Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]domi, 19.1.2009 18:32:
Se että eräs ei kuunnellut taaskaan mitä ajoin takaa.
[/q]

Tää ei sit ollu minä. Eihän?

:D

[q]mayah, 6.2.2007 15:06:
---
LooPy, 6.2.2007 13:23:
Tää noin kaksi viikkoa kestänyt räkätauti vaikuttaa myös korviin. Vasemmassa korvassa on joku outo paineentasaushäiriö.

Ehkä se nyt lähtee paranemaan kun vihdoin sai antibioottikuurin tuohon.

---

SAMIS!!

T: 16 päivää flunssaa takana, herraties miten monta edessä ja just tulin lääkäristä näyttämästä vasenta korvaani ja sain antibiootit.
[/q]

Melkeen samis.

T: Widdu mä kiroan jos mullakin kestää tää viel noin kauan tai kauemmin

[q]W., 6.9.2007 16:09:
Miehet.
Joko ne on sellasia urpoja joista ei koskaa kuulu mitään tai sit ne on tollasia ihme iilimatoja jotka parin päivän jälkeen pamauttaa "MÄ RAKASTAN SUA."*grr*
Missä on ne kultasen keskitien kulkijat jotka osais ottaa huomioon sen toisen mut antais silti tilaa hengittää??
Ihme olentoja.
[/q]

AAHHAHA

tää sai mut nii repeen nauruun. Ei helevetti :D

Piti hakee viel tuolt "mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen/naiseen"-topikista mun joku postaus:

[q]Freja:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök.
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen
[/q]

[q]hallucinogen, 28.12.2007 19:30:
Ei vaan aviovelvollisuus on sovintoseksiä sen jälkeen kun oot heittänyt mut haiden ruuaksi ja tuonut lasaretin kautta takaisin hotellille niin sitten sovitaan asiat vällyjen välissä
[/q]

Ei se tulis toimiin, mä oon prinsessa, mä en jakele :D

meil o yks irma bäkkäris ku sen ääni ei kestä. Sen mielestä on sitten ok kuunnella jotain musaa kun ei tarvi vastaa puhelimeen.. Se kuuntelee uniklubia. Ai mite nii hajoan?

[q]mayah, 23.5.2007 21:10:
Ystäväni LämpöVesiIlmastointi-Insinööri Tero-setä kertoi minulle, että se on aivan yksi hevonperseen maku paljonko kerrostalossa sähköä koitat nipistää, kun mittarilukemat otetaan koko talon kulutuksesta (jos siis mittarilukemaa ei käydä katsomassa huoneistosta). Toki sähkön säästäminen pienentää sitä kokonaispottia, mutta itse ei koko laskua kontrolloi.

Näin kertoi Tero-setä ja koska hän on insinööri, hänen sanansa on totuus.
[/q]

Siis MIT!? Eli ku naapurin urpoilla on kaikki masiinat viimesen päälle sun muuta ni mä joudun maksaan niide takia enemmän?

[q]Takyon, 4.1.2009 21:52:
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa
[/q]

Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.

Tänään ärsytti hirveesti yks asiakas. Kello oli kymment vaille neljä ja aattelin et "viel yks ja sit kotiin!" No, olimpahan sitten vielä vartin yli neljä vääntämässä rautalangasta asiakkaalle asioita.

Se oli väärässä.

Si mun ois viel pitäny korvata sille kaikki.

Si mun ois viel pitäny korvata sille puhelimessa vietetty aika, kun "Tämähän maksaa varmasti ihan maltaita!"

Ei maksa mitään.

En korvannut mitään.

[q]sapeli, 21.7.2009 14:09:
---
Annakins, 21.7.2009 13:57:
Jos puhut pysäkkikohtaisista aikatauluista, et lähtöajoista päättäriltä, niin nehän arvioituja ohitusaikoja. Eihän siin olis mitään järkee et liikenteen sujuessa bussi nököttää minsan joka pysäkillä

Vai ymmärsinks mä ny ihan väärin?

---

Kyllä ymmärsit ihan oikein, ja olen itse sitä mieltä että istukoon bussi jokaisella pysäkillä vaikka sitten sen minuutin että ei ole etuajassa. Myöhästymisiä sattuu, sille ei voi mitään, mutta etuajassa olemisen voi välttää.
[/q]

Ite oon hokassut ainakin tiettyjä linjoja käyttäessäni, että kun bussi ajaa normaalinopeutta niin noita "etuaikoja" ei tule. Joskus sitten bussi kyl menee nopsaan kun kaahaa niin että koko bussi tärisee ja pelkään et ikkunat hajoo, ja itelleni tästä ei oo ollut kuin pari kertaa haittaa (ja nekin ollut siis vain 1-2 min etuajassa mun pysäkillä, ja oon ite lähteny suht myöhään liikkeelle. 5 minuutin etuaika on jo kyl liikaa varsinkin reitin alkupäässä, jos puhutaan viimeisestä ~1-5 pysäkistä niin ei oo sillee paha koska ne on yleensä just niitä mis jengi ei enää hyppää kyytiin/mistä menee miljoona bussilinjaa minuutin sisään eikä silloin ole vaikutusta niille jotka niiltä pysäkeiltä kyytiin hyppäisivät).

Olinkohan ny selvä vai epäselvä?

mun hiukset. Argh! *toktok*
No, enää viikko ni niistä lyhyemmät että napsahtaa vallan.

Rupes vaa nyppiin. Kappas, jo toista päivää putkeen. Hmph.

Meil o tapana kysyy, jos joku asiakas soittaa ja kysyy hlöö nimeltä, et kuka soittaa, puh nro, ja mitä asia koskee.
noh, mun asiakas soitti äsken ku en ollu viel luurin pääs, ja kollega vastas. Oli sit kysyny asiakkaalta et mitä asia koskee, ni tyyppi oli vaa tokassu et "no kahta tilausta, reija kyl tietää mistä mä puhun" eikä ollu suostunu kertoo enempää. Voi vittuperkele, ku en vaa saatana tiiä. "KAHTA TILAUSTA"??? Siis voi helevetti, ai vaan kahta tilausta? eipä ole kyseinen asiakas tehnytkään viime aikoina muuta kuin pari tilausta

Kiva lähtee nyt sit soittaan ku ei tiedä yhtää mistä kyse, oisin voinu valmiiks kattoo niiden kahden tilauksen tiedot tms mitä asiakas ny haluukaan tietää, mut nyt sit joudun soittaa, toteen et palaan asiaan, etsiin tiedot, ja soittaan taas takas. huoh.

Itteni, ku oon nii hemmetin ylihuolehtivainen paniikkipesäke.

Noi vitun kissat. Mä en oikeesti jaksa. Yks paskoo lattialle, kusee seinään ja oksentaa matolle, ja toinen repii vaatteita jos ne on kuivumassa tai muuten vaan myllertää kodin. Si niistä lähtee ny viel ni helvetisti karvaa ja kaiken lisäks toisel on saatanan kiima-aika ja se metelöi yötä päivää ja mä en saa nukuttua ja mä alan oleen aika hemmetin väsy jo pikkuhiljaa.. Mä en vittu jaksa.

Onneks niide omistaja muuttaa lauantaina, viskon ne heti sinne samana päivänä, helevetti.

En voi hillua alasti omassa kodissani ku tääl on joku vieras mies

Pitäsköhä vaa sanoo sille et "oo ku kotonas" ja si heittäis vaatteet pois päältä? :D

[size=4]On meinaan vaan nii hemmetin kuuma täs kämpäs, ahdistaa olla housut jalas ja paita päällä.[/size]

Mun prepaid-sim on vaan kadonnut tästä pöydältä. Pidin sitä työpöydälläni, koska se oli semmoses paikas et ei pitäis mennä hukkaan/tippua/mitään.
No, se nyt oli vaa aussi-prepaid, jota saatan käyttää kerran vuodes, mut kyl silti ketuttaa, oli siihen sitä krediittiäkin jonkin verran ladattuna.. Mur.

Kun oon ollu niin kiltti ja kestäväinen.

Nyt kärsin siitä vähä reippaammalla kädellä.

Mitä virheitä ihminen voikaan tehdä elämässään, ennen kuin oppii?

Hemmetti

Syödä iloisena ja nälkäisenä leipää, kunnes yhtäkkiä kuulee kun joku syöksyy vessaan ja alkaa puhuu norjaa. Ruokahalut vähä katos.

Tänää o kyl nii maanantai.
lääkkeet jäi himaan, nukkunu huonosti, paino noussu, täys teemuki kaatui hiirelle ja matolle ja kännylle ja ja ja... Ja kello ei oo ees kymmentä.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O