Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Annakins, 8.1.2010 09:50:
En tiedä oonko loksauttanu leuan vasemmalta puolelta vai onko hampaassa joku pipi, ei kyllä hampaaseen satu yhtään.
[/q]

:O
Mul oli sama vika viikko sitten, nyt mennyt ohi!

Duunien jatkumisen epävarmuus. Jos tulee kenkää niin se annetaan 1.9, ja tässä on näköjään hemmetin vähän aikaa heidänkään ilmoittaa että jatkuuko ne vai ei (ensin piti ilmoittaa asiasta 15.8, OHO SE PÄIVÄ MENI JO). Mua vituttaa ihan saatanasti, enkä todellakaan ole ainoa.
Tällasta saatanan pimitystä ollut jo tarpeeks, ensin pimittivät YT-neuvotteluiden tulosta viimeseen asti, sit tiputtivat toisen pommin ja täs ollaa sitä si venailtu heinäkuusta lähtien et miten käy.

Vittu et vituttaa, ja ihan saatanasti.

[q]Takyon, 26.8.2009 12:09:
Ellen ihan väärin muista niin työnantajan täytyy ilmoittaa työsuhteen päättymisestä 1kk aiemmin, mut saatto olla et se on vaan 2 viikkoa. Mut eihän tuossa täyty edes viikko enää joten voit haistattaa vitut jos tulevat häätämään. TES eteen ja tutkimaan, sieltä ne löytyy.
[/q]

Yritän selittää lyhyesti :)

Meillä oli siis sellai, et firma kelle tehään töitä, kilpailutti toiminnan meiän osalta, ja meille ilmotettiin tästä heinäkuussa sanoen et joko tulee kenkää tai si ei. Kilpailutus piti olla selvillä elokuun puoles välis, ja meille piti siitä ilmoittaa heti et miten kävi. Tätä ei tiedetä vieläkään. Työt loppuu 1.10 tai sit ei, kukaan ei tiiä. Oli sanottu et ilmotetaan asap eikä sillee et annetaan samal lappu kouraan jne mut siltä näyttää että se menee just siihen.

Oon ihan vitun kypsä tähän touhuun. Tosi paljon nappaa varmaan tehä töitä viimenen kuukausi sit, jos tulee kenkää? Wuhuu.

Geenit! Onnenlahjat, jotka ei käy tasan!

Kollegoiden ruokailutottumuksia seuratessa ja heidän liikunnallisen tasonsa tietäen ei voi ku ihmetellä ja vittuuntua, et miks mul o sellaset geenit kun on? Mä syön terveellisesti, liikun jonkin verran (en mitenkään hyvin mutten ihan sohvaperunakaan ole), mutta vittu heti kun juo vaikka viiniä tai muutaman siiderin tai syön jonku rasvasemman piirakan, ni kyl heti näkyy ulkonäössä/painossa! MIKSI?
Sit kollegat vetää limsaa ja rasvapiirakoita ja pizzaa/hesemättöö lounaaks, eikä päivälläkään syödyt ateriat mitenkään terveellisiä ole, siideriä ja olutta kuluu rutkasti enemmän kuin mulla, ni vittu tyypit pysyy solakoina.

Tää on vaan niin väärin! Ja turha kenenkään väittää vastaan että ei se geeneistä johdu. Kyl se nyt vittu vaan johtuu. Jotkut voivat syödä kuin hevoset, ja vaikka mitä paskaa niin kroppa pysyy timminä. Mulla näkyy jo se ylimääränen 100kcal kropassa.

Täl hetkel tuntuu vaan siltä, et mitä pahaa olin tehnyt ennen syntymääni, että mä sain meiän suvun kaikki paskat geenit? Vai menikö systerille kaikki ne hyvät, ettei mulle enää riittänyt?

Tyyppi joka tulee arvostelemaan sitä, millaisia ihmiset ovat netissä (kaikki feikkaa *justjoo*) ja että ei voi tajuta miten joku voi löytää netistä kumppanin (koska hänen kaveripiirissään käydään baaris iskees tyttö/poika, ja sehän on tehokkain tapa) ja AAAARRRGGGHHHH ärsyttää vaan tollanen. Sit kun alkaa heittää argumenttei takasin nii si vedetään sanoja takas ja ruvetaan puolusteleen. Voi luoja.

Kännykkä vetelee viimeisiään. Yöllä kun laitoin läpän siitä kiinni, näppäimet jäivät silti palamaan. Ny ku heräsin, näppäinvalot paloi vieläkin, mut näytössä ei niin minkäänlaista valoa. Tovin latailemalla sain sitten näytönkin taas näkyväksi.

Pitää kai si tänää lähtee ostaa se uus puhelin.

Tää kipeytyminen :(

Halun postaa sivulle 666.

Siis voi jumalauta!

http://static.metrolive.fi/nakoislehdet/metro/MET20091124/

"Uusi lähijuna töhrittiin jo".

siis voi saatanan vitun urpot! Mikä vittu siinä on ku pitää mennä töhrimään joka vitun uus juna jollain elämääkin rumemmilla tageilla? On se ny vittu ... ARGH! Oon oikeesti vaan nii vittuuntunu tohon touhuun. Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja niiltä katkotaan kädet ja puhkotaan silmät, ja jalat vois heittää johki murskaimeen. Oppispahan olemaan.

Aika paljonkin asioita. Vähä kaikki. No vittu kaikki.

[q]Freja, 5.11.2008 15:26:
Ihminen, joka puhuu ruoka suussa. Yäk.
[/q]

Ihminen, joka suuttuu siitä kun hänelle huomauttaa asiasta. Lol.

[q]$, 1.4.2009 14:31:
C.) Juoksemalla rataa vastakkaiseen suuntaan
[/q]

Mitä helevettiä? :'D Okei, oli noi muutkin iha kummastusta herättäviä, mut tän kohalla joutui ehkä hieman nauraan äänee :D

Kiitos :') pelastit päiväni.

Turha kitinä!
Tai si perkele sellanen, et jos puhutaan jostain asiasta, toinen on hiljaa, kysyn onko ok, toinen sanoo että "joo" ja si ku se o sovittu ni toinen avaa sanaisen arkkunsa ja valittaa kuinka hän ei olis halunnut kun plaa plaa plaa... NO VOI VITTU JOS EI HALUA NI SI VOI SANOA! SAATANA!

ja sit viel ku siihen vastataan ku toteen et pitää puhua että "no en mä aina jaksa sanoa", ni voi perkele tuijottaa sitten vaa peiliin ja miettiä et miks itseään vituttaa.

ÄRKELE

Dää duha joga vie voidod busta.. ed taddo dulla kipeek dyd!!!

Duunikaveri, joka o saikul koko viime viikon, mut menee silti pe ja la dokaan, ja on si taas tänää saikul? Mulla ei vaa löydy ymmärrystä tollaseen.

[q]Freja, 20.11.2007 13:41:
Jotkut myyjät, jotka tekevät virheitä, ja sitten kun olisi aika selvittää näitä virheitä, he sanovat että "nyt ois vähän kiireitä eikä mul oo aikaa mutta hoida sä asia" *toktok*

VITUT HOIDAN.
[/q]

[size=13]HAH![/size]

Esimiehelle valittaminen auttaa aina! Vihdoin MÄ sain vietyä yhen pisteen myyjältä ja ihan vaan siks et MÄ olin oikees et SE oli tehny virheen ja SEN se pitää myös korjata

plur :)

Editit. sekoilen. :D

[q]Jää~*, 15.9.2005 21:52:
Joku hemmetin Anna-Maija,
joka on jostain saanut käsiinsä mun sähköposti osoitteen
[/q]

Onko sähköpostiosoitteesi sama mikä on tuossa profiilissasikin messengerikohdassa mainittuna?

Noi vitun perus hemmetin säädöt ku tyypit ei tajuu et MÄ EN VAA VITTU VOI OTTAA PALKATONTA VAPAATA JA LÄHTEE JONNEKIN VITUN REISSUUN VIIKOIKSI. Toi o ni iänikuista vääntöä.

Mä niin lähen yksin muutaman kuukauden päästä reissuun, en huoli muita mukaan.

Ehkä sekin etten voi sanoa että mikä

Ku mikää ei kelpaa taas. Vittu menkööt si ite ostaan kaikki kun osaa nii paljo paremmin

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O