Mikä ärsyttää?
[q]Unikkokeijukainen, 4.6.2007 14:22:
ok ymmrän pointin! nykyään vaan osa ihmisistä on niin kylmiä ihan kuin koneita,herkät ja syvälliset ihmiset jää vät niiden jalkoihin..
[/q]
Mut onhan nekin aitoja, vaikkei olekaan sitten niin paljoa syvällisiä tai muutakaan. Se kylmyys on oikeesti myös aito luonnenpiirre..
Ehkä sua vaan ärsyttää ihmiset, jotka eivät ole niin saman henkisiä kuin sinä? Se on ihan normaalia, onhan se vaikea tulla ihmisten kanssa toimeen joidenka mielestä esim on "ihan ok" heittää roskia luontoon, kun itse yrittää kerätä sen roskan päivässä tms. (taas huono esimerkki :D)
Mut mä ehkä ymmärsin sun pointin, ehkä säkin mun :D
Okei no ny rupes ärsyttään yks juttu ihan hemmetin paljon et veti kulmat kurttuun ja suun mutruun, ärrrr!
Joojoo, vanha juttu ja sillee, mut sillontällön ponkasee pinnalle ja rupee ärtsyyn mua. Nnnngh.
*toktok*
huoh. :/
Kun joku ei arvosta sitä, mitä hänelle on annettu "lähes ilmaiseksi", ja sitten vielä kehtaa vedota kiireisiin ja "muihin menoihin", vaikka tiiänkin että ne ei tod oo yhtä tärkeitä menoja kuin tuo kyseinen asia.
Raivostuttavaa.
Tänää yhtäkkii ruvennu kaikki vaivat ny oireilee. Eka aamul selkä, ny si taas kramppaa pohkees ja mikä pahinta - oikeen käden sormet tuntuu välillä "tunnottomilta" tai oudoilta, niiku sillon ku oli noita rannevaivoja. :/
Aika hyvää aikaa oon saanu lääkärin, mut silti, voi ärsyke.
Ruokatuntini aikana joku käyny laittaas mun pyödälle nimettömän soittopyynnön, ja kun kysyin asiasta, kukaan ei myönnä sitä mulle jättäneen. Lapussa lukee
"Reija
puh nro
SOITTIS!"
ja soittis-tekstin ympärille piirretty kukka. öhm. Jes.
Tosi kiva lähtee soittaan JOLLEKIN, ja kun ei edes tiedä että mitä asia koskee.
edit. LOISTAVAA. Tolla koko vitun asialla ei ees ollu mitään mun kanssa tekemistä, ja jouduin yhdistämään asiakkaan toisaalle. Vois ny helevetti ihmiset ottaa asioista selvää tai ees jättää oman nimensä lappuun tai EDES myöntää sen jättäneen kun asiaa kysyn.
[q]mayah, 30.6.2007 18:16:
Juokaa ihmeessä muutkin.
[/q]
Mä aattelin kans ehkä kokeilla sitä tuolla mun luksuspartsilla. Si mä väliin aina nappaan ruukusta vaiks ruohosipulia.
[q]ella_, 9.5.2007 22:04:
the whatwhat?
[/q]
Emmä muista miten se oikeesti meni, mut jotai tyylii et jos autos on enemmän kuin yks matkustaja, ni ne saa mennä motaril sellast eri kaistaa, iha niiku meil bussit :D (ja sielhän on siis busseillekin omat kaistat)
[q]Jago, 21.9.2007 11:54:
unohdin työkengät himaan... nyt joudun olla kokopäivän lenkkareilla*nyyh**toktok*
[/q]
Toi o kyl tuskasta. Ite jouduin kerran oleen sellasil "iha kivoilla", mut onneks tasapohjasil saappailla 10 tuntia. Ei ollu kivaa.
Koita jaksaa
[q]Avernian, 14.7.2006 22:12:
Voi vittu kun ihmiset jaksaa puhua toisista paskaa selän takana.
[/q]
No älä!
Menin sitten perumaan yhen tilauksen, jota ei todellakaan pitänyt perua. Ja nyt sitten mun ohjelma pykii, etten saa tehtyä sitä uudelleen. Taidampa siis taas huomenna tulla aikasemmin töihin, että saa tuon tehtyä, edes joskus.
Voi perse, oikeesti.
Menin vessaan, laitoin valot päälle. Lamppu paloi.
Aloin laittaa dödöä, suihke oli loppu.
Olin lähdössä ulos, otin avaimet. Huomasin, että ihana avaimenperäni on kadonnut, missä lie makaa nyt. Mun ihana aussizombie. :(
Kaupassa ei ollu niitä hyviä nuudeleita mistä tykkään.
En uskalla ees alkaa laittaa ruokaa, se kuitenkin palaa pohjaan.
[size=5](no oikeesti vaa naurattaa, ku tää o just nii koominen hetki. Tulee mielee jotku mainokset, missä tyypit herää, nousee ylös ja kattoo peiliin huokaisten ja kaikki menee päin peetä.)[/size]
* ikea-kalusteet
* maha
* ihmiset
* työ
* raha (sen puute)
* jne.
[q]Jone, 22.12.2009 12:47:
Ilmoittelen miten homma menee.
[/q]
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135251762927
Nää hemmetin kynnet ja kynsilakan laittaminen. Aattelin et oisin tehny kivat valkoset päät viel näihi mut vituikshan se meni. No, maalasin nää nyt nää sit kokovalkosiksi, ku vitutti nii paljo. Ny nää näyttää viel hirveemmiltä :D Aattelin joku päivä taiteilla näihin jotain kivaa kuviota. MIstä vetoo ni sekin menee ihan varmasti pieleen.
Argh.
Varata aika lääkärille ensin hirveen väännön jälkeen siitä, mihin pisteeseen mun pitää mennä, ja si ku meen sinne mihi piti ni huomaan, et mulle oli varattu hoitsuaika. Pillahdin itkuun, kaikki vaa menny viimeaikoina vaan nii helevetin pieleen.
No, 13:50 uus yritys.
[q]mayah, 20.5.2005 08:45:
---
Freja, 19.5.2005 18:33:
"ystävät" jotka ovat nyt jo 4 vuotta vedonneet kiireisiin ja rahan vähyyteen, kun olen toivonut jotakuta tännekin kylään.
---
Mut kyläillään sitte toistemme luona, jooko :)
[/q]
tervetuloa!
Ja kaikki muutkin saa tulla kyläilemään!
[q]larzizi, 7.1.2007 20:00:
Mikäs Nokian puhelin sulla on? Itsellä kans oli ennen Nokian läppäpuhelin ja läppä oli kyllä aika hajoamispisteessä. Nyt on siirrytty Sony Ericssonin läppäpuhelimeen.
En hirveesti noista puhelimista tiedä, mutta monet kaverit ovat kyllä haukkuneet Nokian läppäpuhelimet pystyyn.
[/q]
6101, se kameramalli. Oli edellinen känny (n 4v vanha) hajoomispistees ni piti äkkiä saada joku ja sain ton kaverilta halvalla. Hyvä etten täyttä hintaa maksanut
Nuo ei ole edes naapureita, mutta samassa kerroksessa asuvat, ja meidän ja heidän välissä on yksiö. Silti ollaan koko päivä kuunneltu heidän pakottamana bassomurinaa, 50 centtiä ja eminemiä ja vaikka mitä. Mulla palaa oikeasti pian käpy.
Ehkä enemmän vielä ärsyttää se kun en mene soittamaan ovikelloa ja sano heille asiasta.
Eli vastaus kysymykseen; Mikä ärsyttää? Itseni.
Naapurin piski. Se kusine hurtta tuli tänää omistajiensa kaa vastaan rapussa, mun kohalla se vaa murahti ja haukkas mun laukkua ennenku omistaja veti sen pois.
Nyt meen kyl takasin kotiin jos ne tulee viel rapus vastaa, se koirahan on ihan hullu. Hyvä et mul oli sentäs se laukku.
Päässä soiva Wham - Last Christmas