Mikä ärsyttää?
[q]satumetsä, 24.2.2008 15:38:
Se, että mun tekee ihan koko ajan mieli vitusti suklaata. Siis ihan koko ajan. Alkaa jo ärsyttämään, koska tuntuu, että voisin syödä sitä kilottain.
[/q]
Mul on ihan sama ennen saatoin syödä herkkuja 1-2 kertaa kuukaudessa, ja nyt on PAKKO syödä jotain makeeta joka päivä, eteenkin suklaata. Haluun eroon tästä makeakierteestä
[q]satumetsä, 24.2.2008 15:38:
Se, että mun tekee ihan koko ajan mieli vitusti suklaata. Siis ihan koko ajan. Alkaa jo ärsyttämään, koska tuntuu, että voisin syödä sitä kilottain.
Niin ja siis mä en ole koskaan tykännyt mistään makeasta, en karkeista, jäätelöstä, pullasta, kakusta, leivoksista, suklaasta..en mistään.
Nyt mun tekee niiiin paljon mieli suklaata, että viikko sitten aloin mököttämään ja melkein itkemään, koska mun suklaapatukka jäi ilmeisesti kauppaan
[/q]
Kuulostaa tutulta. Olin 6,5 vuotta syömättä mitään namia, suklaata tai sellaista. Ei tehnyt tiukkaa kun siihen tottui. Sitten tossa pari vuotta sitten aloin silloin tällöin makustella herkkuja...ja kehitin itselleni vakavan suklaariippuvuuden. Siis sitä luokkaa, että piti lähteä seitsemää vaille 12 yöllä juoksemaan ABC:lle suklaaostoksille. Ja määrät, joita pystyy syömään, on ihan älyttömiä.
Nyt pidän sellaista nollatoleranssi-linjaa. Pakko, kun ei pysy kohtuudessa.
Nitku mikä nitku. :(
Oon monena aamuna jo heränny jonku otuksen nakutteluun jossain ikkunalautojen alla. Eikä se edes pelästy jos nakuttelee takasin
just nyt vähän kaikki
Joku torvelo ketä asuu keskellä kaupunkia opiskelija-asunnossa ja hakkaa seinää lauantaina kun kuuntelee musiikkia melko normaalilla äänenvoimakkuudella
word 2003:sta on yhtäkkiä kadonnut automaattinen oikeinkirjoituksen tarkkailu tms *toktok*
kyllä se vielä vuonna 2005 toimi
mikä tässä voi olla vialla?
Tää jalo taito häätää kaikki kiinnostavat kauniit mimmit pois ympäriltään*känni*
[q]Horzi, 22.11.2009 15:44:
Adoben (fl)äässi ja Myspace. Oon tässä parin päivän aikana joutunu päivittään flashin varmaan 10 kertaa eikä se vieläkään usko Myspacessa että oon päivittäny sen: "Sisällön kuunteleminen tai katseleminen edellyttää Flash-version päivitystä. Hae Flash!"
Ja vitut haen!
[/q]
Mä päivittelin pitkään tota Flashia, kunnes huomasin, että siitä pitää erikseen valita mikä selain on käytössä. Automaattisesti se päivitti sitä Explorerille, mutta kun mulla oli käytössä Opera.
(Tosin jos totta puhutaan, niin muistaakseni "ongelma" ei korjaantunut päivittämisenkään jälkeen, joten jouduin laittamaan pisteen monia vuosia kestäneelle suhteelleni Operan kanssa *hmph*)
AKK ja DAM PYM
ja KEH-luokitukset.
vituttaa ku sikaa pienenä ja oravaa mil o käpy jääs ja hampaas reikä!! tasoittumisjärjestelmä on vitusta!
Se, että Suomen valtamedia uutisoi jostain Tarja Kampelan poistetusta tatuoinnista eikä esim. siitä että BANGALORESSA ON RÄJÄHTÄNYT SEITSEMÄN POMMIA!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7525033.stm
VASTATUULI ÄRSYTTÄÄ!!!!! ARGHHHHHHH!!! mua ei saa (lähes) mikään niin raivon partaalle kun se, että yrittää ajaa polkupyörällä ja kamala vastatuuli. Joskus suututtaa niin että talutan keskellä suoraa tietä, ja tämä on aika iso juttu koska muuten en koskaan, koskaan taluta pyörää varsinkaan ylämäessä koska se on minusta noloa :D :D Ja ajan aika paljon pyörällä. Piti nyt tulla purkautumaan kun tässä lähipäivinä on ollut tuulista.
Voehan perse.. Mun selän taakse on ilmestyny tänää yks työpiste niin, että mun näyttö luultavasti vilkkuu aika näkyvästi sinne. Taitaapi vähän rajottaa tota netissä surffailua työajalla. Perkele :D
[q]Lauruska, 30.3.2009 12:52:
Että välittää ja loukkaantuu asioista, jotka ei itselle kuulu. Tekis mieli itseään läpsiä poskille!
[/q]
Se on niitä inhimillisyyden kiroja*hih*
Ärsyttää, että ei saa mitään töissä tehtyä. Tää on aina tällasta, kun on enää pari päivää lomaan. Miten sitä sais vielä itestään viimeset tehot puristettua?
Susan Kuronen. Katoin viel äsken videon ku sitä haastateltiin ja se antoi ihan päättömiä ja mitäänsanomattomia vastauksia. Kaiken lisäks se ääntää äSsän just sellasel taval mikä särkee mun korvaan ja hitosti.
Hyi mikä ylimielinen lumppu.
[q]sapeli, 5.6.2008 23:40:
Itse asiassa se nyppii silloin tällöin klubbarissa että kun menet johonkin topikkiin ja alat lukemaan ylhäältä niitä postauksia, niin sitten hetken kuluttua (kun sivu ilmeisesti latautuu täysin) se pomppaakin sivun alalaitaan.
[/q]
juuno kun defaulttina se menee aina siihen viimoseen postaukseen suoraan ja niin kauan kun jotain dadaa lataillaan ni se ei sinne mene. Ihan sama kun klikkaat jotain postausta ja pasteat sen jollekin luettavaksi niin siinä ei kannata liikutella ruutua ennenkuin se on sinne oikeaan kohtaan päässyt ihan itse(ladannut kaiken).
Useimmitenhan tuon ongelman taitaa aiheuttaa ihmisten avatarit mitkä on jostain muusta osoitteesta tai ei löydy enää jne.
Tää allergia !!! *aivastel**nenää tyhjentel**kurkkuaselvittel*
edit: ja tää saatanan kipee olkapää
Se ettei ite voi vaikuttaa joihinki asioihin, ahistaa ottaa jutut vastaan miten päin ne nyt sit sattuuki tulemaan ku on tottunu järkkäilee juttuja ite..
Myös se että kesän duunikuviot ei oo selvillä. En haluu olla postissa koko kesää
Voi vittu että voikin vituttaa kun tietyillä tahoilla on järjetön tarve sorvata IHAN ITE asioita, joista ne eivät ymmärrä hevon persettä ja sen johdosta mä pääsen vaikuttamaan epäpätevältä. On varmaan kiva ihmetellä et mikä kestää kun on ensin itse tehnyt konseptiin täysin epästandardeja muutoksia ja kutsuu niitä "ratkaisuiksi." Voi vittu. Ranteet auki.