Mikä ärsyttää?
[q]domi, 26.4.2007 14:30:
Pistä klubbari kii ni alkaa heti helpottaa :D
[/q]
Eikä helpota :D Nyt helpotti ku tuli tauko. Ehkä huomenna jo paremmin menee enkä tee asioita vaikeimman kautta :D
Kyllähän minä tiedän että reittioppaassa lukee "ilmoitettujen yhteyksien kulkua emme voi taata" tms niin voi helvetti kun on bussilinja mikä menee kerran tunnissa niin luulis ny niiden ees jotenkin ajallaan kulkevan mut ei, tänäänkin bussi oli yli puol tuntia myöhässä joten minäkin olin myöhässä töistä. pitäs varmaa pikkuhiljaa alkaa säästää ajokorttiin ja autoon.. pääsis ees ajoissa töihin.
Kertomisen vaikeus.
Kun on asioita, mitä pitää kertoa, mutta ei ole mitään järkevää tapaa sanoa sitä ilman, että satuttaisi läheisiään.
En löydä niitä helkkarin avaimia _mistään_!!!
Se, kun asiat ei aina mee niinkuin tahtoisi. Vaikka kuinka toivois, ni ne ei vaa mee. Mut kyl tää tästä.
Kyl tää tästä.
"Permanentisti" ja "sofistikoitunut".
Tollaset hemmetin englanninsanat jotka on "suomea".
Ikellä on permanentti kutsu Yhdysvaltoihin. Oujee.
[size=4]En muista miten se otsikko alun perin meni, mut jotai tohon suuntaa. Onko se ny hemmetti nii vaikeeta kirjottaa suomeksi?!?[/size] *GRR*
Se, että multa jää sexhibition väliin typerän exän nykysen eukon takia, jota en vaan just tänä viikonloppuna halua tavata, ja viel selvin päin.
Vittu et vituttaa.
Ku sitä pitää vaikka väkisin kiduttaa itteään. Huoh.
Luulis ny jo menneen ohi.
En viitti ees sanoo mikä.
No ehkä humalakin. Ja yks toine juttu.
En pääse enää maaliskuusta lähtie kehuu edullista kämppää, vuokra nousee 40 euroa eli menee yli 500 euron.
Kyl mä täs silti asua aion, et ei siinä sen puoleen.. No, onneks tulotkin ovat nousseet.
[q]elysion:., 4.7.2006 12:50:
Nyt on kyllä taas pakko kysyä, että minkä takia yleensä ees käytätte mesengeriä, kun se noin ottaa nuppiin? Ladatkaa vaikka trillian ja kokeilkaa sillä muita mahdollisuuksia kuten esmes icq tai aim... tai mikä jottei jopa irc.
[/q]
Opeta ny si siskos, siskontyttös tai äitis käyttään irkkiä
noniinno. hmph.
Kiitos kaikille kusipäille, kiitos.
Mä kun ehdin jo luuleen jotain muuta. Wuhuu.
Kun duunikaverit ei osaa tiskata tiskejään.
Luulis et kipeenä tulis nukuttua paljon enemmän Noh, heräsin kyl tähä niskan jäykkyyteen, ni kai mä nukun si taas päivällä. Oli vaa ni masentavaa avata silmät jo ennen seittemää.
Ajattelen liikaa, jälleen kerran.
Oon herännyt 1:20 yöllä, on vähän väsy. Kaiken lisäks duunis yks tyyppi piinaa mua asioil mitkä ei mulle kuulu ja mua rasittaa ja se valittaa ja aaaaaaaaaargh.
Onneks pomo tietää myös asiat.
Raivostuttavaa, heti aamusta.
"Sul ny o ollu vasta 2 kuukautta tota selkäkipua eikä ennen oo ollu, ni ota tästä viel noita tulehduskipulääkkeitä ja niiden kanssa vielä panacodia niin katsotaan sitten että suositellaanko me sinulle tuota sähköpöytää."
PITÄÄKÖ MUN VITTU OLLA TYÖKYVYTÖN, ENNEKU SAAN PÖYDÄN MINKÄ VOI MYÖS NOSTAA NII YLÖS ET PYSTYN TEKEMÄÄN SEISTEN TÖITÄ? VITTUPERKELE.
Se, kun kaikki työkaverit eivät noudata (useista sanomisista huolimatta) yhteisiä pelisääntöjämme.
[q]mayah, 8.7.2008 08:35:
Jopas on perseestä moinen.
[/q]
No onKO
Vituttaa kulkee bussilla. No, ei muuta ku huoltoon jälleen kerran.
Päässä soiva Wham - Last Christmas