Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Mitä miun pitäis syyä ja paljon jotta mä mun roppa vois kasvattaa mun kikkelin päähän fuusioreaktorin niin että se ottais virtsistä voimansa ja sit mä pystyisin kusee plasmaa*sydän*?
tahtoo olla blasma-apina
miks on saapasjalkakissa muttei saapasnähäkissaa?
Miksi makaroonit pitää huuhdella keittämisen jälkeen?
[q]soile, 7.8.2010 14:39:
---
Zeppis, 7.8.2010 14:37:
Minkä väriseks smurffi muuttuu jos sitä kuristaa?
---
Miks kukaan haluais kuristaa smurffin?
[/q]
jos vihanen smurffi käskee!
[q]Apo, 30.3.2009 14:28:
---
[Siru], 26.3.2009 10:46:
kuka siivoaa spider-man:in seitit rakennusten seiniltä?..
---
Sarjakuvissa seitti hajoaa itsestään tunnin kuluessa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spider-Man%27s_powers_and_equipment#Webbing
[/q]
aaahaaa... toi on vähän ristiriitaista, esim välillä se sitoo "konnat" kiinni sillä seitillä.. tuleeks kytät aina tunnissa paikalla? tä oli jo tosi typerä kysymys
Onko tuulilasin kiveniskemien paikkaamiseen mitään kotikonstia?
Kuka soittaa mulle ilman numeroa pilarin? Mikä järki siinä ny on? Eiks se oo vähä teinixjuttuja?
joo kylhän mä tiesin jo tos joku aika sit jo et siitä varsinaisesta lukemasta on vähennetty se 3km/h mut siis musta on vaan aivan vitun käsittämätöntä paskaa tehä joku täysin turha kosmeettinen vähennys paperiin sen takia et eri autojen nopeusmittarit nyt vaan näyttää erilaisia nopeuksia. Yhtä hyvin sitä vois vaan lisätä huviksee 5km/h ja sakottaa sen alkuperäsen mukaa ku ei sillä ole vittuakaan merkitystä käytännössä.
vittu että voi ragettaa pientä ihmistä näin paljon noin pieni asia.
Tuosta tomaattihässäkästä. Tomaatti sisältää paljon nestettä.
Veteenhän sitoutuu hyvinkin paljon lämpöenergiaa ja sen lisäksi sen lämmönjohto kyky on suht hyvä. Saunassahan, kun heittää vettä kiukaalle niin lämpötila lähinnä laskee mutta tuntuu kuin tulisi huomattavasti kuumempi. Ilmahan lähinnä itsessään toimiikin eristeenä.
Esim. keraamiset kiuaskivet säilövät yhtä paljon ellei enemmänkin sitä lämpöenergiaa kuin normaalit kivet mutta täysin kuuminakin niitä voi mahdollisesti pitää käsissään koska eivät johda lämpöä niin paljon.
jos morkkis on aka moraalinen krapula? niin miks vitussa ihmiset käyttää tota sanaa kuvaamaan "krapulamasennusta" ja dokaamisen jälkeistä alakuloa? vittu ei se ole mitenkään päin moraalista krapulaa se on vittu aivokemian paskahäirä saatana!
eli mitä vittu oikeesti on moraalinen krapula ja mitä se pitää sisällään? onko toi vähän sama ku nykykielen selibaatti joka tarkottaa vaa sitä ettei harrasta sukupuolinussintaa.
[q]akir0, 23.9.2009 12:26:
---
Yallu, 23.9.2009 12:20:
---
akir0, 23.9.2009 12:17:
---
Isännöitsijän kautta voi teettää avaimia. Taloyhtiöllä pitäisi siis olla kaikkien lukkojen ovikoodit, joiden perusteella niitä voi teettää.
MUTTA, tilauksen tekijä pitänee olla asunnon omistaja ja hinta lienee useampia kymppejä.
---
Mulla maksoi 27..
---
Ok, meillä on noi Abloy Protec-avaimet ja uuden tilaaminen 80e.. :) Ei oo tullu onneks tarvetta tilailla.
[/q]
Protecissa on muistaakseni siru sisällä..
edit. Eikun toi olikin tuo uudempi malli..
[q]Takyon, 28.7.2009 18:53:
---
Steven Hoaks, 28.7.2009 18:32:
---
Takyon, 28.7.2009 18:19:
---
Steven Hoaks, 28.7.2009 17:06:
Ei tuolla sivuilla ollut kokonaisia ajureita :(
---
http://eu.msi.com/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=1&prod_no=260
Alempaa VIA Chipset 4in1 Drivers
[/q]
Juuri tuota olenkin kokeillut. Ilmoittaa:
Install wizard ei löydä tuettua laitteistoa. Tarkista laitteistosi ja koeta uudestaan. Paina ok install wizardin päättämiseksi.
Kyllästyin leikkimään ja otin vaan parin viikon takaa restore pointin. Rupes skulaamaan
[q]Yallu, 23.9.2009 12:20:
---
akir0, 23.9.2009 12:17:
---
Isännöitsijän kautta voi teettää avaimia. Taloyhtiöllä pitäisi siis olla kaikkien lukkojen ovikoodit, joiden perusteella niitä voi teettää.
MUTTA, tilauksen tekijä pitänee olla asunnon omistaja ja hinta lienee useampia kymppejä.
---
Mulla maksoi 27..
[/q]
Ok, meillä on noi Abloy Protec-avaimet ja uuden tilaaminen 80e.. :) Ei oo tullu onneks tarvetta tilailla.
[q]akir0, 23.9.2009 12:17:
---
mikke, 23.9.2009 11:00:
edit: kyseessä siis nää uudet Exec-avaimet, joita ei niin vaan teetetä.
---
[/q]
Mulla maksoi 27..
[q]mikke, 23.9.2009 11:00:
edit: kyseessä siis nää uudet Exec-avaimet, joita ei niin vaan teetetä.
[/q]
miksi muuten .-merkkiä ei voi käyttää ircnickissä?
Minulla ei ole mitään silmäkulmassa, mutta saanko silti tunkea perseeseen kamaa?
[q]Amnesia, 14.3.2009 21:50:
Minulla ei ole mitään silmäkulmassa, mutta saanko silti tunkea perseeseen kamaa?
[/q]
No et helvetissä saa.
[q]ezzy, 14.3.2009 21:38:
---
Timce, 14.3.2009 09:52:
Oikeaan silmäluomeen ilmestyi elohiiri. Miten siitä pääsee eroon?
---
Magnesium.
[/q]
Kiitti, tätä on helpompi tunkea perseeseen kuin pyöränpumppua ja kaulinta!
[q]thomas, 23.9.2009 11:31:
muuttofirmoja suomesta ? (jotka tekee myös ulkomaanmuuttoja)
[/q]
http://www.niemi.fi/