Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]sativa, 20.8.2009 15:41:
- Ihmiset, jotka kävelet kaksistaan/kolmistaan leveetä ja valtaavat koko kadun / seisoskelevat julkisissa tiloissa todella huonossa paikassa tukkien esim. ovensuun.
[/q]

Ja mikä niis liukuportais on, että kun hyppää sieltä kyydistä pois niin pitää jäädä siihen tientukkeeks kaivelemaan laukkua tai muuten vaan toljottamaan. AAA.

[q]Wolverine, 19.8.2009 17:14:
---
Minnalilla, 10.8.2009 23:33:
Se kun huomaakin ihmisistä uusia asioita, huonoja asioita. Se kun huomaa et joku ketä on luullut ystäväksi ei taida ihan sitä ollakkaan... Mun mielestä ystävien pitäis iloita seurustelusta eikä ns. vittuilla siitä. vai? *ding**whaat* yms...

---

Missä fantasiamaailmassa sä asut? Köyhät ja kateelliset suomalaiset eivät todellakaan iloitse kenenkään muun menestyksestä...
[/q]
Ööö...ehkä sä vaan hengaat vääränlaisten ihmisten kanssa? Mulla on todella hyviä, rakkaita ystäviä, jotka olen tuntenut vuosia ja joiden kanssa on koettu yhtä sun toista. Oon alkanut seurustelemaan kuten moni muukin meistä, osa on päässyt opiskelemaan, osa ei, jotkut on työttömänä, toisilla ei muuten vain mene hyvin (niin kuin ei kellään voi aina mennä). Välillä nähdään enemmän ja välillä vähemmän, elämäntilanteet muuttuu.

Mä oon varmaan meistä se, jolla jollain mittapuulla on mennyt viime vuosina asiat eniten putkeen. Ikinä en ole kuitenkaan kokenut kateutta ystäviltäni, päinvastoin. Samoin oon enemmän kuin iloinen siitä miten olen nähnyt ystävieni elämien muuttuvan parempaan suuntaan. Kyllä tärkeiden ihmisten puolesta voi ja kuuluu olla onnellinen vaikka joskus tuntuis siltä että "miks tolla aina kaikki natsaa kun mulla ei". Muutoin voi kysyä itseltään, että merkitseekö se ihminen oikeasti mitään. Tietenkin kateuden tunteita kokee jokainen, niitä vaan täytyy osata käsitellä eikä naamioida joksikin muuksi.

Ai niin, me ollaan kai niitä joita ympäristö nimittää hipeiksi. Että ehkä mä vaan kirjoittelen täältä oman vaaleanpunaisen pilveni päältä.

Tommi Evilä.

[q]Bio, 20.8.2009 21:34:
Tommi Evilä.
[/q]

Ei vittu http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/yleisurheilu/1722064

Vitun liuhuletti on niin kovista. Olis sit perkele lyöny. Mitä vittuu tollast lähettää mihinkään kilpailuihin ku joskus hypänny vähän paremmin. Ei oo muuta ku huono häviäjä. Nyt sit parutaan ku kovisteltiin. Turha siin enää perua sanomisia ku on paskat housuis jo.

[q]äm:
Ja tänään pitäisi lempata elämästä eräs tyyppi, mutta mä olen huono sellasessa.
[/q]

Nooou! Ystävä rakas, älä jätä!

Ei mitään toivoa nukkumisesta, no, thats the price.
Yksinäistä valvoa yksin.

Kaiken maailman insinöörit, joiden mielestä joka ikisen laitteen joka ikisestä napinpainalluksesta pitää kuulua kimeä piipahdus. Ja ne samat insinöörit raivostuttavat senkin takia, että niiden tärkeydentunteen vuoksi joka rannekellomerkillä, esimerkiksi, on oma toiminta"logiikkansa" ja mitä monimutkaisempi sen parempi.

Kävi nääs niin, että kaverini kysyi kelloa lauantaiaamuna Pleikkarissa ja minä yritin sen hänelle kertoa, mutta en painanutkaan Casion valopainiketta vaan jotain toista näpykkää ja sen seurauksena kellon näytöllä vilkkui sitten jotain puutaheinää. Seuraavana aamuna sain sitten selville, että kello oli silloin ollut 3:03, koskapa olin nähtävästi asettanut silloin herätyksen päälle. Ja voi vittu sitä piipitystä kun yritin yöpöppörössä saada sitä pois. PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP, joka painalluksella, ja aina se raivostuttava kilikellon kuva palautui siihen näytölle.

Jotenkin minä sain sen sitten katoamaan (veikkaan, että asiaa auttoi enemmän oma ajankohtaan nähden turhan äänekäs perkelöintini kuin sen insinööritaidon ihmenäytteen piippailu), mutta sitä kimitystä kuunnellessa olivat kadonneet parhaat unenlahjatkin. Palasinpa kuitenkin vällyjen väliin pyörimään ja aloin pikku hiljaa palata myös horrokseen, mutta juuri kun olin nukahtamassa... PIIP-PIIP, PIIP-PIIP! Kello oli neljä. Herätyskello ei ollut päällä, mutta olin saanut sählättyä käyntiin tasatuntisignaalin. Kyllä, tasatuntisignaalin, tämän tarpeellisista keksinnöistä tarpeellisimman, jota ilman ihmiskunta olisi ennen pitkää taantunut takaisin puiden latvoihin paviaanien (ja insinöörien) seuraksi. Niin että ei kun tasatuntisignaalia poistamaan (PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP) ja sen jälkeen rannekello varmuuden vuoksi toiseen huoneeseen kirjoituspöydän laatikkoon traktorilehtien alle ja väliovet kiinni.

Insseistä voi olla ylevää hipelöidä pieniä PIIP-pelejään, mutta oikeasti vain sokea tarvitsee merkkiääniä kellonsa asetteluun eikä se sokea lopulta edes tarvitse koko kelloa.

Yks P. Räsänen ( ihan kahjo)*igor*

Vitun aamuvirkut.

nimim. tänäänkään en nukkunut duunista ku 1.5h pommii

Kahvinkeittimen rikkinäinen tippalukko.
Saatana. Ensin sielt ei tipu mitään, ja heti kun on kaatamassa kuppiin, niin johan lorisee.

ex tyttö ystävä, joka alkaa seurustelemaan kaverin kanssa

loman loppuminen...jos ottais päälomaa seuraavaksi kuukaudeksi..

Seurakunta lähettää omaa lehteään minulle, vaikka oon eronnut kirkosta. Syynä tähän on kuulemma joko se, että ovessani ei ole kieltoa ilmaisjakelulehtiä varten. Tai sitten seurakunta yrittää ystävällisesti saada mieltäni muuttumaan. Liittymään uudelleen kirkkoon. Ei onnistu! Miten loukkaavaa! Mutta eihän kristinusko ole kohdellut milloinkaan ketään kunnioittavasti ja sallivasti. Mutta se lehti vois olla oivallinen nuotionsytyke.

"Asiakaspalvelijamme ovat edelleen varattuja" 20 sek välein.. Noin 50 kertaa tullu jo

Se et joidenkin ihmisten käytöksessä ei oo mitään logiikkaa. Järjestä nyt puhumattakaan.
Jos luet tän (tiedät kyllä ketä tarkoitan) ni voisitko vastata siihen viestiin kun oot sen kerran lukenutkin. Saatana.

Kotikone hajosi

Ihmiset, jotka soittavat kun syön. Pieni vihjaaminenkaan ei tunnu toimivan, joten tästä lähtien pyydän soittamaan myöhemmin uudelleen.

Koulun tilanvarausjärjestelmä. Saatana. Lukujärjestys ei pidä koskaan paikkaansa ja tänään se lähetti mulle ~400 sähköpostia.

[q]equalizer, 14.11.2009 10:52:
melkeenpä vois olla koko joulukuun saikulla kun kiviäkin kiinnostaa joulun ylityöt kun sinne on määrätty jo menemään lapun kera kun sanoin etten me niin sit tuliki lappu..ei tässä elä kun kerran(tai teistä muista en tiedä)mut ei tulis mieleenkään kuluttaa koko elämää tollaseen **paskaan..yht hyvin vois lyödä kaikki vaan läskiks sit kun alkaa tarpeeks paljon vituttaa..toi palkanmaksu on semmonen kans mis on jotain mätää et sais ne kyllä maksaakin ne mieluummin heti eikä vasta joskus miljoonan viikon päästä..vituttaa muutenkin kun ei jaksa ees tehdä enää työn lisäks mitään kun ei oo työ kaikkein kevyemmästä päästä, väsyttää ja vituttaa kun koko ajan kuulee ylitöistä pitkin viikkoa..mut eipähän oo vaihtoehtoja..luultavasti ei jaksa kovin kauaa olla edes olemassa. Että jos naurattaa niin tervetuloo vaan tonne kokeilemaan kun sen tajuaa vasta silloin kun itse kokee saman. hymy hyytyis kyllä parissa päivässä. muutenki vuorotyö niin tuntuu vaan et on siellä koko ajan ja se vähänenkin vapaa aika menee lepäämiseen kun ei jaksa tehdä mitään..kaikkein vähiten kiinnostaa edes lähtee kemuttelee kun sit nukkus sen sunnuntainkin puolille päiviin jos sattuu olee vapaata ja sit huomais et oho ilta jo ja sit taas uudestaa nuk ja töihin*igor**igor**igor*
[/q]
a) vittu sä jaksat valittaa
b) vois kysyä näiden perusteella sun työnantajaltas, onko se noinkin ikävä firma oikeasti.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O