Mikä ärsyttää?
..kun tämä flunssa jatkuu sitkeenä... yskää, nuhaa, lämpöö... ja huomenna pitäs olla pelikunnos...jepjep!½ Kannatti ottaa se rokote... autto ihan v***sti
[q]crissy, 7.2.2008 09:53:
no justiinsa nii! se on tainnu ottaa sut ihan silmätikuks! mitä tää pomo oli käyny nariseen tälle työkaverille?
[/q]
ilmeisesti näin, ehk se on vaa kade ku oon nuori ja näppärä
en kerennyt tän työkamun kanssa tosta viel muuta ku vaihtaa muutaman sanan, en siis tarkkaan tiedä, mut sen verran kuitenkin, et jotain sanomista oli tullut.
nii, ja sit tää pomo viel kehtas sen edellisen kopiointi "episodin" jälkeen mutista mulle jtn töiden priorisoimisesta... eli pitääks tää nyt sit käsittää niin, et pomon antamat kiireelliset tehtävät ei oo _niin tärkeitä_ ku joku vitun kopiointi?
vai niin, et nyt vaan kaks ikäihmistä pitää yhtä? ei voi tietää...
[q]crissy,
mut katos jos ne joutuu sen ovikoodin vaihtaan niin eihän ne ikäihmiset sitä sit muista ku ne o joutunu paineeleen sitä samaa koodia jo yhen 30v! aattele mikä mullistus se niille olis ku vaihtuis koodi
[/q]
niinpä muutoksen (pelottavat) tuulet
muoks: typot
[q]Miinapiina, 7.2.2008 08:56:
se sama pikkumainen ikäihminen _taas kerran_!!!!
eilen tulin töihin 07.15 koska mulla oli aamulla tekemistä... (työaika alkaa siis 08.00)
täällä ei ollut vielä ketään, joten soitin yhdelle työkaverille ja kysyin ovikoodia, ettei tarvitsisi rapussa istuskella ja ootella koska joku tulee (yleensä siis tuo ikäihminen on täällä ekana).
noh, olin vaihtaas kenkiä ja tää tuli sit töihin ja eka asia mitä sano, oli et "mites sä tänne oot päässy??" (teki mieli sanoo, et ovesta niinku kaikki muutki *toktok*)
no nyt tää urpÅ on mennyt itkeen pomolle siitä et tää mun kiva työkaveri anto mulle ovikoodin, ja pomo oli mennyt sille valittaan...
huh huh!! niiiiiiin ärsyttävää!!!!!
mun työstä ei oo ikinä mitään valittamista, postitki on jokaisen lokerossa ENNEN klo 08.00 jolloin mun työaika vasta alkais... ja eilenki tulin tänne 45 min ennen ku pitäis, mut huomioidaan vaan se saatanan OVIKOODI, millä en tee mitään ku harjottelu loppuu ku ei mul oo avaimiakaan sit enää. ja sen koodin varmaan voi vaihtaa. eli en siis kässää et miks tästäki piti laulu saada aikaseks *toktok*
IKÄIHMISET *släp*
[/q]
no justiinsa nii! se on tainnu ottaa sut ihan silmätikuks! mitä tää pomo oli käyny nariseen tälle työkaverille?
mut katos jos ne joutuu sen ovikoodin vaihtaan niin eihän ne ikäihmiset sitä sit muista ku ne o joutunu paineeleen sitä samaa koodia jo yhen 30v! aattele mikä mullistus se niille olis ku vaihtuis koodi
[color=yellow]Nothing - it`s all good at the moment[/color]
Taas oli sellainen työpäivä, että ei minkään näköistä järkeä koko touhussa. Ämmiä potuttaa kun tulen muka "myöhässä" töihin (tulin siis ihan liukuman puitteissa) ja itse tulevat liian aikaisin töihin *dissaa*.
Eikä tässä vielä kaikki, koko ajan suoraa vittuilua (no onhan tätä nyt jo jatkunut hetken aikaa muutenkin) turhista asioista jotka eivät todellakaan kuulu heille. Hoidan työni omasta mielestäni hyvin ja vastuualueet ovat huomattavasti isommat mitä heillä, jonka takia joudun välillä käymään palavereissa ja tekemässä materiaalitarkastuksia yms. ("kun se ei tee mitään, menee taas jonnekkin lorvimaan").
Alkaa olemaan tällä hetkellä punaisen rajanylitys niin lähellä, että pian räjähtää ja paukkuu. Joo ja asioista on juteltu esimiehen kanssa, mutta mitäpä se auttaa kun töihin puuttuminen sen kun vain jatkuu. Ei kaikkien tarvitse tulla todellakaan töihin helvetin aikaiseen ja mennä nukkumaan joskus kuuden aikaan illalla, minulla on muutakin elämää kuin työ.
[size=13]Vituttaa[/size] ihan suoraan sanottuna.
Nyt olisi sellainen nyrkkeilysäkki kohdallaan.
lämpimän veden puute tod. näk. rikkinäisen öljypumpun takia :(
[q]crissy, 6.2.2008 11:49:
ei voi kuin ihmetellä...... no ei oo mun asia..
[/q]
mikäs ihmetyttää?
muoks: kässätty
[q]lennu, 5.2.2008 00:51:
---
-Santtu-, 3.2.2008 03:25:
deekut ja nistit julkisissa..
..oman elämänsä sankarit näyttivät oikein parhaat puolensa..
..vi**u et voi pistää vihaks kun vielä lapset (omat pikkusiskot) joutuu kattelemaan tuota oksettavien hylkiöiden perseilyä liian monta kertaa...*dissaa*
---
Siis omg yhteiskunnan hylkiöt tulee oikein NÄYTTÄYTYMÄÄN muille ihmisille. Pysyisivät vaan siellä, missä nyt ovatkin, häiritsemästä kunnon kansalaisia!
[/q]
*igor*Tossa ei ollu kyse mistään perus sammuneesta juoposta sporassa, vaan oikeasti kohtuu uhkaavasta tilanteesta jota pelästyi monet aikuisetkin..*igor* Ja kyllä se oikeesti jo alkaa ärsyttää kun joka helvetin kulkuvälineessä mihin viikonlopun aikana astuu on joku ihan muissa maailmoissa keskellä kirkasta päivää ja saa pelätä. Oon ehkä herkkis mut en oo varmaankaan ainut.
edit: ja miks pitäs sääliä heitä? Suurin osa on ihan itse valintansa tehnyt. Joten joo, mun mielestä vois pysyä poissa häiritsemästä muita*piis*
Nokian puhelimet , ne ei toimi niin ne ei toimi .
Marian sairaalan hoitajat. Niin epäammattimaista käytöstä kun vaan voi olla, ikinä en oo kokenut että mua oltais kohdeltu huonommin kuin tuolla. Syyttelyä ja vittuilua vaan. Tosi jees lyödä lyötyä. Sitten kun menee kiltisti kysymään että onko ok käydä tupakalla kun näköjään kestää niin kuuluu vaan että: "mee nyt pois siitä mussuttamasta!". Voiskohan tosta tehdä jonkun valituksen...
oma ärsytys..
kokeilin tota "tuntematomat" nettipeliä ja mä en muka tunnista ku kaks korkeintaa! ihan paskaa!
muoks: tai sit oon vaa ihan vitun huono
[q]anis, 3.2.2008 15:53:
Marian sairaalan hoitajat. Niin epäammattimaista käytöstä kun vaan voi olla, ikinä en oo kokenut että mua oltais kohdeltu huonommin kuin tuolla. Syyttelyä ja vittuilua vaan. Tosi jees lyödä lyötyä. Sitten kun menee kiltisti kysymään että onko ok käydä tupakalla kun näköjään kestää niin kuuluu vaan että: "mee nyt pois siitä mussuttamasta!". Voiskohan tosta tehdä jonkun valituksen...
[/q]
Voi. Potilasasiamiehen kautta voi tehdä valituksen.
ei voi kuin ihmetellä...... no ei oo mun asia..
Tämä keli taasen, voisi jo hiljalleen päättää tuleeko se lumi vai ei (stanan sohjo). Pientä flunssaa sukee päälle ja tekemistä riittäisi vaikka muille jakaa, eli turha sitä on yrittää sairastaa.
+ Säilytänpähän näemmä yhtä tyhjää finnrexin-pakettia kaapissa, voi perse sentään ja olo vain senkun huononee.
++ Tässä ei ole apteekkia lähelläkään ja fillaroimaan en mene tässä kelissä, PERSE.
+++Ei voi mennä saunaan vaikka tekisi mieli, olo on sellainen kuin olisi lekalla päähän tirvastu.
[q]sativa, 1.4.2009 16:29:
Se, että kun vähemmän järkevässä mielentilassa on tallentanu numeroita jollain ihme nimillä, eikä oo mitään hajua ketä ne on eikä kehtaa ees kysyä tai löydy findista. Äsken mulle yritti soittaa ":-)". Vähän vaivaa!
[/q]
Hehe, kovin tuttua. Mutta ratkaisu ei ole vaikea: laita kaverisi soittamaan "väärään numeroon" tälle mystiselle hymynaamalle ja kysymään kelle puhelu tuli.
On se kyllä kumma. :D
Mä vihaaaaaaaan tota yrityksen kannattavuuden opettajaa. *dissaa**toktok*
Siimahännän metsästäminen uunin takaa kiireessä.
Saatoinpa aiheuttaa tuossa firmalle yhdet isot kaupat koskien kaikkia HOK-elannon myymälöitä ja saattapi olla etten itse kostu siitä mitään, firma tosin nettoaa kaupasta monta kymmentä tuhatta katotaan mitä tapahtuu ja jos ei ropoja mulle tipu ni liittoon käypi tieni
Epävarmuus itsestä muutamassa asiassa.
Mua ärsyttää aivan sairaasti ihmiset, jotka on liikenteessä kipeinä ja aivastelee. menisivät kotiin sairastamaan*eiei*