Mikä ärsyttää?
[q]Hitchhiker, 25.10.2007 15:33:
Saamarin sosiaalipummit jotka tinaa päivästä toiseen tuossa läiympäristössä mun veroraihollani, ruokakuponkeja tommosille pitäisi jakaa (joilla ei saa muuta kuin ruokaa) pelkästään prkl. Ilmanen asuminen, ilmaset juomat, ilmaset safkat ja vielä jää näemmä rahaa pubiinkin, on se jumalauta. Sitten riehutaan yöllä kun tullaan armottomassa tuubassa pois pubista (toki normaalitkin ihmiset tekee tuota), niin ettei toiset saa nukuttua.
[/q]
Jos niillä ei ole äitiä, jolta lainata rahaa?
[q]Hitchhiker, 23.10.2007 18:04:
Se että joutuu lainaamaan äidiltä rahaa, kun on maksanut laskun vääränä eräpäivänä ja tili onkin huolellisen budjettiriihen jälkeen heittänyt itsensä miinuksen puolelle (ei siis johdu tuosta laskusta tuo miinus. Nolottaa, kun ei rahat riitä vaikka kokemusta on jo yksin asumisesta kertynyt jo vuoden verran
[/q]
[q]Hitchhiker, 25.10.2007 20:41:
Ehkä teksti oli hieman provokatiivisuuden hakemista, jolla taas purettiin omaa huonoa oloa ja ylimääräistä potutusta *hymy*.
[/q]
Noo mut saahan ihmistä ärsyttää ja sillon tulee sanottuakin ronskisti joskus.
Ja joo kyllä muakin ärsyttää joskus suunnattomasti, että joku alkkis tulee höyryissään jauhamaan mulle jotain ja melskaamaan kuinka ei ole rahaa...vaikka tässä yritinkin pyhää leikkiä
Ymmärrän heitä mutta kyllä muaki toisinaan ärsyttää.
Ärsytyspäivä:
1. Kun jengi sanoo että "sataa räntää/vettä/lunta vaakatasossa". Tota kuulee nyt joka päivä kun vähänkin tulee jotain taivaalta.
2. Pakkoruotsin kirjotuskoe jossa ei saa käyttää sanakirjaa tahi kielioppia. Aika hyvät tsäänssit mulla kun vedin sanakirjan ja kieliopin kanssa kirjottamastani pilipaliesseestä hylätyn. Imaskaa paskaa, supa kakken.
---
---
Aamuvuorojen bussikuskit, jotka eivät uskalla tölväistä kaasupoljinta pohjaan, vaikka sillankaiteisiin, vastaan tulevaan rekkaan ja niissä väleissä seikkailevaan pyöräilijään on yhteensä yli kolme senttiä klappia. Minä myöhästyn usein jatkobussista tuollaisen nössöilyn takia.
Jos sitä vähän kipinät sinkoilee ja peltiä sun muuta mummoa lentää Vantaanjokeen, niin sehän on vaan miehekästä!
---
Entäs jos matkantekosi katkeaisi kesken kaiken? Huomaisit olevasi miehekkäästi bussissa, joka törmäsi siihen vastaantulevaan rekkaan. Ja bussi olisi kyljellään siinä tiellä tai ojan penkalla.
Tuskin siellä etelässä se jatkobussi ole ainoa aamuisin? :)
---
Niin, ja sitten pitää vielä naarata se mummelipoloinen invapyörineen sieltä kurapurosta, ja eihän näistä nykyvanhoista ikinä tiedä millä karatekursseilla ne aikaansa ja pelastajiansa tappavat. Vähintään joutuisi viettämään silmäpäivän nenäpäivän jatkeeksi.
Olinpa minä ajattelematon!
Niin olitkin! Sietäisit hävetä silmäsi päästä. Ja taatusti saisit nenäsi punaiseksi ja pyöreäksi. Nykypäivän mummot osaavat olla todella HÄIJYJÄ!!!!
[q]Annakins, 7.3.2010 21:25:
flunssa.
[/q]
Niist niist vaan :/ Onneks saat lepäillä nyt ihan rauhassa.
Hitto serkun koira kävi paskantamassa mun sängyn alle.......
[q]Horzi, 22.11.2009 15:44:
Adoben (fl)äässi ja Myspace. Oon tässä parin päivän aikana joutunu päivittään flashin varmaan 10 kertaa eikä se vieläkään usko Myspacessa että oon päivittäny sen: "Sisällön kuunteleminen tai katseleminen edellyttää Flash-version päivitystä. Hae Flash!"
Ja vitut haen!
[/q]
Ja taas!
Paskam möivät. Nyt ei toimi sitten Firefoxilla Youtuben videot eikä mikkään mediahommat.
paskanpuhuja ns. kaverit. mulla ei ole enää kavereita over and out.
ja iho,jos joku tai mikä kutittaa sisältäpäin..
Yksi vitun tyhmä ihminen. Harvemmin pidän oikeasti jotain juurikin "tyhmänä", koska "tyhmyys" on muutenkin hankala määritellä. Nyt vain tuntuu, että joku on ihan saatanan tyhmä. Enkä todellakaan kehtaa sanoa sitä tälle ihmiselle, vaikka mieli tekisi. Alkaa olemaan mitta täynnä, ei meinaa eroon päästä.
No.. Nyt mua ärsyttääkin jo yhteensä kolme ihmistä.
[q]crissy, 18.9.2007 08:33:
mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..
Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..
[/q]
Netissä on jotain paitoja ja ehkä jotain farkkujakin (esim hm). Valikoima on kylläkin todella nihkeä. No siellä neuleet osiossa on jotain pitkähihaisia. Mutta luulen, että kaupasta löytyy kyllä pikkasen laajempi valikoima.
Eikö ne voi olla muut housut, kuin farkut?
Meni koko viikonloppu siinä, että reissasin lauantaina Jyväskylästä Helsinkiin kokoukseen, joka kestikin vain kaksi tuntia, mutta juuri sopivasti, ettei kerinnyt illan viimeiseen junaan (joka lähti 18.30). Jos olis etukäteen tiennyt, että kokous on noin turha, en olis lähtenyt ollenkaan.
---
---
---
---
Talvivaaran kaivoksen törkeä toiminta!!!!
Greenpeacen sivuilla voi käydä laittaa vetoomukseen, menkää sinne siis sankoin joukoin :)
---
Talvivaaran perseily(t) saa "haista vittu -asteikolla" 9.9
Kuluneen vuoden raivostuttavin raakkisyyhy. Täysin anteeksiantamatonta.
---
Niin, ja isokoho Talvivaarasta on "kadoksissa". Miten tyyppi voi elää enää tämän jälkeen. Vastuu on jollakulla toisella.
---
Ja siitä vaihteeks lisää. Voi vittu, että olis taas Reinikaisella töitä!
---
Ei pysty käsittää tätä toimintaa*grr*
Jos luonnosta oikeasti pidettäisiin huolta ja sillä olisi jotain merkitystä, niin laki kieltäisi tuollaisen saastuttamisen.
minkä helvetin takia tää kone heittää mut ulos klubituksesta kun yritän avata hymiölistan?!?
Piti mennä aikaisin laitokselle lukemaan kokeeseen, mutta mitä teenkään... Oma kurinalaisuuden puute siis.
Edit: Hittojako itken. Perse ylös tuolista ja menoksi.
...oma temperamentti osaa kyl välil ärsyttää *eikä*
Tää on taas näitä päiviä kun kuohuu yli pienestäkin ja loppujenlopuks aivan täysin ilman syytä, ehkä *släp* *toktok*
[q]Mark, 14.2.2008 10:59:
Sonera. Well done, nimipalvelut pimeenä 2h ja yhteydet sitämyöten katki ulkomaailmaan, got to love em *sydän*
-M
[/q]
komppaan!!! kerranki ois aikaa himassa istuu koneella ja metskaa musaa, ni SONERA menee jumii*igor*
no nyt back ja kahen viikon päästä welho. kiitos*hihu*
Pariskunnat jotka menevät leffateatteriin pälättämään keskenään
voi v*ttus**tanap*rk*le.
taas yksi epätoivoisen raivostuttava duunipäivä.
Päässä soiva Wham - Last Christmas