Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]neiti etsivä:
Miksi miehiä ärsyttää kun niitä neuvoo?
[/q]
Miksi naiset yrittävät muuttaa miestä?

Miksi naisia ärsyttää yhtä paljon kun heitä neuvoo?

[q]neiti etsivä:
---
serotonot:
Paistaakohan tässä nyt läpi jonkinasteinen tyytymättömyys omaan elämäntilanteeseen. Mulla on ainakin kaikissa suhteissa menny toi aika tasan. Se kun on kiva yllättää toinen arjen harmauden keskellä, samoin kuin tulla yllätetyksi.

---

Eikös tämä ollut ”kysy tyhmiä” -osasto, ei parisuhteen laatukysely.. *täh*
[/q]
ja parisuhteesta ei saa kysyä tyhmiä?

Miksei hammaslääkärin katossa voisi olla jotain kivoja maalauksia, jota voisi keskittyä katsomaan samalla kun kidutetaan? *täh*

[q]neiti etsivä:
---
serotonot:

noni? miksi naiset ymmärtävät ”virallinen kysy tyhmiä”-threadin kysymykset älykkäinä?

[muokattu 28.5.2004 02:24]

---

Eli naisena esitän tänne itseni mielstä helvetin älykkäitä kysymyksiä, mutta sinun mielestä ihan idiootteja, vai?
[/q]
Miksei naiset ajattelee kaiken noin vaikeasti?

Itsehän sä multa kysyin et ”Eikös tämä ollut ”kysy tyhmiä” -osasto, ei parisuhteen laatukysely?” johon vastasin ”ja parisuhteesta ei saa kysyä tyhmiä?”

eli miks ymmärsit sen mun kysymyksen ennen tota sun kommenttia älykkäänä eikä tyhmänä

[q]neiti etsivä:
---
serotonot:

ja parisuhteesta ei saa kysyä tyhmiä?

---

Tottakai!
[/q]
noni? miksi naiset ymmärtävät ”virallinen kysy tyhmiä”-threadin kysymykset älykkäinä?

[muokattu 28.5.2004 02:24]

[q]patis:
Miksi makaroonit pitää huuhdella keittämisen jälkeen?
[/q]

Meille opetettiin yläasteen kotitaloustunneilla ettei niitä nykyaikana tartteisi välttämättä huuhdella. Itse en huuhtele ja hyviltä maistuu ja hengissä ollaan

[q]neiti etsivä:
Miksi miesten on vaikeampi ostaa naisille lahjoja kuin naisten miehille?
[/q]

Miksi ”naiset” tekevät naurettavia yleistyksiä?

[q]neiti etsivä:
Hei, tää joko kiistely lähti siitä, kun ihmettelin sinun analysointiasi kysymyksestäni. Olen tottunut siihen, että miehet vastaavat kun niiltä kysytään, ne ei turhia selittele..
[/q]

...ja kuvittelevat kaikkien miesten olevan samasta muotoista valettuja yhdellä yhteisellä mielellä ajattelevia olentoja, joiden käyttäytyminen noudattaa jotain tiettyä ”miesmäisen käytöksen” kaavaa?

[muokattu 28.5.2004 06:45]

[q]patis:
[/q]

M'oo koskaan kuullukkaan moisesta. Hullujen touhua...

[q]sapeli:
---
patis:

---

M'oo koskaan kuullukkaan moisesta. Hullujen touhua...
[/q]

Jotteivät ne tarttuisi toisiinsa En tosin itse harrasta ruoanlaittoa juurikaan mutta näköjään jotain tarttunut mukaan kotitaloustunneilta...

[q]alien:
---
neiti etsivä:
Miten miehet saadaan ymmärtämään, että naiset kaipaavat välillä hellittelyä?

---

Ei niitä saa ymmärtämään, ellei se ole niillä ”veressä” Tai niitä ole kasvatettu ”oikealla” tavalla

[muokattu 28.5.2004 02:10]
[/q]

Ja sitten kun sellainen on veressä niin muijat yleensä hämmästyy kun saakin mitä haluaa ja haistattaa paskat liian helppona saaliina. Naisia ei vaan pysty ymmärtämään...because:

[q]patis:
[/q]

Ettei niihin jäis niin paljon öljyä ja niistä itsestä irronnutta likaa/limaa

[q]Astaroth:
Ostin uuden kännykän, Nokian 3100... Hain uuden soittoäänen, mutta äänen sijaan minä sainkin ”kirjanmerkin”. Miten saan soittoääneni pelittämään?

V*tun tyhmä kysymys, mutta vanhemmissa malleissa kaikki oli yksinkertaisempaa. En tajua näsitä uusista hevon helvettiä...*blush*

[muokattu 28.5.2004 15:34]
[/q]

nyt sun pitää vaan avata se kirjanmerkki ni se käy sit wabista imuttamassa sen tonen

[q]mayah:
---
Rx:
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?

---

koska se on nopan idea??
[/q]

ei ehkä nyt juuri se vastaus jota etsin...

[q]alien:
---
Rx:
miten siilit parittelee..?

---

lähetyssaarnaaja on asento ja persereikä on kovassa käytössä ;)
[/q]Itse asiassa siilit parittelevat ihan doggy style-tyyliin. Naaras laskee piikkiinsä alas parittelun ajaksi niin se onnistuu, tosin siilien on silti oltava varovaisia lemmenpuuhissaan :)

[q]stimbe:
John Frankenheimerin leffassa Ronin (1998)(Robert De Niro, Jean Reno, Sean Bean) ne jahtaa sitä salkkua koko leffan ajan.

Mitä siinä salkussa on?! *ding**täh*
[/q]

Siinä toisessa oli luistimet, mutta toisessa... enpä oo varma näytetäänkö sitä siinä leffassa. Hmm, pitääks nyt mennä vuokraamaan uudestaan kun ei muista...

[q]neiti etsivä:
Miksi miehiä ärsyttää kun niitä neuvoo?
[/q]

koska ne ei oo pyytäny neuvoja? kyllä muakin ärsyttää jos luulen osaavani jonkun homman ja joku valopää tulee jakamaan ohjeita pyytämättä

mix pitää lähtee aamujatkoille kauheessa laskuhumalassa ja väsymystilassa vaikka ois kyyti kotiin..?!?

[q]Rx:
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?
[/q]

Sama pätee kaikkiin muihinkin noppiin (roolipelejä pelaavat tietää) - periaate on luultavasti siinä että kukaan ei voi heittää tarkoituksella noppaa korkeiden lukujen suma ylöspäin.

Miksi en halua mennä nukkumaan?

[q]misjah:
mix pitää lähtee aamujatkoille kauheessa laskuhumalassa ja väsymystilassa vaikka ois kyyti kotiin..?!?
[/q]

koska ei tullut hesarilta vittua?!

O