Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Mitä rapujuhliin kuuluu laittaa päälle?
[size=10]Kyseessä vähintään semi-virallinen
juhla, jonka firmamme järjestää eräälle
asiakasyritykselle.[/size]

Millon Millenium aukee?

Naiset ne meriä kyntää.

[q]H3li, 9.5.2007 09:59:
---
crissy, 9.5.2007 09:56:
jos miedon ja väkevän alkoholin raja menee 22% niin kumpaa 22% alkoholijuoma on? mietoa vai väkevää?

---

väkevän mietoa?
[/q]

nii mustaki...=)

Kumpi on vaarallisempi? Alienssi vai Predatori?

Mitä tapahtuu postimerkittömille kirjeille, jotka on heitetty postin laatikkoon?

[q]Garo, 12.2.2007 13:47:
---
Foxmagon, 10.2.2007 16:46:
---
- Garo, teh hammastahnakonsultti
[/q]

Ps. ihanan huojentavaa huomata etten ole yksin tän ongelman kanssa.

Mut vieläkun keksis että mistä tuo onkelma johtuu.

Olenko ainut ihminen, joka ei tykkää joulusta ja uv:sta?
Pääsispä jo takaisin himaan nukkumaan.

[q]Claudi0, 16.10.2006 19:18:
mitä tein viime lauantaina?*ding*
[/q]

Ainaki sut bongattiin Kantsun juna-asemalla jossain ysin aikaan

Miksi Tuusulan motarin varrella oli eilen valkoista pyykkiä kuivumassa?

[q]Fea, 3.9.2006 12:14:
Mikä on MacGyverin etunimi?
[/q]

Agnus. Näin mulle ainakin vastattiin kun mietin viikko sitten samaa asiaa.

Muutin juuri uuteen asuntoon ja tänään postiluukusta tipahti nippu entiselle asukkaalle sekä hänen avopuolisolleen tarkoitettua postia. Mulla on se niiden uusi osoite kyllä, ni voinko vaan vetää noista kuorista osoitteen yli ja kirjottaa nykyisen viereen ja tiputtaa laatikkoon?

[q]mayah, 31.8.2006 12:53:
Mun vaatekaappi kärtsää ihan hirveelle. Siis sellaselle vanhalle komerolle. Ideoita miten sen hajun sais pois?

Oon nyt koittanu näitä "odour control imee hajun pois"-ratkasuita, mut eivätpähän tunnu mitään imevän, sekä niitä perinteisiä pyöreän mallisia hajuste-juttuja jotka voi läimästä tarran kanssa seinään ja joista voi siis säädellä sitä tuoksun määrää sekä hajuste-kukkien-terälehti pussukoita.

NI MITÄ MÄ TEEN. Ku alkaa vaatteisiinkin jo tarttuu se ällötys.
[/q]
Jos on mahis vetää pinnat uusiksi, niin se auttaa.

Ei joku sattuisi harrastamaan unien tulkintaa? Mä näin nimittäin viime yönä unta, jossa ilves hyökkäsi mun kimppuun parvekkeella. Pitäisikö tämän kertoa jotain mulle?

Kananmuna on kanan munasolu (tai sitten kananmunan sisällä on kanan munasolu...). Mun käsittääkseni siinä, että ostaa kaupasta munia ei ole olemassa riskiä, että siellä olisikin joku puolikehittynyt kananpoika sisällä. Jos kananmuna hedelmöittyy, sinne tulee tipu. Jos se ei hedelmöity, se on vain muna.

Samalla tavalla kukat ovat kasvien sukupuolielimiä. Miettikääpä sitä.

Miksi mua panettaa koko ajan?!

[q]Galrav:
Jos laitat omalta koneelta kuvan, tulee mustat reunat. Jos taas kopiot netistä ja laitat sen urlin, ei tule mustia. NÄin ite oon sen tajunnu.
[/q]
Pittää kokeilla!

Edit:

Eli lisävalistusta edelleen vailla, Klubbari ei ota vastaan kuvia pelkkänä url:ina, vaan ne pitää joka tapauksessa ensin kopioida koneelle ennen profiiliin laittoa. Vai tarkoititko jotenkin muulla tavalla?

[q]Viivi, 3.8.2006 15:45:
Lisäksi voi ajatella että asiasta (=seksin puutteesta) masentuminen voi johtaa itsetuhoisuuteen tai muuhun agressiiviseen käyttäytymiseen (esim. raiskaukset joissa uhri kuolee).
[/q]

Raiskauksella ei ole mitään tekemistä seksin (tai sen puutteen) kanssa.
Raiskaus on vääristynyttä vallankäyttöä ja alistamista.

[q]ella_, 24.5.2006 16:03:
Kertokaa mulle, miksi EN alkais laittaa joka kk tiettyä summaa vapaaehtoiseen eläkevakuutukseen?

Koska huonoina puolina oon so far keksiny sen että kuolen ennen eläkeikää ja eiköhän noihinkin saa se kuolemanvaraturvan halutessaan. Plussina the obvious ja verovähennyskelpoisuus. Eli hiekottakaa, hiekottakaa te ketkä asiasta enemmän tiedätte.
[/q]

Kannaattaa tietysti tarkkaan harkita mihin puljuun niitä rahojaan työntää. Eli jos firma menee konkurssiin tai joku kääntää firman omaisuudet omaan taskuun seuraavan 40 vuoden aikana, kuka korvaa asiakkaalle vai korvaako kukaan. Syytä on myös miettiä aikooko säästön ottaa korkoperusteisena vai sijoitussidonnaisena vaiko yhdistelmänä tai jonain muuna. Eli valitse siis tarkkaan se firma jonka käyttöön haluat rahasi antaa.

Ja joo, henkivakuutusturvan saa yleensä.

Rikoksesta tuomittu henkilö on määrätty surmattavaksi rangaistuksena. Teloituksen jälkeen todetaan kuolleeksi mutta herää henkiin myöhemmin. Onko tämä ihminen sitten kärsinyt rangaistuksen ja vapaa menemään?

O