Mikä ärsyttää?
[q]Viivi, 22.8.2006 22:04:
---
subu, 22.8.2006 18:50:
Ihmiset jotka ei voi sanoa asioita suoraan!
---
Joo, se on kyllä rasittavaa ja turhauttavaa, jos täytyy arvailla toisen mielipidettä johonkin asiaan.
[/q]
no se on
työ
[q]Jago, 9.8.2007 01:57:
Ja taas. Ajattelin että tänään ei kävisi niin kun otin noita untahelpottavia luontaistuotteita, mutta ei kai sitten.
Tietääkö kukaan mitään luontaistuotekauppojen unensaantia helpottavia tuotteita?
[/q]
Mitäs otit?
Löytyyhän noita valmisteita vaikka kuinka, että ehkä kannattaa kysästä apua sieltä kaupasta. Se mikä toista auttaa, ei välttämättä sua auta. Mä en itse usko noiden tehoon ollenkaan (paitsi plasebo-vaikutus) mutta se onki vain mun uskomus ja perustuu lähinnä kokemukseen.
Tässä esimerkkejä: Tryptofal, Trypto-tabs, A.Vogel Passiflora, A.Vogel Avena Sativa, Unisin, Unihiekka valeriana jne.
Tota valeriaanaa ehkä kannattaisi kokeilla, jos et vielä ole kokeillut. Lisäksi voit kokeilla kamomillateetä.
Jos unettomuus on jatkuvaa ja hankaloittaa elämää jollain alueella, niin kannattaa ehkä käväistä lääkärissä. Olisi hyvä selvittää, mistä unettomuus johtuu.
Nää vinkit voi myös auttaa:
- Ei alkoholia kahteen tuntiin ennen nukkumaanmenoa
- Ei kofeiinia kello 16 jälkeen
- Ei nikotiinia nukkumaanmenoa edeltävien 4 tunnin aikana
- Säännöllistä liikuntaa olisi hyvä harrastaa mutta raskasta rasitusta tulisi välttää klo 18 jälkeen
- Ennen nukkumaanmenoa olisi hyvä nauttia kevyt hiilih.pitoinen ateria
- Makuuhuoneen tulee olla mukava: Ei liian kuuma, valoisa eikä meluisa.Vuoteen, tyynyn ja vuodevaatteiden tulisi olla miellyttäviä
[q]pyhimys, 26.6.2007 18:21:
---
Anata, 26.6.2007 18:13:
---
pyhimys, 26.6.2007 17:15:
Kävelykadulla päivystävät Amnestyn "käännyttäjät". 20 metrin matkalla kolme kertaa piti sanoa tuolle "kiinnoistaisko ihmisoikeusasiat" jargonille, että ei kiitos. Ei paljon kiinnosta kuukausittain antaa rahaa vaan siksi, että joku organisaatio pysyisi pystyssä. Muutenkin tuo on aina oma taiteenlaji saada välteltyä noita kyselijöitä.
---
Mulla on aina kiukkunen ilme, kun näen nuo tyypit. Ne ärsyttää suunnattomasti. Joten ne ei lähesty mua.
---
Ei ne kyllä tajua vihjettä vaikka itsellä olisi vihainen ilme päällä ja kävelisin viistottain poispäin ko. tyypeistä. Ensimmäiselle jaksaa olla vielä kohtelias, mutta seuraaville ei sitten enää niinkään.
Kerran jäin jutustustelemaan näiden kanssa, kun luulin, että pitäisi vaan heittää nimmari jonkun hyvän asian puolesta, mutta ei... Ei siitä jutusta meinannut tulla loppua ja lopussa tuli sitten se, että pitäisi kuukausittain antaa joku summa niille suoraveloituksella... Juu, kiitos ei.
[/q]
Olen aatellut, että vois näyttää samalla hampaita ja äristä kuin koira.*pahis*
[q]HRDance, 7.7.2007 13:23:
ettei saa ajatuksia pois mielestä vaikka kuinka haluaisi :'(
[/q]
Niistä puhuminen jollekin voi auttaa.
vituttaa, kun lävärit ei tässä naamassa parane tai ole kasvamatta ulos. vaikka tätä naamaa ei mikään metalli pelastakaan, niin noi reiät vois edes pysyä aisoissa
väsymys
[q]typ0, 22.10.2007 16:47:
---
Anata, 22.10.2007 16:31:
jotka eivät kykene ajamaan 60 alueella 60 eikä 80 alueella 80. S****** ruuhkauttavat liikennettä.
---
kai tiiät että toi nopeusrajoitus on maksimi nopeus, mitä saa ajaa ei suinkaan se ainoa nopeus. esim 60 alueella saa ajaa 50kymppiä..
[/q]
Tiedän joo, mutta jatkuvan vastaantulevan liikenteen takia hidasta ääliötä ei pääse ohittamaan. Mulla on jokin harhaluulo, että liikenteen pitäisi liikkua joustavasti.
Miksi lukihäiriö testejä pitää tehä niin monta, tänään tuli tehtyä elämän 4kerran kyseinen testi...
Ja miksi testin tehtävät ovat olleet kahdesti samat?
Ehkä niissä testeissä nähdään, mikä tilanne on kulloinkin, eri ikäisenä. Ehkä siksi myös samat tehtävät. Mutta eikö se kuitenkin ole ihan hyvä itsesi kannalta, että testejä tehdään? Minusta se on merkki huolehtimisesta, välittämisestä. :)
HYTTYSET!
Vattuako niiden pitää kupata minua?
Niitähän täällä riittää. Jos ne kuppaa minua, niin ehdottomasti myös sinua. Taatusti jokainen joutuu kokemaan sen.
---
---
Kun ei löydy sopivaa kämppää johon voisi muutella *toktok*
---
Tätä mä olen odotellut myyntiin
http://gapersblock.com/drivethru/fallingwater.jpg
---
Jep, tänne kans tollanen, kiitos! :)
Minullekin sopisi. Paitsi vesiputouksen yläpuolella olevat betoniulokkeet pitäisi muuttaa. Kauhean rumat. :)
En haluais kumpaakaan joutua siivoamaan, se on vissi
Sitä varten pittää olla siivooja.
AGREE
toivotaan et tulee sit upee kesäkin.
Miks mä taas teen tän itselleni >:/
ttu
eräs "ystäväni" jolla ei ole niin minkäänsortin tilannetajua!!!
hän tuli käymään duunipaikallani ( vaateliike ) täs pari pvää sitten. tuli siihen kassalle juttelemaan ja siihen tuli sit asiakas. Kaveri jäi hengaamaan siihen ja jutteli mulle koko ajan, vaikka palvelin asiakasta. Sit se perkele kyselee multa sen asiakkaan aikana et "mites teidän perheenlisäysprojekti"!!!!
hei vittu kamoon!!!! sanoin et juu ei oo mitää projektia!
ei vittu ku likimain 30v muija ei tajuu mitä kysyä ja missä. en tiiä onks sillä joku pakkoneuroosi siihen et meil o vaan 1 laps, koska se on joka tapaamiskerralla kysyny ton saman.
ai vittu et hävetti!!
Vittu että välillä ärsyttää miehet. Jokainen aina jossain kohdassa laulaa sen saman laulun "mua ahdistaa, nyt tarviin omaa aikaa, ehkä parempi nähdä vähän harvemmin". Minkä takia mua ei ahdista yhtään??????? Olkoon saatana keskenään kaikki ja perustakoon ahdistujien kerhon ja ihmetelköön miks on keskenään vittu.
Ehkä huomiseks lepyn.
No lepyin jo. On se ihana. Pitäs ehkä mennä hermojenhallintakurssille=)
Muistikatkokset.
Selvinpäin.
Kiva jutella jonkun kanssa kun siitä ei vältämättä muista sitte mitään, jutun pointti unohtuu kesken lauseen.. En välttämättä muista mihin oon autoni jättäny(=onko se omalla paikalla vai talon päässä)..
Kämppä alkaa muistuttaa post-it-testaamoa kun joka paikassa on lappuja ja muistutuksia..
Tarttis varmaan yrittää noita unia venyttää
Leijonat *senkin**toktok*
Pakkoruotsia 6 tunnin päästä.
Päässä soiva Wham - Last Christmas