Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Miksi olen todella usein kipeä?
Mitä pitäisi syödä(esim.vitamiineja) etten tulisi usein kipeäksi?
Alkaa pikkuhiljaa*dissaa*tää*nuha*
[q]cheat:
ja sitten mikä se on se kerrostaloissa kuuluuva säännönmukainen toistuva usein hyvinkin rytmikäs nap nap nap ääni[/q]
mun kämpässä taas kuuluu päiväsaikaan vaimea mystinen natina yläkerrasta, joka välillä muuttuu jumputukseksi....ihan kuin joku hakkaisi sänkyä rytmikkäästi seinään*igor*
[muokattu 23.1.2004 16:49]
[q]ella_:
sais ansaitun vapaapäivän
[/q]
Saahan niitä muutenkin. Pekkasiahan tulee muistaakseni 3pv/2kk :)
Miksi tietokoneen perusasetus tuntuu olevan ei toimi kun on kiire?
[q]SiSu:
Miltä kuulostaisi ärrä vikainen harakka?
[/q]
Ei o todellista...kuka keksii miettiä tällaisia juttuja*iihhih*
[q]Cera:
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.
aarrg
[/q]
Liian tuttu tunne. Kerran etin puhelintani taskusta ihan paniikissa, vaikka luuri oli korvalla. Mun kohallani huippu on ollu se et etin silmälasejani, jotka oli mun päällä
Miltä kuulostaisi ärrä vikainen harakka?
[q]MaSari:
---
Cera:
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.
aarrg
---
Liian tuttu tunne. Kerran etin puhelintani taskusta ihan paniikissa, vaikka luuri oli korvalla. Mun kohallani huippu on ollu se et etin silmälasejani, jotka oli mun päällä
[/q]
Onhan tuota tapahtunut....se kertakin kun istuin autoon ja aloin etsiä kuumeisesti auton avaimia toisesta taskusta. Siinä samalla ihmettelin et mihin mä ne jo kerkesin laittaa ku vähän aikaa sitten avasin niillä auton oven. Tässä välissä siirsin auton avaimet toiseen käteen ja jatkoin etsimistä toisesta taskusta....*hahjust*
[muokattu 23.1.2004 08:42]
[q]lentokala:
Miksi olen todella usein kipeä?
Mitä pitäisi syödä(esim.vitamiineja) etten tulisi usein kipeäksi?
Alkaa pikkuhiljaa*dissaa*tää*nuha*
[/q]
miks mä en vois joskus olla kipeä et sais ansaitun vapaapäivän
muinaiset ihmiset kommunikoivat murisemalla toisillee.. kuka oikee keksi sanat ja esitteli ideansa muille ja miten?
http://www.rsvpparty.com/ashtray.jpg
Tänään kaverin kanssa mietittiin, kun oltiin Ikeassa, et miten tällaista tuhkista käytetään...
Eli:
1. Karistetaan ulkokehälle ja tumpataan keskestaa?
2. Tumpataan ulkokehälle ja karistetaan keskelle?
3. Ei mitään väliä?
Paria tuntia meni miettiessä, mut ei saatu järkevää vastausta...
[muokattu 2.12.2003 00:36]
[muokattu 2.12.2003 00:43]
[q]Itis:
Miksi tietokoneen perusasetus tuntuu olevan ei toimi kun on kiire?
[/q]
Koska (mitä ilmeisimmin) käytät Windowsia
Edit:
[q]Kolera:
Minkä helvetin takia pitää laittaa täysjyviä jogurttii?
[/q]
Nehän on hyviä
[muokattu 25.1.2004 19:31]
[q]Mila:
Miksi plattarilla jo klubbarilla ihmiset jaksavat tapella jostain genre-eroista yhä uudestaan ja uudestaan.
...
Miksi moni täällä älykkäänä itseään pitävä alentuu loputtomaan juupas-eipäs väittelyyn kaiken maailman idioottien kanssa. Onko se niin suuri tyydytys kun saa sitten sen iskettyä ne viimeiset jauhot sen nuijan suuhun (jota ko- tapaus ei edes luultavasti tajua).
[/q]
Tappakseen aikaa? Esim. itse surffaan klubbaria aika paljon täällä töissä, ihan vain ajantappamismielessä. Älä ota sitä niin vakavasti, eivät ne vänkääjätkään luultavasti ota.
[q]
Miksi täällä porukka kirjoittaa *istuskel*, *päätä pyörittel*, *käteen vetäen* ja *kulman takana piilottel*? Ihan vitun tyhmän näköstä.
[/q]
Tota voi tuskin sanoa pelkästään klubbarissa esiintyväksi ilmiöksi, kyllä tuo on ihan yleismaailmallinen juttu.
[q]
Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?
[/q]
Jos sellaisia haluat, mikset itse järjestä?
[q]
Miksi moni ”teknopuristi” pitää kevyestä trancesta pitäviä hieman yksinkertaisimpina, tai musikaalisesti ehkä hieman takapajuisempina. Jos joku musa iskee, niin sitten se iskee. Se on kuule vaan kyynel herra Tekno jos suurin osa ei saa kiksejä sun musiikista.(ja herra flamelle tiedoksi, että kyllä, kuuntelelen itse mielelläni teknoa)
[/q]
Tässä on samaa mieltä, vaikken ransee nyt itse niin kuuntelekkaan niin kyllä mun mielestä ihmiset saa kuunnella ihan mitä tykkäävät (paitsi bäkstreet boissia )
[q]
Miksi ainoat henkilöt joita olen nähnyt heilumassa jossain bileissä kuin sammakko tehosekoittimessa, selvästi huumeissa, ovat jotain ihme hippejä? Terveisiä herra Tanssipoliisille. Lähdetäänkö kamarille nyt vai heti?
[/q]
Mistä sinä tiedät ketkä on huumeissa ja ketkä ei? Ehkä jotkut saattavat jopa hieman pidätellä itseään ettei heti tulisi joku pallopää syyttelemään huumeidenkäyttäjäksi vain koska joraa vähän rankemmin.
[muokattu 18.6.2004 15:22]
[q]alien:
---
¦):
---
alien:
kuinka joku tajusikin keksiä näin hyvän topicin!?
---
juups, Tyhmiä kysymyksiä näyttää olevan aika paljon
---
ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä... on vain tyhmiä ihmisiä (myself)
[/q]
Onkos sitten tyhmiä vastauksia olemassa vai otatko nekin omaan niskaan?*ding**iloinen**hih*
[muokattu 11.10.2003 14:18]
Miksi Robin Hoodilla ja Peter panilla on samanlaiset kuteet?*ding*
[q]Jone:
- Miksi mun kahvini on loppu ja miksi en muista loppuja niistä kysymyksistä, joita mun piti tähän kirjoittaa?
[/q]
En tiiä, mut ni o mullaki, isn`t that wierd*ding*
[q]Jone:
---
¦):
En tiiä, mut ni o mullaki, isn`t that wierd*ding*
---
Löysin tohon ratkaisun ja se sijaitsee instituutissamme kerrosta alempana - Kahvio!
*lisää kahvia*
[/q]
Congratualations, Nyt sitten olet ratkaissut yhden askarruttavan kysymyksen*iloinen*
Mä jään vielä pähkäilemään miten ite saisin ratkaistua ton saman onkkkelman*ding*
[q]Angelus:
-Onko joulupukkia olemassa?*täh*
[/q]
Tottakai on!*joo* tää nyt o ihan tyhmä kysymys*ding*
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?
tää ihmisen valikoiva muisti on mun mielestä vähän Wierd
[q]alien:
kuinka joku tajusikin keksiä näin hyvän topicin!?
[/q]
juups, Tyhmiä kysymyksiä näyttää olevan aika paljon