Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Ohi mennyt jonkin sortin periodi tässä ilmaisutaiteen tuoksinnassa, kun en osaltani ole vielä sisäistänyt tämän ilmeistä merkityksellisyyttä:
eli sanotaan nyt, vaikka henkilön x ottavan kantaa kirjoittajan y esille nostamaan seikkaan johon hän vastaa esim. "Juuri näin ja jee!!1!"
HITTOAKO TUO # UNO TUOLLA MERKKAA?
Teinijuttuja ihan niinku kirjottaminen käyttäen x, z ja q kirjaimia (tiiäx?). Itsekin tulee käytettyä joskus kun haluun pelleillä.
---
henkilön x ottavan kantaa kirjoittajan y esille nostamaan seikkaan johon hän vastaa esim. "Juuri näin ja jee!!1!"
---
Yleensä vissiinkin sarkasmia henkilön y vaahtoamiseen/hehkuttamiseen. Tai sitten ihan oikea typo.
Huutomerkki tehdään painamalla 1 + shift, useamman huutomerkin kanssa voi sormi lipsahtaa shiftiltä jolloin riviin tulee 1.
Mielenkiintoista sanoi muinoin Kinnusen Heikki. Kiitokset tästä suuntaasi, allekirjoittanut on jälleen kylttyyrillisesti kartalla.
Ohjelmaoppaassa (mtv3) lukee tänään jo esitetyn ohjelman tiedoissa:
Apulanta: Vääryyttä!!1!
Näin "virallisiin" asiatietoihinkin hiipien.
henkilön x ottavan kantaa kirjoittajan y esille nostamaan seikkaan johon hän vastaa esim. "Juuri näin ja jee!!1!"
Yleensä vissiinkin sarkasmia henkilön y vaahtoamiseen/hehkuttamiseen. Tai sitten ihan oikea typo.
Huutomerkki tehdään painamalla 1 + shift, useamman huutomerkin kanssa voi sormi lipsahtaa shiftiltä jolloin riviin tulee 1.
Ohi mennyt jonkin sortin periodi tässä ilmaisutaiteen tuoksinnassa, kun en osaltani ole vielä sisäistänyt tämän ilmeistä merkityksellisyyttä:
eli sanotaan nyt, vaikka henkilön x ottavan kantaa kirjoittajan y esille nostamaan seikkaan johon hän vastaa esim. "Juuri näin ja jee!!1!"
ONEikös tuo rintama: Alepa/Siwa/Valintatalo olekkin tänään aivan normaalisti auki?
---
Toinen kiva muutos ois, jos saisin noi hymiöt kuvioiden sijaan merkeiksi.
---
Klikkaa siihen hymiöön, ja ota ilmestyvästä alasvetovalikosta "Stop automatically correcting :)".
Tuohon toiseen asiaan en osaa sanoa muuta kuin että on aika ärsyttävää kun sellaisia meilejä tulee :P
Vastasin ja mun vastaus ei tule perille. Ngh.
No ny si tuli. :D Kiitin. Katosi toinen ärsyke. <3
Klikkaa siihen hymiöön, ja ota ilmestyvästä alasvetovalikosta "Stop automatically correcting :)".
Tuohon toiseen asiaan en osaa sanoa muuta kuin että on aika ärsyttävää kun sellaisia meilejä tulee :P
HEI SINÄ OUTLOOK-OSAAJA!
Tarvitsen apua. Jostain kumman syystä kun vastaan viestiin, on 2 edellistä vastausta siinä alla sillä fontilla millä pitäisikin, mutta sitten siitä alaspäin teksti muuttuu joksikin jättikokoiseksi ja eri fontiksikin. En tiedä mikä outlook, ehkä 2010? Olis kiva saada koko teksti normaaliksi ettei se muuttelisi tuota kokoa tai fonttia.
Anyone?
[q]ninscu, 7.9.2009 09:50:
---
Samu*, 7.9.2009 08:44:
Meikäläinen ajeli 3vk takaperin lomareissulla Italiassa suht huoletta julkuilla, paikallisten malliin, mutta eiköstä tarkastaja tullut jolle piti kirjoitella paperiin kotiosoite (feikki ei mennyt läpi..) ja sotukin.
---
Miksei feikki mennyt läpi?
[/q]
Niillä oli jokin radiopuhelinyhteys poliisiin tms. ainakin kovasti sellaiseen molottivat. Varmaan puoli tuntia selviteltiin asiaa jossain tien poskessa dösärillä.
[q]Reivaaja,
Menit siis Italiaan kuluttamaan julkisia resursseja osallistumatta sentilläkään :D ''paikalliseen malliin''
[/q]
Kyllä. Eikä hävetä yhtään, pitäisikö? Kannoin sikäläiseen kansantalouteen kuitenkin rapiat 2ke valuuttaa, joten eiköhän me olla Berlusconin kanssa sujut :)
---
---
---
Mitä tapahtuu jos on työtön?
---
Henk. koht. oon ainaki huomannu et kalja rupee maistumaan enempi
---
Niin juu.. mut mites työttömyyskorvaus riittää kaljaan?
---
Helposti, kun ei osta mitään turhaa, niinkun ruokaa tms.
Niin no 2 mäyräkoiraa päivässä menee ruuan korvikkeena =D
---
---
---
---
Helposti, kun ei osta mitään turhaa, niinkun ruokaa tms.
---
---
---
---
Hirveesti se ei oikeen riitäkkään.. itellä onneks on jotain säästöjä vähän..
Tai en tiedä maistuuko se sitten aina mutta joka tapauksessa sitä menee..
---
---
---
---
Jonkun verran joo....
---
---
Jonkun verran joo....
---
---
---
Millos on seuraava MM-tason lätkä turnaus ja missä?
---
http://lmgtfy.com/?q=ice+hockey+world+championship+2011
kiitos
Millos on seuraava MM-tason lätkä turnaus ja missä?
miks ihmiset kysyy kysymyksiä mihin ne ei kuitenkaan halua vastausta?