Mikä ärsyttää?
Se, että vituttaa ihan "mukavasti". Ja siihen vitutukseen on monta syytä.
[q]Siren, 24.6.2008 17:27:
Maksan pitäs ainaki olla kunnossa verikokeitten perusteella. Toi hodginssi ei sit sanokaa yhtää mitää..
[/q]
Hodgkinin tauti (sitä varmaan meinattiin, tai non-Hodgkin lymfoomia) eli Hodgkinin tauti on yksi imukudossyövistä eli lymfoomista.
Voi olla suurentuneet imusolmukkeet, kuumetta, kutinaa, laihtumista, yöhikoilua jne. tai sitten voi olla oireeton, vähäoireinen (kuten usein). Mutta luonnollisesti nuo oireet voivat löytyä monista muistakin sairauksista.
Toivotaan, että sinun kutinaan on jokin hieman tavanomaisempi syy =) kuten vaikkapa atooppinen kuiva iho/ atooppinen ihottuma, tali-ihottuma, herkkä iho, lääkkeen sivuvaikutus, ötökän pistot tms.
[q]ipe, 21.7.2008 12:29:
Vittu morjes! Nimimerkki "Ei nimimerkkiä" haluaa siis pärjätä IHAN ITSE yhteiskunnan kustannuksella. Tarkoittaako se nyt sitten sitä että ihan riittää että pankkitilille kilahtaa riittävästi rahaa kerran kuussa. Että ihanko itse meinasit tehdä ruokasi, pestä pyykkisi ja jopa ehkä hoitaa sen äpärälapsesikin!? Pitikö hankkiutua raskaaksi 16-vuotiaana jos ei edes tajua tiedustella ensisijaisesti Kelalta/sossusta näitä tukiasioita? Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?
*toktok*
[/q]
Mistäs sinä päättelit, että kyseinen henkilö "hankkiutui" raskaaksi? Jospa kävi ns. vahinko. Juu kyllä vain, ainoastaan totaalinen selibaatti suojaa täydellisesti raskaudelta. Niin jälkiehkäisyt sun muutkin voi pettää ja jopa abortti voi epäonnistua niin, että alkio/sikiö jatkaa porskuttelua kohdussa.
"Pärjätä ITSE!!", on varmaan murrosikäisen huuto joka ehkä tarkoittaa sitä, että haluaa pärjätä yksin, eikä esim. asua kotona vanhempiensa luona. Minusta voi pärjätä ITSE, vaikka yhteiskunnan tukia saisikin. Niitä yhteiskunnan tukiahan meistä muuten jokainen käyttää tullessaan raskaaksi/saadessaan lapsen, ellei sitten halua kieltäytyä lapsilisistä sekä äitiysavustuksesta pakkauksineen. Jos oikein aletaan pilkkua nussimaan, niin kukaanhan meistä ei tällä pallolla yksin pärjää, taidamme kaikki vähän tarvia toistemme apua, avustuksia.. toiset rahallisessa muodossa ja toiset sitten jossain muussa muodossa.
Hyvähän se, että tajuaa asioita kysellä edes netissä, jos ei niistä mitään tiedä. Ja voihan se olla että kyseessä on pelkkä provo.
Tyhmyydestä.. No niin no en sanoisi tyhmäksi, vaan nuoreksi, tietämättömäksi ja kokemattomaksi (jos tuo nyt totta oli). Ja mitä tyhmyys-virukseen tulee, niin se lienee aina olleen valloillaan koko maapallolla koko historian ajan.
Tää julkisivuremppa. Oon jo ihan kypsä koko touhuun *hikoil**igor*
Hajos sennheiser hd-25-13 ii toinen kapseli.
maha maha maha maha
puuh
tuo viereisen rapun kyylä nainen...
Lääkäripalveluiden hinnat.
esimerkki: Kävin hakemassa -siis nimenomaan hakemassa- lääkärintodistuksen moottoripyöräkortin ajokorttilupaa varten. Koko hommassa meni noin 3,5 min, lääkäri ei viitsinyt mitata mitään, ei edes näköä. Kyseli vain tyyliin: "kuuletko normaalisti?" "mites sun näkö?" jne. Tämän lyhyen kyselykierroksen ja paperien erittäin pikaisen läpikäymisen jälkeen lääkäri muisti pitää saarnan moottoripyöräilyn riskeistä ja siitä, miten se hänen mielestään on hyvin huono ja vaarallinen tapa liikkua. Kiinnosti vitusti.
Ja mitäkö tämä nyt sitten maksoi? Kaikkiaan 129e, siis satakakskytvitunyhdeksän euroa.
Loppuun mainittakoon, että hinta-laatusuhteen kruunasi ajanvarauksen vittuuntuneen kuuloinen ämmä, jonka saatoin kuvitella kaivavan nenäänsä ja irvistellen näyttävän kansainvälisiä käsimerkkejä asiakasta esittävällä voodoo-nukelle.
Sanomattakin lienee selvää, että kyseiseen lafkaan tuskin astun toista kertaa.
Yöduunin jälkeen menin nukkumaan vasta joskus 11 jälkeen, ja arvaahan sen että päivä menee vituiksi. Heräsin sitten tuossa abt tunti sitten, eikä väsytä yhtään. Vituttaa sen sijaan, ei mitään tekemistä ja mitään, mitä olis pitänyt tehdä, ei voi yöllä tehdä. Perkele.
edit: Jatketaanpa. Mulla ei ole himassa mitään syötävääkään.
[q]kilobitti
Kyllä se siitä, kiipeilyssä kehittyy ainakin alussa nopeasti jos malttaa treenata. Itsellä semmonen laaksonpohja menossa, en o ehtiny treenaamaan, ja seinälle meneminen masentaa kun ei pääse mihinkään...
[/q]
Juu, itselläni on ihan sama tilanne. Kesällä oon ehtinyt todella nihkeesti kiipeemään, ja kun tässä viime aikoina on koittanut käydä, niin ei ole kyllä luistanut. Mut kyllä tämä tästä, nyt on jo jotain sentään päästy, joten treenaaminen ei ole enää aivan niin masentavaa!
[q]Lene, 14.9.2005 15:06:
---
Rubicon, 14.9.2005 13:59:
vitun ameeba, laita se pakastimeen hetkeks*nauru*
---
Kuuman/lämpimän ruoan pistäminen jääkaappiin/pakastimeen ei vaan tee hyvää muulle jääkaapin sisällölle. *nipotus*
[/q]
...ja kuluttaa turhaan energiaa, ja saattaa lyhentää laitteen elinikää.
-lisänipotus
[q]sativa, 20.8.2009 15:41:
- Naapurit, jotka eivät moikkaa TAKAISIN.
[/q]
Joo tää on kyl. Samaa esiintyy myös työpaikoilla. No ite ainakin moikkalen sit kahta kauheemmin just näille henkilöille :D
Vittu kun jotkut ei tajua, ettei mua kiinnosta kuulla heistä joka päivä. Perkele.
Nojoo, voisin mennä vaikka nukkumaan ja rauhoittumaan.
Jaa että mikäkö nyt sitten ärsyttää?
Höyrypää-autoilijat. Mikähän hitto siinä on, että kun ihan rauhassa ajelee motskarilla about rajoitusten mukaan, niin ei kauhean kauaa saa rauhassa ajaa, vaan melkein joka valoissa ja risteyksessä on joku tuningtero(*vink*) vierellä/takana polkemassa kaasua. Sit kun pääsee liikkeelle niin ne ajaa siinä kolmenkymmenen sentin päässä takarenkaasta. Saatana.
En oikein tajua tuota pointtia selkeestä kiihdytyskisaan haastamisesta. Onko se niin hienoa kun jokainen haasteen vastaanottanut pyöräilijä kyykyttää sua kuitenkin? Ihan kuin jollain pakoputkiporatulla asconalla edelle ehtisi.
Ajetaan ihmisiksi, kulkupeliin katsomatta.
En saa ladattua windows 7:an testiversioo koneelle...
#1.
Se kun opettajat valittaa siitä että on ollut flunssan takia poissa koulusta vaikka olin ilmoittanut asiasta hyvissä ajoin. Pitäiskö sitten mennä kuumeisena oksentelemaan koululle??! Ja sitten ei edes voi kertoa mitä on tehty tunneilla ja ihmetellään että miksiköhän ei tiedä mistä puhutaan.
*grr**grr*
#2.
Edelleen nämä idiootit jotka ajavat motarin ohituskaistalla.*senkin*
Niin! Lisäks vituttaa vaan vitusti ja väsyttää koska vituttaa niin paljon etti enää vaan jaksa.
samaa mieltä. ja myös sellaiset jotka ohittelee kokoajan ja kiilaa eteen ja hidastaa sitten
#3.
tuli nyt mieleen olin viimeviikolla jossain turun ja salon välisellä abc:lla tankkaamassa ja oottelin kun kaveri kävi kaupan puolella.. siirryin sitten >5 metrin päähän bensa-automaateista ja sytytin tupakin.. ja viereiseltä automaatilta joku saatananpersläpi tuli ja otti röökin mun kädestä ja heitti sen auton lattialle. jotain se mesosi siinä että oli ollut ennen huoltsikalla töissä että hän kyllä tietää.
toisaalta kokoajan päällä ihan hirveä univaje et ei yksinkertaisesti jaksa väitellä/välittää enää yhtään mistään /:
Vittu että kiristää. Tää on yks niitä harvoja (onneksi) päiviä ku tekis mieli kuristaa se hidasteleva bussikuski. Perkele.
Mm. Yks kirja ei ilmestynytkään 3.8 niinkuin piti. Ärsyttävää odottaa sitä.
Vatsa taas sekaisin
Päässä soiva Wham - Last Christmas