bongailla..vaikka dameihin jos halval irtoo, sielt tais lento Pariisiin maksaa ~15e..
[q]Avernian, 19.5.2006 23:35:
Millä perusteella suomalainen somaliperäinen poika pitää itteään gangstana?
[/q]
Ne pelkää et valkonen mies napauttaa ruoskal, joten pakko jollai taval suojella itteensä esim. pukeutumal gangstaks!
Ne oppii aika hyvin telkkarin kautta..
[q]Android, 3.11.2006 21:22:
Minulla on ollut voimakas, ärsyttävä elohiiri vasemmassa silmässä nyt kolme päivää putkeen. Miten sen saa menemään pois? Google kertoo, että lihasta pitää hieroa...Miten silmää hierotaan?
[/q]
Epäilen ettei se suoraan silmäpallos oo, vaan silmäkulman lihaksessa, itelle hyvin tuttu tilanne eri puolilla kehoa, ja tosiaan kunnol ku hieroo nii se kramppailu loppuu.
Silmäkulmaa hieron ite ainaski nipistämäl lujaa kramppaavaa kohtaa, jonka jälkee kahel sormel kevyttä hierontaa..
[q]domi, 21.1.2006 18:42:
Soita vaikka yleiseen hätänumeroon, numeropalveluun, poliisille, AA-kerhoon, papille, tai vanhemmillesi ennemmin ku kysyt näitä "kuseeko kissa vertikaalisti?"-kysymyksiä tässä threadissa.
[/q]
Soittaa salee viel ja sanoo et sä käskit sen soittaa :DDD
[q]pirpeli, 14.1.2006 16:13:
Siat!*grr*
Mut eiks ne kaccacärpäset mee sellaseks entsyymimössöksi siellä kasvin masussa?
[/q]
Kyl, mut ne on silti syöny "lihaa"
Paholaisen luomia kasveja
[q]pirpeli, 14.1.2006 16:04:
Noin niinkun periaatteessa,voiko kasvissyöjä syödä lihansyöjäkasveja?
[/q]
Ei koska ne on murhannu viattomia kakkakärpäsii :.(
[q]Rx, 12.1.2006 21:18:
hei mikä helvetti siinä on et trance deejiit on alkanu vaihtaa dj nimiään takas ristimä nimikseen...? pitäskö munki muuttaa dj-nimeksi
DJ Ville Sorsa - The principal of darkness?
... olisko uskottava?
[/q]
hoho, WORD! :D
[q]sapeli, 30.8.2005 16:41:
---
astaroth, 28.8.2005 21:50:
- miksi miesballerinoja kutsutaan?
---
Tähän me kehitettiin kerran vastaus: se on "balle"
[/q]
haha päivän kuperkeikka
[q]Hasse L.Hoff, 30.8.2005 13:55:
Pakastimessa valo?? itse en ole ikinä nähnyt pakastimessa valoa. Syy siihen on luultavasti siinä ettei sinne kannata asentaa, koska valo tuottaa lämpöä ja on vaikeampaa pitää pakastin esim. -18c° jos sinne sen valon lykkää.
[/q]
Meidän pakastearkus on valo, ja normipakastimes.
Ja se syttyy tietenkin pelkästään kun aukasee oven, joten lämpöä se tuskin tuottaa, enemmän haittaa on siitä kun sinne sisään pääsee lämmintä ilmaa.
Heräsin aamuyöstä neljältä vessahätään. Kävin vessassa, mutta sen jälkeen ei tullutkaan enää uni.
Mikä oikeasti auttaa saamaan unen päästä takaisin kiinni?
voiko yhdelle ps2:n muistikortille tallentaa eri pelien tallennuksia? eli siis aikasemmat tallennukset eivät häviä jos tallentaa eri pelin samalle kortille?
Jos mä meen Helsingissä vaihtamaan euroja aussidollareiks, ni saanko mä niitä heti? (tämä kysymys siksi, että kun systeri kävi pohjammaalla vaihtamassa rahaa, niin niitä piti erikseen tilata.)
Miks kaikki suunnitelmat menee aina silloin pieleen kun on ihan innoissaan kaikesta ja ois aikaa ja rahaa ja intoa ja kaikkee? Ja vapaapäivätkin vielä ois.
Mä en halu enää tehä ikinä mitää suunnitelmia ku ne ei näköjää toteudu *kiroaauhoaajarepiihiuksensapäästä*
[q]Steven Hoaks, 7.3.2008 15:05:
PayPal asiaa
Mulla on tili ja siellä mun visa kortti rekisteröitynä ja "Verified" linkitetty myös koko tili Ebay sivulle niin onnistuu ostot sun muut helpommin... Noh tossa eilen ostin ensimmäistä kertaa tavaraa briteistä ja tänään kyselin että paljon mahtais kestää ja niinpoispäin. Ilmoittivat että lasku on tilassa "pending" minulla taas heti seuraavalla sekunnilla luki kaikissa papruissa PayPalilla "complited", mutta toisaalta visassa kun katoin pankkitunnareilla ei näy jälkeäkään mistään maksuista?
Pitääkö mun siis itse siirtää jollakin tavalla rahaa PayPaliin ja se sitten siirtää eteenpäin vai osaako se laskuttaa mun visaa automaattisesti, mutta siihen menee joitakin päiviä ja sen takia ei näy vielä laskussa?
Onko kellään kokemuksia?
[/q]
Paypal laskuttaa automaattisesti sun luottokorttia kunhan tiedot siellä on oikein. Itse oon huomannu, että (ainakin Sampon) Visalla maksut näkyy hitaammin ku (Nordean) masterilla.
Lukeeko sulla eBayssäkin comleted tai paid tms?
Millä järjellä nuo viritinvahvistimien desibelijutut toimii, tarkoitan että miksi ne ei ole realistisia, vaan esim meillä sopiva ääni on n. -35 desibeliä. Miinus 35??
(ai miten niin en ymmärrä tekniikasta mitn?)