Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Sekin vielä, että meillä on ihmisiä, joista oon sanonut, että ne ei meille tuu tai ainakaan vittu nii isona lössinä. Joo kyllä meille saa tulla sukulaisia, mut vittu jos ne saatanan sukulaiset tuo sitte vittu oman jenginsä meille sotkeen ja möykkään ni vittu lähtekööt kaikki si menee. Varsinki ku tyypit ei osaa käytöstapoja/käyttäytyä niinkuin vieraat.

Töihin lähteminen nyt ärsyttää myös. Joo, pyhätunnit raksuttaa aika hyvin, mutta ei pahemmin natsaa ku hyvä että istua jaksaa ku o nenu nii tukossa

Lista vois jatkua loputtomiin, mut ehkä lopetan vaa toteemalla, että "oikeestaan kaikki."

[q]Lenita, 27.4.2007 10:47:
---
Freja, 27.4.2007 10:39:
Mua ärsyttää työkaverini. Kirjoitin tuossa henkilökohtaista sähköpostiani äsken, kunnes yhtäkkiä hän tunkee sormensa tietsan näyttööni kiinni ja sanoo "tosta puuttuu ä-kirjain." Olin et WTF, ja sain vaa sanottua naurahduksella et "ai tyyppi lukee mun sähköpostei!"

---

Jos se oli piilovittuilua siitä, että kirjottelet henkilökohtaisia posteja töissä?

Kaikkihan sitä toki tekee, mut saattaa se silti ärsyttää jotain kyttääjiä.
[/q]

Öö. ei. Mä kirjoitin moista postia tauolla. Mä selailin äsken klubbaria ni se tunkee nojailee ja kysyy et "onks sul kuvii tuol!1?" Se ei ole sellanen kyttääjä joka katsoisi että ihmiset tekevät vain töitä. Se ei ole tiedonhaluinen, se on yksinkertaisesti utelias, ja se vituttaa mua.

[q]Kolera, 29.4.2006 18:47:
Kaverin emäntä joka tossuttaakseen lujemmin parisuhteeseen päättää lopettaa pillerit ja jättää kertomatta tästä äijälle ja nyt puskee mukulaa. Ilmeisesti kaveri on käynyt vieraissa jossain vaiheessa mutta vittu sitä parisuhdetta lujiteta yllärimukulalla. Toivottavasti mukula on rakastettu ja lopulta haluttu.
[/q]

Ei tää on just tätä EI NÄIN. Kävi myös yhdelle kaverille, et kertoi että heille on tulossa vahinkolapsi. Suhde muuten lopussa. Teki mieli sanoa että jos se ennen söi pillereitä ni miten muka yhtäkkiä vahinkolapsi tulee? Ämmä tietty innoissaan, mies nyt ei niin, hän kun ei olisi ikinä halunnut edes lapsia. Ny ne on si sen lapsen takia vielä yhdessä mutta mies käy vierais minkä kerkiää. Voi hemmetti noita oljenkorsia mitä jotkut käyttää

[q]Nasutin, 28.9.2009 10:31:
Sillon kun ite pääsee harvoin missään käymään ja kerrankin johonkin on lähdössä toivoisi jotain seuraakin. Olkaa ihmiset sitten kunnon alkoholisteja ja lähtekää vaikka onkin hieman krapula ja sunnuntai!
[/q]

Sunnuntai on kyllä ehottomasti paras päivä ulkoiluun

yhdys sana ja muut väli-viiva virheet ja muutenkinkieli oppi virheet. Ei siis semmoset että lyhentää sanoi tai muuta semmost mut kaiken maailman pienet yksityis kohdat kirjoituksessa ja niinedelleen. niitä on tosi ärsyttävä lukea ja ne vain pistää silmään. Esim jos on vaikka jossain syömässä ja huomaa ruokalistassa kirjoitusvirheen, pienenkin, niin olen kauhuissani että kuinka nämä julkeavat edes pitää ruokalistaa esillä missä on vihre. Kultani ja monet muut ovat myös saaneet tuta tämän pilkunnussimistaitoni.

Myös tuo ulkona oleva ilma saa karvat pystyyn. Lunta huhtikuun loppupuolella!?

Epäonnistuneet valokuvat.

Ärrrrh vaikka mikä.

Pienet asiat eniten.

[q]Jone

Onko tää kirjoitus sit ihan tarkoituksella alusta loppuun täynnä niitä manaamiasi virheitä myös ton ekan lauseen jälkeen?
[/q]

On.

Edit. Ja lisättäköön se että minua siis ärsyttää se jos huomaan sen virheen. En minäkään mikään ässä ole äidinkielessä ja itsekin teen virheitä mutta sen verran että yhdys sana vihreet vaan saa silmät kirvelemään.Ja väli-viivat.

En ymmärrä ihmisiä, jotka menee röökille puoli tuntia ennen töiden loppumista. Hirvee kasa duunikavereit katos vaa yhtäkkiä.

Onks se puolt tuntia nii hirvee ettei vois venaa? Mulle kasautui heti hirvee jono ja ahdistus.

Tää hiiri! Joo, mä tiedän, se on vanhaja rikki ja tarvisin uuden, mut hemmetti ku ei oo löytynyt sellasta hiirtä mikä täyttäis mun kriteerit
Hiirimattokin ois aika jees

Netti ei toimi kotona. En tiedä miks.

Aattelin mennä aikasemmalla junalla töihin, juoksin asemalle kuullakseni et se oli peruttu. Seuraava tuli ja oli ihan täynnä, mahduin mukaan mutta takana ihmiset vaan töni mua vaikken päässy eteenpäin ja rupes ahistaan.

Töissä vierustoveri tykkää röyhtäillä eri tavoilla, mutta aina ah niin yököttävästi. Oon sanonut asiasta ties kuinka monesti että se on yököttävää, mutta se vaan loukkaantuu.

On näköjää vähä pinna kireellä.

Pitäs yrittää tehä töitä mutta ohjelmat sanoo cannot find serveriä. No mikäs täs surffailles

Uudet työvaatteet muori-mallia, ei istu kirjaimellisesti kenellekään päälle. Paidat ihan hirveitä, joissa vain muutama nappi (näkyy kivasti välistä mitä on alla). Housut jotain ihanaa kutiavaa kangasta, kainalomallia ja tietysti liian leveet lantiosta(jopa minulle) ja kapeat lahkeet. Paita menee just ja just, mut pidin tänää housuja ekan ja viimesen kerran. Mun herkän ihon ei tarvi kärsiä enää noiden housujen takia. Ihana kutiava ihottuma mulla nyt. Sanokoot johtajat mitä sanoo, mut mä en niitä housuja pidä.
On se nii kivaa ku jotkut, jotka eivät ikinä edes joudu pitämään noita vaatteita, päättävät mitä meidän täytyy pitää.

*dissaa**dissaa**dissaa*

Ja toi vitun puhelin. Toi helvetin puhelin!

Vinkki ihmisille:

Älkää ikinä ostako läppäpuhelimia. Vittu ne vaa hajoo ja takuu ei kata huoltoa ku se ei täytä jotai vitun kriteerejä et itekseen hajoais

MY ASS vittu

[q]Cjet, 28.7.2006 12:49:
Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.
[/q]

Ton jp-päivän ny saan onneks "takasin" kun mulla on saikkua vielä silloin kun se on..
Noi maksetut lisätyötunnit kyllä ihmetyttää, koska vuoden ajan tähän asti ne on kertyneet plussavarastoon, miks hemmetissä ne sitten maksetaan nyt? Voisko se olla palkanlaskijan moka, et jos huutaisin si vaik sille [size=8](vaik se kyl on sellanen vanha herttanen mummo ettei sille ihan huutaa uskalla)[/size]?*pepsodent*

Sweddu

Mun salilla alkanu Tai Chi-tunnit. Ärsyttäväks asian tekee se, et ne tunnit on tiistaisin klo 12-13

Viesti ihmiseltä, kenestä en vaan ois halunnut kuulla, kenen oisin vaa halunnut jättää sinne "Historia"-osioon elämässäni.

Aah ja widdu toi Axl Smith. Saako oikeesti kukaan selvää mitä se puhuu? Kyl mä joitain sanoja jostain hahmotan, mutta en koko lauseita. Se ei vaan osaa puhua selvästi. Ihan ku sen suusta pääsis vaa vokaaleja.

Jotenkin tää sää ja koko.. meininki.
haluis vaan myydä omaisuutensa pois ja lähtee ulkomaille ja palata sitten kun on kesä.

Jompi kumpi noist idarikissoista ei osaa hahmottaa lattian ja hiekkalaatikon eroa. Ollu ny jo pari vkoa sama ongelma. Vittu.

Ja vittu uusista sukistakin puuttui jo valmiiks yks pinkki koriste, mut en nähny sitä ku se oli se sisäpuolisukka joka ei näy paketin ulkopuolelle

Tuntuu et oon taas yhen kollegan kaa kahestaa täs hemmetin toimistossa töissä. Meidän ei ees pitäis tehä niitä töitä mitä täl hetkel tehään, eli ollaan tuuraajia - mut silti me ollaan ainoita keille jutut kasaantuu koko ajan. Hyvä jos hengähtää ehtii, muut ramppaa vaa röökillä ja puhuu viikonlopun hoidoistaan ja darroistaan ja känneistään ja iha sama vittu mistä, mut eivät puhu asiakkaiden kans.
On se ny saatana oikeesti, en tajua miten jotkut on nii laiskoja paskoja.

Ja missä vittu kiitos meille tuuraajille? Ei saatana missään.

Vittu ku vituttaa taas iha urakalla.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O