Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
miksi ruskeasilmäisiä tyttöjä on enemmän kuin ruskeasilmäisiä poikia?
Miks masu on aamulla ihanan liteä mut illalla iso pallo?
Miks ihmistä pierettää? Ser johtuu kaasusta mut miks sitä kaasua kertyy? Ja miks siitä pitää tulla ääni ja haju et sen päästäminen ois vaikeempaa?`
Miks aamuisin väsyttää eikä ole nälkä vaikka ei oo syönyt yli 8 tuntiin?
Miks helmikuussa on satanut vettä jopariin otteeseen kun tän pitäis olla vuoden kylmin kuukaus?
Miks ihminen erottaa mistä korkeat äänentajuudet tulevat muttei matalien sijaintia?
Minkä takia osalla ihmisistä on suorat peukalot ja osalla ne taas kääntyy nivelen kohdalla?
Kysymys 1:
Miks vitussa te ihmiset ette keksi parempaa tekemistä ku kirjotella tänne kysy tyhmiä foorumiin. Ku aattelee ni eihä täs oo mitää järkee.
Kysymys 2:
Mistä vitusta saisin ees vähän rahaa et pääsis useemmin ku kerran vuodessa bailaamaa perkele.
Kysymys 3:
Onko olemassa tyttöystävää joka vois ees välillä olla niiku oisin ainoo mies maailmassa. Mun muija ainaki laittelee koko ajan itestää tissi/persekuvii nettii ja kirjottelee hyvännäkösille piikkipäille kaikkee uuuHHH sua ku pääsis nuolasee tjsp ja sit se chättäilee koko ajan muitten miesten kans. Ja aina ku näytän nyrpeetä naamaa ni se tulee antaa suukon ja palaa tietokoneen ääree ja luulee et mul on hyvä olo ku anto just suukon. Ja aina pitää lähtä bailaa jossain vitun rievuissa mikä peittää just hikisee jonki pikkurillin ja koko muu vartalo onki sit iha paljaana. Voisin väittää eläväni suhteessa jossa nainen etsii uutta miestä vaik vannoo rakastavansa mua koko loppuelämänsä ja sanoo et tappaa ittesä jos jätän sen.... aika outoo. Ite kuitenki rakastan naista koko sydämmelläni.
Kysymys 4:
Mitähän mä oikeen sekoilen. Toi äskenen ei tainnu oikee olla kysymys vaa paineenpurkuoperaatio mun yksityiselämään liittyen. Eikä tämäkään ole kysymys vaan selitys :D Seuraava on kysymys.
Kysymys 5:
Mikä olis työ mitä ei tarvis paljoo tehä ja siitä sais hullunaa rahaa???? semmonen olis tarpeen...
onko tulevaisuudessa lentäviä autoja
[q]k0k3m0n:
Kysymys 3:
Onko olemassa tyttöystävää joka vois ees välillä olla niiku oisin ainoo mies maailmassa. Mun muija ainaki laittelee koko ajan itestää tissi/persekuvii nettii ja kirjottelee hyvännäkösille piikkipäille kaikkee uuuHHH sua ku pääsis nuolasee tjsp ja sit se chättäilee koko ajan muitten miesten kans. Ja aina ku näytän nyrpeetä naamaa ni se tulee antaa suukon ja palaa tietokoneen ääree ja luulee et mul on hyvä olo ku anto just suukon. Ja aina pitää lähtä bailaa jossain vitun rievuissa mikä peittää just hikisee jonki pikkurillin ja koko muu vartalo onki sit iha paljaana. Voisin väittää eläväni suhteessa jossa nainen etsii uutta miestä vaik vannoo rakastavansa mua koko loppuelämänsä ja sanoo et tappaa ittesä jos jätän sen.... aika outoo. Ite kuitenki rakastan naista koko sydämmelläni.
Kysymys 5:
Mikä olis työ mitä ei tarvis paljoo tehä ja siitä sais hullunaa rahaa???? semmonen olis tarpeen...
[/q]
Kysymys 3 vastaus:
NIINNNIIIIN ku sellasia ne naiset on. Mun mielestä ainoot \järkevät\ temput mitä voi tässä tilanteessa tehdä:
-Koita ny saatana ruveta ymmärtään niitä naisia. Siis oikeesti kun ne ajattelee yksinkertaisesti erilailla joistakin asioista
-keskustele asiasta tyttös kans (ikään kuin et varmaan olis tehny sillain jo)
-\sitä saa mitä tilaa\ eli pistä hänet maistamaan omaa lääkettään: flirttaile niin perkeleesti ja puhu hänelle muista tytöistä joita oot nähny tai on kavereita, sano et \mikset säkin vois pukeutuu(vast) niinku se yks mun kaveri\ ym.
-jätä asiat omaan arvoonsa ja hyväksy hänet sellaisena kuin hän on (eli ole nössö)
-Rupee sinkuks
Kysymys 5 vastaus:
kerää tarpeeks kavereita jotka äänestäis sua
Miks kreikkalainen ruoka on niin v*tun hyvää?
Mistäköhän johtuu että kuumeisena ollessani itken ja pillitän kaikkea mahdollista.
En mä nyt käsittääkseni normaalisti itkemistä niin harrasta.
Ja sitten tuntuu vielä, että olen ainoana tän asian kanssa. Ketään muuta ei koskaan itketä. Ja sitten on niitä jotka ei mitenkään tajua miten voin itkeä tyhjänpäiväisiä asioita ja olla ihan tosissani pahoilla mielin.
Ja esim lääkärissä äsken taas se typerä nainen siinä kassalla sai itkun silmään kun menin pyytämään sairas todistukseen leimaa.. 'ei siihen mitään leimaa tarvitse'
Kun kuitenkin töistä on sanottu ja ne lääkäritkin, hae leima siitä kassalta...
Ehkä tää tästä.
vaatiihan se. mut mä oon kyl niin tyhmä et mulla ei siihe taito riitä
[q]-MambO-:
Jos kyseessä on oikea rikos niin poliisit on avuttomia liian usein, mut kyllä sitä aina ehditään kyttää puskassa tutkan kanssa, tai vahtia kaljakasseja kantavia ihmisiä, onneksi ovat alkaneet jättää pilvenpolttajat rauhaan...
[/q]
1. Ja mitäs ihmettä sä tällä tarkoitat?
2. Luuletko, että poliisi = kenttäduunia tekevä sinipukuinen konstaapeli?
3. Mikä on oikea rikos ja mikä väärä?
4. Olitko kenties väsynyt, kun ton kirjoitit?
5. Vai etkö sä yksinkertaisesti vain tiedä mitään poliisin toiminnasta tässä yhteiskunnassa? :)
[muokattu 25.3.2004 13:43]
[q]Rx:
miten siilit parittelee..?
[/q]
lähetyssaarnaaja on asento ja persereikä on kovassa käytössä ;)
epailijalt vois löytyä vastaus tähänkin...
Eli joskus olin näkevinäni kuvia siitä, kun äänivalli rikkoutuu hävittäjällä. Kuvasarjassa lentokoneen ympärille muodostui aika makeen näköinen valkoinen \kupla\ ja muistaakseni siinä myös kuuluu jonkinlainen \räjähdys\ -ääni..
Mitäs ihmettä siinä siis tarkemmin sanottuna tapahtuu?
[q]Happolääkäri:
Tämä selvä... Ja sit kusi menee sinne viemäriin... mihin se sit menee?
[/q]
KOFF:n panimolle *igor**poks*
okei, no yrmeet vaa Kiitos vastauksesta
Ne kuvat oli joskus muutama vuosi sitten Time -lehdessä, mut eihän sitä voi muistaa, et mitä siinä luki...
[q]Rx:
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?
[/q]
katos prkl...
[q]vaavu:
Jos tarpeeksi pitkään oleskelee pelkästään miesten seurassa, muuttuuko itsekin vähitellen enemmän miesmäiseksi?
[/q]
Ehkä näistä vanhoista viisauksista, joita noin kokonaisuutena syvästi halveksun, löytyy myös joitain poikkeuksia, kuten;
Seura tekee kaltaisekseen.
Itseasiassa toi taitaa päteä useimpiin ihmisiin, mutta ei välttämättä kaikkiin, eikä kaikissa asioissa. Esimerkiksi en mä ole koskaan omaksunut kiksukarvoja, kaulapantoja tai miksei vaikka bissenjuontia, vaikka noita on ympäristössä vaihtelevissa määrin.
Toisaalta, joskus seura voi tehdä myös aivan toisenlaiseksi, kuten varmasti tyttöteekkarina tiedät - ainakin välillisesti. Prinsessaefektin alla toimitaan ehkä useimmiten sitä vastaan, mitä ei välttämättä haluttaisi olla, mutta ollaan kuitenkin, koska tunnetaan, että ympäristö jotenkin odottaisi sitä.
Todennäköisesti kuitenkin tää ilmiö menee kuten moni muukin kellokäyrän pohjalta. Itse en ole onnistunut kipuamaan käyrän huipulle, vaikka kenties - olen sitä joskus yrittänytkin (en kuitenkaan nyt ehkä edellisiin esimerkkeihin liittyen) :)
[q]serotonot:
RTFB
[/q]
ai niin..
Miks hiekkalaatikos päällys hiekka on vaaleaa, ja sit se hiekka siel alempana on tummaa?
[q]innae:
Minkä tähden ihmiset (eritoten tytön tylleröiset) kirjoittavat galtsussa/vastaavissa paikoissa kuviinsa omistettu?
[/q]
Hah, ne koittaa heruttaa söpöiltä pojilta (tai vähemmän söpöiltä). *igor**justjoo*
[q]climate:
päällä on kuivempaa hiekkaa ja alla märempää
[/q]
Miks se on märkää siellä alla?