Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]pake:
En tiiä onx joku jo joskus kysyny tätä,mut mietittiin kaverinkaa täs yks päivä et mix sormet ja varpaat menee ihan ryppysex saunassa ja suihkussa???*ding*
[/q]
En kyllä koskaan ole saanu saunassa tai suihkussa varpaita tai sormia ryppysiks mutta kylvyssä kyllä.
Jos oikein muistan niin se on vaan ihan sitä et rasva katoo ihosta.

[q]Timce, 6.11.2008 13:21:
Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?
[/q]

Jos sulla on rahtikirjan numero niin näät osotteesta http://www.dhl.fi/publish/fi/fi.high.html missä päin se sun paketti menee, siitä näkee aika hyvin kauanko sillä viellä kestää. Yleensä lentopikakuljetuksen Saksasta pitäis tulla kahen päivän sisällä. Mikäli se lähetys tulee maanteitä niin sitten 5pv. sisään.

[q]ezzy, 6.11.2008 13:59:
---
noena, 6.11.2008 10:41:
Ainii, sit kans että kun määritän puhelimen sähköpostiasetuksia, niin mistä mä tiedän pitääkö mun ottaa postilaatikon tyypiksi IMAP4 vai POP3?

---

Puhelimeen aina mielummin imap, tällöin voit lukea posteja muualtakin eikä luuri imaise viestejä itselleen, kuten pop3:lla tekee.
[/q]
Kiitos tiedosta!!

[q]noena, 6.11.2008 10:41:
Ainii, sit kans että kun määritän puhelimen sähköpostiasetuksia, niin mistä mä tiedän pitääkö mun ottaa postilaatikon tyypiksi IMAP4 vai POP3?
[/q]

Puhelimeen aina mielummin imap, tällöin voit lukea posteja muualtakin eikä luuri imaise viestejä itselleen, kuten pop3:lla tekee.

[q]kindertin, 22.9.2009 21:08:
---
ezzy, 22.9.2009 21:07:
---
kindertin, 22.9.2009 12:18:
Miks mulla on näin uskomattoman paska mäihä!?!?

---

Myy se pois!

---

Paljolla haluat? :D
[/q]

Kilo on jees, itsellä on jo riittävästi kantamuksia

[q]ezzy, 16.10.2007 18:05:
---
MiMoSa, 16.10.2007 18:03:
Pitääkö pyörä taluttaa jalkakäytävää pitkin tien yli? Eli jos ajan enkä taluta ja auto ajaa mun päälle, niin onko se silti autoilijan vika?

---

Pitää ja on sun vika.
[/q]

PAITSI jos kyseessä on yhdistetty kevyen liikenteen väylä ja pyörätie jatkuu suojatien jälkeen. Tätä ei tunnu moni autoilija muistavan.

Yli 12-v ei saa pyöräillä jalkakäytävällä.

Parasta on ajaa polkupyörällä ajoradalla.

E: Oliko nyt siis kyse jalkakäytävästä vai suojatiestä? Ymmärsin että suojatiestä.

Ok, kiitti wiwi ja Ozie!

Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?

[q]Forecast, 14.9.2007 16:33:
---
2la, 14.9.2007 16:02:
---
Forecast, 12.9.2007 21:30:
Voiko autoon laittaa itse lisää jarrunestettä?

---

Saako kysyä että miksi?

---

Ai miksi haluan laittaa sinne lisää jarrunestettä? :D
Autossa paloi valo, joka ohjekirjan mukaan tarkoittaa, että "jarruneste on loppu, vie auto lähimmälle Ford-huoltamolle".
(Tosin eilen sitten kaatelin sitä nestettä autoon itse lisää)
[/q]

tottakai voi itse lisätä jarrunestettä.. tarkkana vaan että kaataa sitä nestettä oikeaan säiliöön ;)

edit: näköjään hoidit homman jo :)

[q]2la, 14.9.2007 16:02:
---
Forecast, 12.9.2007 21:30:
Voiko autoon laittaa itse lisää jarrunestettä?

---

Saako kysyä että miksi?
[/q]

Ai miksi haluan laittaa sinne lisää jarrunestettä? :D
Autossa paloi valo, joka ohjekirjan mukaan tarkoittaa, että "jarruneste on loppu, vie auto lähimmälle Ford-huoltamolle".
(Tosin eilen sitten kaatelin sitä nestettä autoon itse lisää)

Hyttysen puremat kestävät minulla noin viikon ja kutisevat välillä hillittömästi. Miksi naamassa olevat puremat eivät kutise?

[q]laite, 26.12.2008 13:28:
---
RiD, 26.12.2008 13:10:
Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?

Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään. Miks helvetissä tolta perkeleen putkilolta ei saa noita itse laittamia biisejään ulos?

AEEAEAEA halp, hajoan tähän.

---

Ööö niin koitat iPodista saada musiikit + playlistit koneelle?

http://www.ipodrip.com/
[/q]

no sekin. ja se että miten lisään tohon ihan vaan muutaman biisin kerrallaan. Ilman että se paska synkkaa tota tyhjäks. (ne playlistit mistä toi ipodin sisältö on rakennettu ei oo enään olemassa, eikä niitä biisejäkään tj.) En saa mitään drag'n'drop paskaa toimimaan ja synkatessa varottaa että pyyhkii tyhjäks ja replacee sisällän noilla muutamalla biisillä.

[q]ezzy, 22.9.2009 21:07:
---
kindertin, 22.9.2009 12:18:

---

Myy se pois!
[/q]

Paljolla haluat? :D

[q]kindertin, 22.9.2009 12:18:
[/q]

Myy se pois!

Mitä "sprung" tarkottaa suomeks? (englantia)

[q]Mellu-, 9.9.2007 14:22:

Itellä välil sama ropleema (N91) mutta mulla autto se että laitoin palan pahvia sim-kortin paikan ja akun väliin.Sitten käynnistelin pari kertaa uusiks ja sit se kysykin että "haluatko jatkaa ofline-tilassa" ja siihen vaan sitten "ei" niin puhelin toimi taas kivasti. kandee huomioida et sun pitää "päivittää se "massamuisti" välillä ni sit se ei herjaa ko.asialla. Itel ainki autto ku sen päivitti + toi pahvi läpyskä.
[/q]

joo täytyy vissiin tunkee sinne kortin ja akun väliin jotain

muoks: kuudes kerta toden sanoo... laitoin kortin ja aukasin puhelimen ja se kysy tota haluatko jatkaa offline-tilassa... nyt toimii taas.

tää taas poikii sit lisäkyssäreitä, et onks mahollisesti kortissa jotain vikaa, vai mistä tollai voi johtua?
mulla edellises puhelimes entinen liittymäkortti vaan lakkas ihan yhtäkkiä toimimasta ja oisin saanut uuden kortin, tosin se ois sit maksanut... vaihdoin liittymää

[q]mayah, 7.9.2007 12:53:
---
ezzy, 7.9.2007 12:52:
"surffaatko" usein nettiradiota?

---

About aina.

Elä aina saivartele
[/q]

no soriiiiii, oli pakko :)

(ei silleen et sä koskaan duunia tekisit, right?)

[q]ezzy, 6.9.2007 12:56:
---
MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?

---

Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.
[/q]
En mä tiiä meidän yhteyksistä mut kyllä meillä luultavimmin ihan kunnon yhteydet on kun ei täällä muuten oikein hommat pelittäis, sen verran paljon tota nettiä kuitenkin tarvitaan. Meitä on kyl täällä töissä päälle 500 henkee, et ehkä se on sit sen takia. :) Itelle ei vaan oo tullu mieleenkään tollanen, vaikka ihan loogistahan toi on kun ajattelee sitä tolta kantilta...

edit: eikun tällä hetkellä meitä näköjään onkin jo yli 600....

[q]Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P
[/q]

Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(

-M

[q]sapeli, 6.9.2007 09:10:
Syöpä on kyllä jännä juttu, onkohan ihmisillä aina ollut syöpää? Vai johtuukohan se kuinka suureksi osaksi nyky-yhteiskunnan kemikaaleista yms?
[/q]

http://www.cancer.org/docroot/CRI/content/CRI_2_6x_the_history_of_cancer_72.asp?sitearea=CRI
Must <3 Google.

O