Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Jos Tv-shopin luotettavat ja tehokkaat kuntolaittet lupaavat näkyviä tuloksia 30:ssa päivässä, niin onko mahdollista että jos ostaa 30 laitetta niin näkyy tuloksia yhdessä päivässä? Tai jotain...

[q]kilobitti:
Miksi kaikki tietävät että:
-alkuperäinen Tarzanin alkuperäinen näyttelijä on Johnny Weissmuller?
-Dr Alban on siviiliammatiltaan hammaslääkäri?
-suolan kemiallinen kaava on natrium-kloriidi/NaCl, vaikka harva edes tietää mitä natrium on?
[/q]

Suolan kemiallinen kaava opetetaan kaikille suomen peruskouluissa opiskeleville noin kahdeksannella luokalla kemian tunnilla, lisäksi se lukee suolapurkin kyljessä.

Kahta ensimmäistä en olisi edes tiennyt, jos joku olisi kysynyt. Nyt kun sanoit, muistui mieleen.

Miksi kaikki tietävät että:
-alkuperäinen Tarzanin alkuperäinen näyttelijä on Johnny Weissmuller?
-Dr Alban on siviiliammatiltaan hammaslääkäri?
-suolan kemiallinen kaava on natrium-kloriidi/NaCl, vaikka harva edes tietää mitä natrium on?

Tätä on joku toinenkin \”käsi\” tietokoneissa voinu kysästä, mutta miks täällä foorumissa kun pyörii, aukee jotku sivut pirun hitaasti ja jotku taas samantien?
Välillä vaik vähemmänki porukkaa, silti joskus tökkii? *täh*

[q]W:
Miks mun naamaa on kuumottanu koko päivän, vaikka se näyttää ihan normaalilta?
Onkohan mulle tullu naamasyöpä solariumista?
[/q]

Voisko solkkuu vähä vähentää ja kosteusvoidekin vois auttaa.
Solkkuhan kyl kuivattaa aik huolel..

Miksi kynnet katkeavat juuri silloin kun olet saanut ne sopivan pituisiksi? SItten tökkäät ne johonkin ja naps kuuluu ja poikki ovat....

Miks tää foorumisofta parsii noihin linkkeihin aina välin johonkin kummalliseen paikkaan?

mistä mä voin ettii mihin voi viedä kirjoja myytäväksi eli jotain divareita...? *täh*

[q]UnityF:
mistä mä voin ettii mihin voi viedä kirjoja myytäväksi eli jotain divareita...? *täh*
[/q]

http://www.interfennica.fi/antikvariaatit.htm

[q]W:
<- mikä helkutti toi on?
[/q]
http://www.sanrio.com/main/charactersection/kt.html

tsiigaa toi niin valaistut

[q]Tai sit voi olla hormoni toiminnassa jotain häikkää, josta seuraa äkkinäisiä ”mood svingejä”[/q]

Hormonitoiminnassa, verenkierrossa, aivojen välittäjäainetuotannossa.. otsonikerroksessa.. planeettojen asennossa.. missäpä sitä häikkää ei olisi..

[q]GoA:
Minä takia sellaiset vessanpönttöön kiinnitettävät wc:n raikastimet tuntuvat aina olevan heikosti yhteensopia muotoilultaan?
[/q]

Jotta ihmiset joutuisivat ostamaan kokoajan uusia raikastimia kun ne kuluvat niin nopeasti tai ostamaan jonkun luxusmallin joka maksaa paljon...

Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*

[q]Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*[/q]

Ne käy tuulivoimalla, kuulemma.. Tai sit suonissa virtaa elohopeaa. Niinku mulla. -> Ajatuksen juoksu vaan tekee yhtäkkiä U-käännöksiä.. Eihän se ole helppoa kanssaihmisille, mutta ei se aina tee omastakaan elosta mitenkään mukavaa.

[q]Cloudberry:
---
Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*
---

Ne käy tuulivoimalla, kuulemma.. Tai sit suonissa virtaa elohopeaa. Niinku mulla. -> Ajatuksen juoksu vaan tekee yhtäkkiä U-käännöksiä.. Eihän se ole helppoa kanssaihmisille, mutta ei se aina tee omastakaan elosta mitenkään mukavaa.
[/q]

Tai sit voi olla hormoni toiminnassa jotain häikkää, josta seuraa äkkinäisiä \”mood svingejä\”

Minä takia sellaiset vessanpönttöön kiinnitettävät wc:n raikastimet tuntuvat aina olevan heikosti yhteensopia muotoilultaan?

[q]JustinSane:
No siis tunnetusti mitä alempi älykkyysosamäärä niin sen enemmän nämä primitiivivaistot on kehissä. Lisääntyminenhän on sieltä vanhimmasta päästä
[/q]

Eli tyhmät on himokkaampia?

[q]W:
Miks krapulassa tekee enemmän mieli seksiä?
[/q]

No siis tunnetusti mitä alempi älykkyysosamäärä niin sen enemmän nämä primitiivivaistot on kehissä. Lisääntyminenhän on sieltä vanhimmasta päästä

No kuitenki, darras sun pää on täynnä limahöttöä ja susta tulee ihan vitun tyhmä ja primitiivinen örkki joka ajattelee vaan panemista

[q]W:
---
innae:
Miksei ikinä tajua sitä ajallaan kun linnunlaulu loppuu? Tajuat vain jossain vaiheessa että kah, eipä se laulakkaan enää....

---

Mulla kuuluu aina linnunlaulua pään sisältä...oli vuodenaika sitten ihan mikä tahansa...*nauru*
[/q

\”Mulla soi päässä\” \”No, kannattaisko vastata??\”

t. huonot vitsit roks

[q]innae:
t. huonot vitsit roks
[/q]

nii-i, huonot vitsit kiville

O