Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]Itis:
---
patis:
Miksi makaroonit pitää huuhdella keittämisen jälkeen?
---
Ettei niihin jäis niin paljon öljyä ja niistä itsestä irronnutta likaa/limaa
[/q]
WTF!!! *nauru**blush* hyvä minä
[q]Lene:
Itse ostin ensimmäisen ja ainoan kaksipuolisen CD:n about vuonna 2000/2001. Tosin se on DVD.
[/q]
hei, vähemmän sitä ilokaasua Lene
[q]neiti etsivä:
---
serotonot:
noni? miksi naiset ymmärtävät virallinen kysy tyhmiä-threadin kysymykset älykkäinä?
[muokattu 28.5.2004 02:24]
---
Eli naisena esitän tänne itseni mielstä helvetin älykkäitä kysymyksiä, mutta sinun mielestä ihan idiootteja, vai?
[/q]
njet! sä vain kuvittelit ilmeisesti, että ne olivat idiootteja... *hali**plur*
[q]neiti etsivä:
Miten miehet saadaan ymmärtämään, että naiset kaipaavat välillä hellittelyä?
[/q]
Ei niitä saa ymmärtämään, ellei se ole niillä veressä Tai niitä ole kasvatettu oikealla tavalla
[muokattu 28.5.2004 02:10]
ohhoh.. kolme vastausta neiti etsivän kysymykseen kahdessa minuutissa toivottavasti meni perille...
[q]neiti etsivä:
Miksi miesten on vaikeampi ostaa naisille lahjoja kuin naisten miehille?
[/q]
jaa-a, pitääköhän paikkaansa? homma toimii edelleen myös molemmin päin, nimim. kokemusta on.
Ehkä sun vain olisi pitänyt seurustella Mun kanssa joskus niin et kysyisi moisia kysymyksiä
[muokattu 28.5.2004 02:17]
onkohan tätä jo kysytty, mut joka tapauksessa... eli miksi naisilla ei ole ja miehillä on aataminomenat kurkussa?
[q]ella_:
---
Angelus:
Teknologian kehityksen myötä ovat tulleet jäädäkseen e-mail, irc ja kaikenmaailman messengerit. Ihmettelen vaan että ovatko nuo sähköitse toimivat, kommunikointia helpottavat vekottimet syrjäyttämässä perinteiset kirjeet?
---
siis sehän on jo huomattu että ovat syrjäyttäneet. posti kuljettaa kohta varmaan enää pelkkiä laskuja ja paketteja :D
[/q]
Ja rakkauskirjeitä
vastaus: drum n´ bass = elämä!!!! *sydän*
Miksi plattarilla jo klubbarilla ihmiset jaksavat tapella jostain genre-eroista yhä uudestaan ja uudestaan.
Miksi täällä porukka kirjoittaa *istuskel*, *päätä pyörittel*, *käteen vetäen* ja *kulman takana piilottel*? Ihan vitun tyhmän näköstä.
Miksi moni täällä älykkäänä itseään pitävä alentuu loputtomaan juupas-eipäs väittelyyn kaiken maailman idioottien kanssa. Onko se niin suuri tyydytys kun saa sitten sen iskettyä ne viimeiset jauhot sen nuijan suuhun (jota ko- tapaus ei edes luultavasti tajua).
Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?
Miksi moni teknopuristi pitää kevyestä trancesta pitäviä hieman yksinkertaisimpina, tai musikaalisesti ehkä hieman takapajuisempina. Jos joku musa iskee, niin sitten se iskee. Se on kuule vaan kyynel herra Tekno jos suurin osa ei saa kiksejä sun musiikista.(ja herra flamelle tiedoksi, että kyllä, kuuntelelen itse mielelläni teknoa)
Miksi ainoat henkilöt joita olen nähnyt heilumassa jossain bileissä kuin sammakko tehosekoittimessa, selvästi huumeissa, ovat jotain ihme hippejä? Terveisiä herra Tanssipoliisille. Lähdetäänkö kamarille nyt vai heti?
[q]Happolääkäri:
---
Jonulih:
Minkä helvetin takia mun aivosoluja kuolee kun mä ryyppään?
---
mä en ryyppää ja mulla kuolee kans niitä... epäreilua...
[/q]
Iha suolest kyllä. Hemmetti sentään
[q]JustinSane:
Jos sellaisia haluat, mikset itse järjestä?
[/q]
En maininnut missään, että itse haluaisin.
[q]
Mistä sinä tiedät ketkä on huumeissa ja ketkä ei? Ehkä jotkut saattavat jopa hieman pidätellä itseään ettei heti tulisi joku pallopää syyttelemään huumeidenkäyttäjäksi vain koska joraa vähän rankemmin.
[/q]
Kyllä noi selvimmät tapaukset huomaa ihan kysymättäkin.
[q]Happolääkäri:
1. Jos syö paljon salmiakkia ja juo päälle kossua, niin muuttuuko kossu vatsassa salmiakkikossuksi?
[/q]
Ei. Siitä tulee kusta
[q]JustinSane:
Tässä vallitsee ihan normaali kysynnän ja tarjonnan laki, jos porukka oikeasti niin paljon hallibileitä haluaisi niin kyllä niitä sitten olisikin. Ja jos joku on vakaasti sitä mieltä, että hallibileet pitäisi saada järjestettyä ja on varma siitä, että kysyntää (eli porukkaa) olisi tarpeeksi, niin juuri mikäänhän ei estä niitä kestejä järjestämästä.
[/q]
No ihanko totta? Sähän fiksu olet. Tekis miel lisätä kysymys tähän threadiin: 'miksi justin kirjoittaa minulle itsestäänselvyyksiä jotka jo tiedän?'
[q]
Ihan mielenkiinnosta: voisitko kertoa miten spottaat esim. tanssijoista, kuka on kuoseissa ja kuka ei? Ja ei, nyt ei lasketa niitä ketkä kouristelee siellä lattialla.
[/q]
No hohhoijjaa. Tuskin olen maailman ainoa ihminen joku luulee joskus tunnistavan huumeissa tanssivan ihmisen. Mua kiinnostaa aika kivi käydä listamaan sulle millä perustein tälläisiä spottauksia voi tehdä.
[muokattu 18.6.2004 15:39]
[q]Jos on olemassa paranormaaleja, yliluonnollisia ilmiöitä, niin onko olemassa aliluonnollisia ilmiöitä? Miksi niitä kutsuttaisiin? Pseudonormaaleiksi ilmiöiksi?[/q]
Ei ole. aliluonnollinen ilmiö on luonnollisen ilmiö ulkopuolelle joten se on yliluonnollinen. Yliluonnollinen nyt vaan sattuu olemaan nimitys kaikelle luonnollisesta ilmiöstä poikkeavalle.
[q]JustinSane:
Minkä helvetin takia sitten kitiset asiasta jos ei vastaukset kelpaa? Pitääkö virkistää muistia? Katsotaans:
Sä sanoit:
Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?
hmmmmmmmmmmmmmmmmm.
[/q]
Huoh. Huoh. Ja vielä yksi Huoh. Mä kitisin siitä miksi moni valittaa että piirit on kasvanu(ja tätä kautta kaupallistunu), eikä sellasia hallibileitä järjestetä enää, kun he voivat sellaisia järjestää jos vaan haluaisivat. Ei sun tarvi _minulle_ käydä selittämään että voin järjestää bileet jos niin haluan.
Sä olet nyt niin metsässä kun vaan voit olla.
[q]Aivan, luulet tunnistavasi. Veikkaanpa, että aika monet sunki spottauksista menee aika lepikkoon. Joillekkin riittä meinaan se, että joku hymyilee ja tanssii yli 10min putkeen, psst, toi saleen vetää douppii. Eli lähinnä selvittääkseni sun tietotasoas ko. asioista kysyin noita sun spottaamiskriteereitäs
[/q]
Voi kulta, kyllä mä olen nähnyt näiden kymmenien ja satojen bileiden aikana ihan tarpeeksi voidaksi esittää arvailuja ketkä on kuosissa ja ketkä ei. Enkä todellakaan tee sellaisia arvailuja sen perusteella että joku tanssii iloisen näköisenä 3 tuntia putkeen.
täähän oli kysy tyhmiä tredi =)
[q]JustinSane:
valivali
[/q]
Höpö höpö. Kyllä sen pystyy tulkitsemaan oikein. Ensimmäinen viesti antaa _pienen_ tulkinnan varan, mutta toinen tarkennus poisti senkin.
Miksi itsensä löytää aina mitä erikoisemmasta seurasta ties mistä vaikka ei aluksi voinut edes kuvitella kyseistä tilannetta koskaan tapahtuvan? *täh*
Miks seksi on niin märkää hommaa?