Mikä ärsyttää?
[q]Android, 4.7.2006 11:58:
Mutta, sellainen toiminto on kätsy, kuin "näy muille offline-tilassa". Voit sitten kertoa niille henkilöille, joiden kanssa haluat jutella, että et oikeasti ole offline, ja ne jotka luulevat ettet ole mesessä, tuskin lähettävät mitään herätteitä yms häritsevää =)
[/q]
Jeah, mut siin o just se, ettei voi sitten laittaa kellekään viestiä :/ aattelin ehkä testaa tota blokkaustoimintoa seuraavaks
Se, että joku vitun urpo asiakas sai mulle näinkin pahan mielen.
Mulla on siivouspäivä, mut se ei kyl näy oikeen mitenkään
Noku jos joku komee mies sanoo "moi" ja si mä kuulostan vaa joltai ihan urpolta ja ynisen jotai ja voi nnnngh
Olla töissä.
Ei tää ollukaa nii kivaa tulla takasin :D
Hirveet sähköpostit ja infot ja säädöt ja kaikki o kaaokses ja argh.
Mä arvasin, et tää muutto ei tuu sujumaan ongelmitta
Tää o iha kaaosta. Pahenee vaa. Hemmetti. Onneks on sentäs jo torstai, jotai hyvää tässäki asias.
Se, et mul on tällanen semiflunssa koko ajan. Kurkkuun sattuu nieleminen ihan yli paljon, nenä tukossa yms yms, mut silti ei kuumetta eikä sellasta oloa, et vaikerois vaa sängyn pohjal. TULIS NY SAATANA SI KUNNOLLA ET MÄ OISIN TERVE 16 PÄIVÄN PÄÄSTÄ HELEVETTI *GRR*
Jengi tulee myöhäs töihin, homma kusee, yritän tuurata, ei auta.
Ja ku tää on nii saatanan toistuvaa. Vituttaa.
[q]Super-Kerttu, 16.5.2007 09:50:
Mikä helvetti niitä junia vaivaa? Monena päivänä ollut vuorot myöhässä tai kokonaan peruttu. Kovalla pakkasella sen ymmärrän..Mut nyt..*ding*
[/q]
En tajuu Onneks viel toistaseks on liukuva työaika, mut pian ku pitäis si olla vastaamas luuriin jo tasan kasilta ni on aika paha jos ei oo siinä puhelimen ääres...
Se, kun ei voi ilmoittaa, jos menee myöhempään kuin mitä on sovittu.
Tällä hetkellä tupakointi. Voi saatana ku aloin olee jo paremmas kunnos ni si joutuu hengitteleen savua tahtomattaan. Kiltisti pyytämällä ei auttanut, eikä jäkättämälläkään. Ja siis, ei siis oma tupakointi, koska en itse polta, vaan toisen. VOIS NYT PERKELE MENNÄ MUUALLE SEN RÖÖKIN KAA ku mul o muutenki tukkonen olo! Joo toi auttaa ihan vitusti stana! Kirosanoja!
*senkin**senkin**Senkin*
Kirjoitin sitten justiinsa systerille jotain puoli tuntia mailia, eli siitä tuli aika pitkä, ja sitten ihana hotmail tilttas niin sopivasti että koko helvetin teksti katosi lähettämättä sitä mailia pätkääkään. Ihanaa *sydän*
Se, että tästä saatanan kaupungista ei löydy vittu yhtään kohteliasta ihmistä, kun sellaista tarvitsisi.
Ja ei, en ois tarvinnu muuta ku JONKUN pitämään mulle ovea auki kun kuljin painavien kauppakassien kanssa.
Kun välillä on hyvä olla, parempi mieli, rohkea.... Ja välillä sitten taas ei.
Kai tää kuuluu elämään, hetkittäiset heikkoudet.
Kolmas päivä putkeen ku töissä sataa paskaa niskaan jostain taholta.
Jotain hyvää tässäkin asiassa - nää on vaan duuniasioita. Ja tää stressi lakkaa aina viimeistään klo 16.30 arkisin. Se on viikonloppusin poissa, se on joka ilta poissa.
Yks.
[q]Sallakat, 28.12.2006 12:49:
onko kissan terveys tarkistettu? ns. ohi ulostaminen/pissaaminen on usein oireita virtsa tms vaivoista.
Onko kissasi elämä muuttunut viime aikoina huomattavasti? uusi kissakaveri, muutto tms?
Ei kissa sitä tahallaan tee, et voi siitä olla sille vihainen. Paremminkin pitäisi etsiä syitä minkä takia kissa niin tekee.
[/q]
Kissat oli ollu meillä pari kk ennenkuin alkoi tekemään noin. Etutassut hiekkalaatikos sentäs, sen pitäs oppia vaan laittaan ne takatassutkin.
Ja kyl se ny helvetti sen tahallaan tekee ei se ny vahingossakaan joka kerta pasko ohi. Kusee kyllä kiltisti laatikkoon.
En tiedä koska terveys viimeks tarkistettu. Ei ainakaa 2 kk sisäl.
Vittu mä oon vihanen.
Ai miten nii paska päivä? Ensin pomo syyttää mua väärästä asiasta, ja si viel ku olin puhunu kollegalle et lähtisin mielelläni aikasemmin tänään, kun sillä iltavuoro et vois tuuraa mun duunei about reilun puol tuntii, ni tää menee sanoo esimiehelle et hän vois lähtee aikasemmin. Oujes.
Mitta ihan täynnä.
kämppis
Päässä soiva Wham - Last Christmas