Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]pirpeli, 5.9.2007 12:50:
---
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

---

No kyl siltä näyttäs. "The way I am" ois kai se oikee..Tai "The way we are". Onkohan se sekasi?
[/q]

No hyvä et joku muuki on huomannu, kun sitä on tullu mietittyä jonku aikaa.. se ku ei vaa sovi korvalle et se sanotaan noin.. Ku eiks toi ARE oo monikko..

kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

[q]**JenKKis**, 27.8.2007 21:27:
Tulipa tässä mieleen kun lintsillä käytiin vekkuli-talossa, että miten se kalteva huone on voitu tehdä??!mikä se idea niinku on se missä ei meinaa pysyä pystyssä...??? joku yksinkertainen selitys varmaankin joo..
[/q]

enpä ole pitkään aikaan ko. tilassa käynyt, mutta muistelisin niin, että siellä menee seinissä horisonttiraitoja, jotka pelaavat eri suhteessa kulkuväylien kaltevuuksien kanssa, mistä johtuen aistit menevät sekaisin. eli silmät kiinni kulkiessa ei tulisi sivuheittoa.

[q]crissy, 27.8.2007 09:18:
---
Bio, 24.8.2007 17:49:

no ei kumpikaan!!1 :D

ne on ranskikset!

---

ranskis on ehkä enemmänki ranskanleipä..
[/q]

ranskis ehkä joo mut RANSKIKSET on ranut!!
eli ranskalaiset perunat

[q]spoinkel, 24.8.2007 20:11:
---
Zenni, 24.8.2007 18:21:
Mitä se valkonen höttö on, mitä suihkukoneet jättää jälkeensä taivaalle?

---

Chemtrails. Tätä aihetta on kyl puitu jo ihan tarpeeksi...
[/q]

hahah, löyty vielä: http://www.pltnm.org/phpbb/viewtopic.php?t=6740 :D

[q]Zenni, 24.8.2007 18:21:
Mitä se valkonen höttö on, mitä suihkukoneet jättää jälkeensä taivaalle?
[/q]

Chemtrails. Tätä aihetta on kyl puitu jo ihan tarpeeksi...

[q]embie, 24.8.2007 18:49:
Tää ei periaatteessa oo tyhmä kysymys, mut tietääkö kukaan mistä sais paitoja (miellään huppareita, mielellään valkoisia), joissa olis teksti "I <3 SUOMI". Löytyy kyllä Finlandia ja Helsinkiä, mut ei Suomea... Tia jos joku tietäis, missä tollasia vois painattaa, niin olisin kiitollinen myös tästä tiedosta!
[/q]

Luulen että tiedän. Sellainen matkamuistomyymälä mannerheimintiellä suunnilleen finlandiatalon kohdilla. Lähellä Hesperian puistoa. Siitä saa suomi-sitä ja suomi-tätä vaikka minkälaista.

edit:
Paitapaino onnistuu vaikkapa stockmannin 6 krs painopaikassa (vai oliko se 7mäs)

[q]xcft,

Siellä on pirtin nurkassa päreen hehkussa menty kun toiset hakkaa maitokirnua kepillä

Mut joo, hyväksytään selitys että äitikin on vähän outo kuten minäkin.
[/q]

...sama täällä

[q]xcft, 24.8.2007 12:16:
Onko ne pennut ollu ihan syntymästään asti tarkkailussa? Koska sen mukaan mitä itse oon noita kissanpentuja ihan toukkina nähnyt, niin kyllä ne jotenkin kovasti yrittää sen emon huomiota kiinnittää jos niillä on hätä. Luovutusikäinen pentuhan on jo periaatteessa pätevä pärjäämään omillaankin.

Ja eikös tossa lasten itkemisessä kuitenkin oo jollain tavalla just tarkoitus jotain huomiota herättää, et äiti tulis varmistamaan kaiken olevan kunnossa tms. Mun "miehisiä" pohdintoja, todellisuus voi olla kovastikin toisenlainen...
[/q]
On ne olleet ihan syntymästä asti tarkkailussa. Yksi huusi kerran, kun se oli juuri syntynyt ja emo oli "jättänyt sen heitteille" keskelle olohuoneen mattoa ja mennyt pois. Toisen kerran kuulin yhden huutavan, kun leikkasin sen kynsiä, eikä se sattunut pitämään siitä. Eli kovin vähän huutavat.

Voi olla, että kysymys on huomion herättämisestä. Miksi sitten eläimet eivät yritä kiinnittää emon huomioita silloin, kun ei ole hätä? Tätä juuri tarkoitin sillä, että eläimet huutavat vain silloin, kun on todellinen hätä. Ihmislapset kun itkevät joka päivä ja vielä monta kertaa.

Edit: Nyt täytyy kyllä myöntää, että pikkaisen valehtelin. Kyllä ne taisivat ihan pienenä jotain inistä, jos tissi ei ollut suussa silloin, kun piti. Lähinnä kysymykseni koskikin vaihetta, jolloin pennut eivät itke, eli parista viikosta luovutusikäiseksi.

Sitten jää vielä se kysymys tuosta todlelisesta hädästä...

Mistä sais ostettuu absinttilusikan? (Helsinki alue, ei netin kautta)

[q]Jago, 22.8.2007 18:12:
Onko suolakurkkupurkeissa oleva neste täysin etikkaa?
Haihtuuko etikka tai kuivuuko se ollenkaan?
[/q]
Ei ole täyttä etikkaa, laimeahko seos vedestä ja väkiviinaetikasta (laimea happo muutenkin n.3-5%). Ja etikkaseos haihtuu jos ympäristö on siihen suodullinen --> huoneenlämpö vai jääkaappi, onko purkki suljettu vai avonainen *vink*.

nyt on pelkkää mutu tuntumaa mut netistä sai ladattua jostain ohjelman jolla saa noi tiedostot omalle koneelle ja sit voi luoda uudelleen koko playlistin... kuulin vain joku viisaampi ja parempi opastakoot lisää ei kannata vaipua epätoivoon :)

Joskus muuten oli utopiaa amerikkalaisille firmoille tuo "ä", kun sieltä levyjä tilailin. Tuli kyllä paketti perille, mutta "ä" oli vaihtunut muotoon "4e%" tjsp. Nykyisin tilaillut sieltä siten, että "ä" on "a" niin osoitteessa kuin luottokortissa.

Australiaan tosiaan olisi matka joten ajattelin, että mitenköhän sinne nuo säännöt menee. Taisi siellä olla jossain ohjeissa, että esim. Müller pitäisi kirjoittaa muotoon Mueller, joten hieman sekaisin on.

Eli lentoliput siis ainakin hoituu, kun pistää "a":na. Onpahan taas yksi huoli vähemmän.

[q]astaroth, 22.9.2009 17:06:
---
Slim_Jim, 22.9.2009 16:53:
Onko joku tilannut http://shop.rige.net/catalog/ levyjä?
Pistävätkö tulemaan Suomeen ja onko tullut paljonkin kaikenlaisia maksuja päälle?
Nightmare Outdoor 2009 ja pari muuta levyä kuumottaisi...

---

moni kaveri tilaa tuolta. itse en ole vielä palveluja käyttänyt, mutta veikkaan että hintakäytäntö on sama kuin muissakin hollantikaupoissa, eli levyjen yhteishinta plus 19% verolisä ja postikulut

itse olen tilannut levyt mieluiten recessistä, kun rigella on monesti puutteita kuunteluklippiosastolla, varsinkin jos julkaisut ovat vanhempia (sama juttu sector-1:ssa ja vip-recordsilla, en tajua miksi niitä ei voi lisätä). katalogithan on aika pitkälle samat kaikilla

kotiin levyt tulee aina nätisti, omalla kohdalla hollantikaupat ovat tarjonneet hyvää palvelua poikkeuksetta. joskus toimituksissa on saattanut kestää hetki, mutta se on enemmän postin vika
[/q]

Kiitän tiedoista, ensiviikolla siis parit levyt lähtee tilaukseen :)

Miten saan klubbariin alkolukon? =D

[q]ezzy, 13.8.2007 17:44:
Aivan vitun hieno
[/q]

No ton em. kuvauksen perusteella vois olla mun juttu

hinnasta en sit tiedä..

Onko Jeanette Snygg pantava nainen?

[q]juska, 10.8.2007 19:48:
---
ezzy, 10.8.2007 19:10:
---
soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?

---

nimenomaan print screen-nappi, jolloin kuva menee leikepöydälle ja on pastettavissa minne tahansa kuvankäsittelyohjelmaan, vaikka painttiin.

---

Entäs macissa? Mulla ei ainakaan oo tässä macin omassa näppiksessä tuota print screen-nappia vai onko enkä vaan tiedä??
[/q]

Joo. no mä en löydä normikannettavastakaan. Ja siis Windouwssi. Yhyy en osaa. Viisaammat neuvokaa...

Löysinpäs sittenkin... tänks vaa kaikille!

Onks ranskalaiset (perunat) niin ranEt vai ranUt??????

mä sanon et Ranet!

[q]violet_angel, 8.8.2007 01:42:
---
Hitchhiker, 7.8.2007 11:33:
---
Zapa, 7.8.2007 11:31:
---
Hitchhiker, 7.8.2007 11:22:
Kenelle tehdään valitus asukkaasta, joka asuu samassa taloyhtiössä?
---

Kyllä isännöitsijä tuo hallitukselle tiedon valituksista jo aikaisemmin kuin vasta kolmen valituksen päästä. Jos asukas on vuokralla, niin isännöitsijä (hallituksen niin päättäessä) ottaa yhteyttä vuokranantajaan, joka hoitaa asiaa sitten eteenpäin.

Tietenkin mielestäni on ihan asiallista ilmoittaa kuitenkin myös asukkaalle itselleen hänen aiheuttamastaan haitasta vaikka sitten ihan nimettömänä kirjeellä jos ei kehtaa naamaansa / nimeään paljastettavan. Muutoinhan tieto ei välttämättä hänen korviinsa kantaudu ja hän ei pysty "parantamaan tapojaan". tai sitten voi valituksessa pyytää isännöitsijää ottamaan asukkaaseen kunnolla yhteyttä. Nimittäin riippuen isännöitsijän "tavoista" valitusta ei välttämättä laiteta eteenpäin jos se on ensimmäinen tai on yhtään epäselvää onko valituksen kohde oikea...

Ja jos asukkaasta on haittaa suuremmin myös muille naapureille, niin kannattaa heidänkin nimensä pyytää valitukseen. Näin asiaan saadaan paremmin pontta.

Tällasta tuli mieleen näin taloyhtiön hallituksen jäsenenä...
[/q]

Yeps ja kiitoksia jälleen kattavasta vastauksesta *joo*.

O