Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Miksi silloin kun on sinkku, naisia saa oikein jahtaamalla jahdata mutta sitten kun seurustelee niin kaikki roikkuvat lahkeessa ja koittavat vikitellä vaikkei tee elettäkään?

Miksi eduskuntaan äänestetään idiootteja, joilla ei ole mitään käsitystä lainsäädännöstä, valtio-opista tai yhteiskunnan asioista? Joku palikkatesti voisi olla enemmän kuin paikallaan.

Miksi työttymyysturva/ansiosidonnaiset on niin hyvä että on olemassa lukuisia työpaikkoja, joita ei kannata ottaa siksi että töissä käymällä tienaa vähemmän kuin työttömänä? Lienee selvää mitä tämä tekee työmoraalille jne.

Miksi Aku Ankka kävelee surutta ilman housuja mutta heti kun takki otetaan pois, Aku alkaa peittelemään muniaan?

Miksi ihmeessä meidän pitäisi liittyä NATOon?

Mitä on avaruuden pimeä aine?

Miksi ihmiset tuhlaavat omaisuuksia TV-chatteihin tai vielä hölmömpiin TV-tekstiviestipeleihin?

[q]kuu:
Mun osoitteelle ei koordinaatteja annettu.
[/q]

Sama oli itsellänikin, mutta kun laitoin siihen pelkän kadunnimen enkä talonnumeroa, niin jo löytyi koordinaatit.

[q]Jone:
Mistäs löytyisi CD:iden pintaan printattavia label-tarroja? Polarpanda.com:ista ovat loppu ja tarvitsen huomenna niitä kun ryhdyn työstämään SESSIONS2:n kesämiksausta cd:ille.
[/q]

Konalan PC Superstoresta sai Neaton tarroja ainakin pari vuotta sitten. Ihan laadukkaita ovat. Biltemasta saa kanssa. Niistä tosin ei ole kokemuksia.

[muokattu 26.5.2004 19:47]

[q]ella_:
kertokaa mulle miksi itkemisen jälkeen aina väsyttää? onko se niin energiaa kuluttavaa puuhaa?
[/q]
aiemmin mainittujen fyysisten syiden lisäksi itkeminen on henkisesti kuluttavaa puuhaa, koska harvemmin tulee itkettyä kunnolla ennenkuin ei tod enää ole mitään muuta keinoa ilmaista itseään. Sitten turinan jälkeen tuntee itsensä todella väsyneeksi kun siinä on samalla käsitellyt sitä itkemisen aihetta mielessään...kai *täh*

mut mitäskun vaikka sitä kuinka puristelee ja yrittää sotkee ne massat siellä sisällä nin ei onnaa...???

[q]kiiki:
ja taas pohdituttaa; kannattaako maksaa 80 benjihypystä? onko niin siistiä?
[/q]

kannattaa ja toinen on laskuvarjo. sekään ei maksa kö n.300e ja sen jälkeen 10e\hyppy. itte lähen syyskuun alussa kurssille..jeahh*super*

[q]W:
---
Astaroth:
Mistä syntyy silmärähmä?

---

Silmärähmä, niin sanottu Imora urbanoitus, syntyy vasemman aivopuoliskon lähettässä viestin oikealle aivopuoliskolle, että kyseessä on niin tyhmä otus ettei eteensä tarvi enää nähä, ja voi yhtä hyvin tukehtua räkäänsä ja jäädä auton alle.

[/q]

[muokattu 18.8.2004 05:13]

[q]Jammailija:
No hitto... Mähän rupeen sulta tenttaamaan useammin näit juttuja*nauru*!
[/q]

Heh.. Moon loppu peleissä aika fiksu, vaikken ehkä siltä näytäkään..Koulussa olin aina se hikipinko!!

[q]Jammailija:
Tuli tos töissä mieleen....:
Miksi linnun paska on valkoista, mut ihmisen paska (yleensä) ruskeaa*nauru*?
[/q]

aahhahaa!! Sulla on tainnut olla töissä liikaa luppo aikaa..

No mutta, jos tota tarkemmin miettii niin onhan se vähän hassua..Mut luulen sen liittyvän lintujen ruuan sulatukseen..Ehkä niillä ei ulosteeseen erity bilirubiinia (tai mitä nyt olikaan), mikä värjää ainakin ihmisen ulosteen ruskeaksi..Ja kai niillä muutenkin vähän erilailla toi homma pelaa kuin ihmisillä..että näin..*hymy*

johtaaks suomi?

[q]S-T:
---
Viola81:
No mutta, jos tota tarkemmin miettii niin onhan se vähän hassua..Mut luulen sen liittyvän lintujen ruuan sulatukseen..Ehkä niillä ei ulosteeseen erity bilirubiinia (tai mitä nyt olikaan), mikä värjää ainakin ihmisen ulosteen ruskeaksi..Ja kai niillä muutenkin vähän erilailla toi homma pelaa kuin ihmisillä..että näin..*hymy*

---

*pilkunnus* Bilirubiini itse ei värjää ulostetta vaan bilirubiinista aineenvaihdunnassa syntyneet aineet.

Lisätietoa: bilirubiini syntyy kun punasolujen hemoglobiini hajoaa solujen kuollessa. Sinänsä ihmettelen ettei joillain eläimillä sitten sitä erity ulosteeseen, kyllähän niilläkin kai punasoluja on Eiköhän se aineenvaihdunta vaan käsittele niillä kuolleet punasolut sitten jotenkin eritavalla.

Käärmeillä esim. myös suurin osa ulosteesta on valkoista, mikä tietääkseni johtuu sen suuresta kalkkipitoisuudesta, kun käärmeethän nielee saaliselälimen luineen päivineen. Linnuista en tosiaan osaa sanoa

[muokattu 1.6.2004 19:02]
[/q]

Hmm..*blush* ehkä mä sitten olekaan niin fiksu..Mutta muistin kuitenkin että toi bilirubiini liittyy jotenkin ulosteen väriin!!!

ja sitten vähän tuoreempaan juttuun käsiksi:

Parantaako se foliopipo elämänlaatua?

[q]pyhimys:
Jos on jatkava opiskelija, niin joutuuko opintolainaa anomaan uudestaan pankista vai tuleeko se ilman kyselyjä suoraan tilille?
[/q]

ei joudu..siis kun olet kerran kiikuttanut pankkiin sen lainatakauslapun, niin laina on nostettavissa koko opiskelun ajan valmistumiseen asti. Tästä tulee aina kesällä Kelalta ilmoitus, että 1.9 on uusi opintolaina taas nostettavissa. Lainatakaus on siis voimassa automaattisesti koko opiskelun ajan, kun sen on kerran anonut! Lainaa ei ole kuitenkaan pakko nostaa, vaikka lapun olisi vienyt pankkiin.

MUTTA!! Jos vaihdat koulua kesken opiskelun, täytyy sinun kelalle ilmoittaa että vaihdat koulua, jolloin saat uuden takauslapun, jonka kanssa haet uudestaan opintolainaa.. Eli vaikka siis jatkaisit samaa linjaa, mutta vaihtaisit koulua niin laina on haettava uudelleen.. Minulle kävi juuri näin..ja siksi olen nyt ilman lainarahoja, koska en tajunnut tätä ajoissa*igor*..Mutta hoidan ensi viikolla asian!

[q]bansq:
miksi pitää kysyä tyhmiä?
[/q]

”Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä. Vain tyhmiä ihmisiä”*nauru*
-Southpark

Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?

Olen huomannut että kun kotona soittelee musiikkia olohuoneessa ja sitten vessasa räpsyttää valoja niin vahvistimista kuuluu sellainen pamaus/häiriöääni. Onko kellään tietoa mistä tämä johtuu ja mitä asialle voi tehdä että näin ei kävisi vastaisuudessa?

Työtoveri ehdotti että jos kyseessä on sähkömagneettinenilmiö jonka vinyylisoittimen neula havaitsee mutta ei se niin voimakas purkaus voi olla että ottaa yli viiden metrin päästä sen.

[q]sapeli:
---
Dueno:
Mitä eroa on jäniksellä ja rusakolla?
---

Mä oon aina vaan luullu että rusakko on jänis silloin kun sillä on ruskea turkki... I could be wrong, and probably am, but what the hey
[/q]

Rusakko ja jänis ei ole sama asia.. Rusakko kasvaa isommaksi kuin jänis ja se ei vaihda talven tullen turkin väriä valkoiseksi kuten jänis.. Muuten niissä ei sit oikein eroa olekaan.. Ne on vähän ku koirat, jotka on vaan eri rotua! Missä te ootte olleet bilsantunnilla??

[q]<><:
---
Taika:
Miks laivoilla ei ole pallomerta vaahtosammutinta isokokoisimmille ihmisille?*uuh*

---

tota mäkin oon aina harmitellen pohtinu. joku sit keksi selittää et ne pallot ei kestäis, ja jos niistä tekis niin paksuja et ne kestäis meikäläisten massaa ni ei ois enää yhtä hauskaa (kuulemma). mut mä en kyl haluu uskoa tota...*eiei**haluu pallomereen!!!*
[/q]
Miks ei vois olla vähän isommille isompaa pallomerta?*ding*
Pomppulinnoihinkin on aina pääsy kielletty..*hmph*

Ku kattoo uudestaan ja taas uudestaan jotain elokuvaa, ja vaikka tietää mitä siinä tapahtuu, silti jännittää aina jotain kohtia.. niinku et, 'avaa jo se ovi ja juokse'...

...

[q]sapeli:
---
Jonulih:
Miksi olen niin helvetin hyväsydämminen???

---

se on sun kirous... mut kyllä siitä hyvää seuraa lopulta
[/q]

Ärsyttää kun mä olen ainoa joka tuntuu välittävän meidän asiakkaista.. Teen niille hyvän mielen ja siivoan vaikka ei saisi.. Mua ahdistaa ihmiset jotka on niin robotteja jotka ei ota ollenkaan ihmisläheistä osumaa työhön!!

O