Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]mirde, 3.9.2006 08:41:
Tekopirteet tekoihmiset jotka teeskentelee!!! *oksentelrajusti*
[/q]

Täysin samaa mieltä. Jaetaanko yhteinen oksennuspussi?

Helvetin hienoa... 22h päivästä oli ihan älyttömän okei fiilis ja mikään ei ollu ärsyttänyt kertaakaan , mutta sitten sekunnissa tässä kohtaa tulee täys ketutus... Ja sanaharkka kesti yhteensä... 30sec! Ei paska suoritus sanoisin.

Eihän se harkka kauan kestänyt. Sanaharkat silloin tällöin on normaalia. Ei ihmisen elämä ole aina tasaista ja muuttumatonta. Eikä tunteidenkaan. Ne tulee ja menee.

[q]pihlaja, 13.10.2009 11:06:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1740363

eikö tää perussuomalaisten palkintolehmä vois jo tukehtua omaan oksuunsa...
[/q]

pari viivaa joo*nauru*

[q]sativa, 8.12.2009 18:52:
Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla (vai puhuitko nimenomaan tästä?) - joidenkin naisten keskuudessa suolen tyhjentäminen on yhä tabu - ja seuraavan on ällö koskee siihen kanteen nostaessaan sen ylös
[/q]

No juurikin sen hygienisyyden vuoksi. Ei ole ihan yksi, eikä kaksi kertaa, kun on uittanut hammasharjaa, tahnatuubia tms. juttua vessanpöntössä. Yleisissäkin vessoissa aika usein joutuu häsläämään jotain (etsimään käsilaukusta juttuja), joten pönttöön tavaran pudottamisen vaara on ilmeinen. On myös inhottavaa, jos vaikka takin hiha eksyisi vessanpönttöön.

En mä ainakaan ajattele, että joku olisi käynyt paskalla, jos kansi on kiinni. Jos kansi on kiinni, niin mä ajattelen, että edellinen käyttäjä on ollut tavallista fiksumpi. Kun kansi on kiinni, ei ne jarrutusjäljet sun muut ole siinä framilla heti ensimmäisenä kun tulee vessaan.

Ärsyttää kun yksi työkaveri on niin totaalisen hidas. Oikeasti todella hidas. Siinä missä niin minä kuin 15 muuta työkaveria teemme reippaasti töitä ja saamme oikeasti jotain aikaiseksi, tämä yksi onneton sankari tekee päivän aikana n. 20% siitä työmäärästä mitä me (ja mitä hänenkin oikeasti pitäisi tehdä).

Kyseinen työkaveri taitaa olla normaalistikin vähän hidasta tyyppiä. Jotkut kun jostain syystä ovat sellaisia, että kävelevät, syövät, kirjoittavat ja tekevät kaiken hämmästyttävän hitaasti ja rauhallisesti. Itse en edes pystyisi liikkumaan niin hitaasti kuin tämä työkaveri.

Eikä mua niinkään ärsytä se, että me tehdään paljon enemmän töitä kuin se ja saadaan silti ihan sama palkka. Mua vaan ärsyttää ihmisen hitaus! Vähän sama tilanne, kun yrittää opettaa ihmistä tekemään jotain uutta ja mikään ei vaan tunnu onnistuvan, niin haluaisi itse tehdä kaiken, koska se sujuisi parissa minuutissa, kun toinen taas väkertää puoli tuntia. Sama homma tässä. Tuntuu niin perkeleen turhauttavalta, kun hommia ei saa hoidettua ripeästi. Nään sivusilmällä koko ajan sen hitauden ja ne liikkeet (jotka on kuin hidastetusta elokuvasta) ja mieleni niin tekisi istuttaa työkaveri tuolille ja sanoa, että anna mä teen.

HUOH!

Tänään ärsyttää ihan vitun kaikki. Lähinnä oma saamattomuus.

Tiettyyn pisteeseen asti noi paskaläpät jaksaa naurattaa, mut jossain vaihees tulee kyl raja vastaan. Näit juttuja ku kuuntelee ni vaikee uskoo et kysees on aikuset ihmiset. Ku ei saada haluamaansa tai joku ei mee just niinku ite haluu, ni ei muuta ku paskanjauhanta käyntiin ja mitä enemmän kuulijoita ni sitä parempi. Ja luonnollisesti nää jutut väritetään kaikin mahdollisin sateenkaaren värein. Jollei asioita osaa hoitaa aikuismaisesti ni kannattaisko olla hiljaa. Tolla tavoin tekee vaan ittensä naurunalaseks.
Tunnistitko itsesi?

kaksikin asiaa
1. atooppinen iho
2. ne yrittää viilaa linssiin vuokratyöfirmassa lisien suhteen

[q]serotonot, 29.10.2008 11:15:
Ootsä ostanu jonku porschen? :D
[/q]
En. Sehän tässä onkin, että toi auto on ymmärtääkseni kaikkein yleisin suomen teillä, joten osien kuvittelisi olevan halpoja.

Se ku kommentoit takasin jonkun kirjoittamaan postaukseen ja sitte tää toinen menee ja poistaa nopeesti sen tekstinsä... Seiskää sanojenne takana! *grr**pepsodent*

Ku nukahdan aina jossain vaihees päiväl ja sit ei illal uni tuu.

Piti pestä pyykkiä ja huomasin et hanas on vääränlainen suutin enkä siis saa konetta siihe kii. Miks hemmetis ne ei o ennen remppaa kattonu millanen siin o entuudestaan ollu. Nii ja voisivat tulla kiinnittää ton suihkuverhontangon ku lupasivat.

[q]Annakins, 1.11.2007 11:47:
---
gnomex, 1.11.2007 11:38:
Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet.
---

Ja naistenhan pitää pukeutua kaapuihin juuri siksi, että miehet eivät osaa hallita halujaan.

Tervemenoa Lähi-itään.
[/q]
Olet ilmeisesti aika sarkasmintajuton ihminen, onnea... Hoppari/huppari oli juuri sitä. Sanoinko että se tuijottelu on naisten syytä, en! Sanoin että miesten tuijottelun syy on naisten vaatteissa. Syyllistänkö naista, en.

edit:
Meinasin alkaa romaania tähän kirjottamaan eettisistä syistä ja tämän tuijottelun subjekti/objekti -tekijöistä, mutta miksi vaivautua jos luetun ymmärtäminen tässä foorumissa on hakusessa.

Suoraan sanoen kyllä nyt taas VITUTTAA ANKARASTI että laitetaan sanoja suuhun! Kiitos ja anteeksi. Rakastakaa toisianne.

Ihmiset ketkä ei vastaa sähköposteihin!

[q]Zapa, 5.2.2008 16:03:
Elisan PASKA yritys- ja yksityinen aspa.
[/q]

Hah, en näemmä oo ainut ketä vituttaa tuon toiminta!

Ensin pistetään homma ihan sekaisin uuden laskutusjärjestelmän takia ja sitten ei enää jousteta mihinkään suuntaan, vaan odotetaan, et asiakkaat tekee kaiken heidän pillin mukaan...

Edit: Vituttaa niin paljon tuo toiminta, et taitaa olla yli 10 vuoden asiakassuhde Elisan kanssa olla katkolla nyt...

Ihmiset (tai siis yksi tietty), ketkä ei osaa joko lukea tai sitten sisäistää lukemaansa!

Elikkäs, olen jo hetken kaupannut kameraani ja nyt useamman sähköpostin jälkeen mahdollinen ostaja lupautui sen ostamaan.
Tämä kyseinen henkilö asuu Imatralla, mutta oli kuitenkin viikonloppuna käymässä Helsingissä kirjamessuilla, joten kameran omistajan vaihdos piti myös käydä helposti.

Sitten tänään, kun tapasin ostajan, niin ensimmäisenä, kun otin kameran laukustani hän toteaa "Ai kyse olikin vanhemmasta mallista?"

Mitä helvettiä?!? Äijä oli koko ajan luullut, että on tulossa ostamaan PowerShot G7:aa, vaikka olen koko ajan puhunut hänelle G6:sta (ylläri ylläri koska sitä olen myymässä)!
Noh, siinähän sitten äijä aloitti otsan raapimisen ja miettimisen, että missä on mennyt vikaan.
Ja lopultahan se selvisi, äijä ei ollut kertaakaan kiinnittänyt huomiota G:n jälkeiseen numeroon ja oli vielä printannut screenshotin huuto.net:stä missä myydään G7:aa...

Ja nyt harmittaa, kun en suoraan sanonut kuinka paljon tämä minua vituttaa!
Ei paljoakaan pahoittelut ja anteeksi pyynnöt enää hetkauttanut!

PRKL! Antakaa mulle joku pommi, niin Imatralla on yks talo vähemmän!

Työt! Tai itse asiassa ei se työpaikka, vaan se miten hommat pitäis tehdä.
Ollaan nyt jo pari viikkoa painettu helvetillisellä tahdilla hommia ja vielä vajaalla miehistöllä.
Yksin kertaisesti äijät alkaa olemaan jo niin rikki, että esim. tänään iltapäivällä tehokkuus varmaan tipahti alle puoleen normaalista...

Iltaisin on jo niin rikki/väsynyt, että ei jaksa tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla. Työasiat pyörii mielessä melkein 24h ja nukkumisestakaan ei ole oikein tullut mitään pariin yöhön...

Kaiken tämän lisäksi alkuviikosta alkoi iso projekti. Aikaa sen valmistumiseen annettiin 30. kesäkuuta asti. Ok, ei paha muuten, mutta tällä viikolla ollaan saatu sitä tehtyä yhteensä n. 1,5h (neljässä päivässä)! Eli tuolla tahdilla se oikeasti tulee kestämään heinäkuun puolelle.
Esitimme työnjohdolle ujon pyynnön, että josko voisimme tulle tekemään sen lähes tulkoon valmiiksi viikonloppuna ja vastaus tähän oli jyrkkä ei...

Kun tämä tahti jatkuu, että kaikki äijät painaa 200% tehokkuudella vielä pari viikkoa lisää, niin kohta meidän osastolla ei oikeasti ole enää terveitä ukkoja töissä!

Tarkoituksena on ensi viikon alussa ottaa yhteyttä korkeammalle tasolle (siis meidän johdon yli) ja selittää asia sinne kunnolla ja saada se ylityölupa sieltä! Toivottavasti onnistuu, muuten alkaa päitä hajoilemaan meidän osastolla...

Siis homma meni seuraavasti: Tämä kyseinen sankari oli yhdelle forumille laittanut ilmoituksen, että hän myy Katan kameralaukkua. Olen siis tätä laukkua jo hetken miettinyt ja päätinkin tehdä tarjouksen tästä n. puoli vuotta vanhasta kappaleesta! Parin päivän odottelun jälkeen tulikin vastaus, jossa myyjä totesi hyväksyvänsä tarjoukseni ja myös sen, että nouto onnistuisi torstaina alkuillasta. Noutopäivä kuitenkin muutettiin omien kiireideni vuoksi perjantaille.

Kun tarkempi aikakin oli saatu jo sovittua ja puhelinnumerot vaihdettu, niin tämä sankari ilmoittaa minulle, että hän on saanut paremman tarjouksen ja kysyi haluanko pistää paremmaksi! WTF?!? Kauppahan oli jo aikaisemmin lyöty lukkoon!

Asiallisesti ilmoitin hänelle, että käsittääkseni kaupat oli jo sovittu minun ja hänen kesken hinnalla X euroa. Vastaus tähän oli: "että saman tunnin sisään tullut tarjous plaa plaa...". Eli sankari ei vain pystynyt pitämään sanoistaan kiinni...

Tilanne jatkuu nyt sähköpostin välityksellä, vaikka hänelle jo tuossa yhdessä viestissä ilmoitin, että en halua enää häneltä mitään ostaa ja että halveksun tuollaista moraalitonta toimintaa...

Se kun oon yrittäny soittaa sekä terveyskeskukseen että yksityisille lekureille ja kaikki sanovat että palaa asiaan elokuun ekalla tai tokalla viikolla uudestaan. Pitäsköhä teloa itseään sen verran et niiden olis pakko ottaa mut sinne nyt ja samalla hoitaa tää toinen asia.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O