Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]MiMoSa, 13.3.2008 15:30:
Suomen oikeusjärjestelmä
[/q]

*täh*

muoks: joo siis kylhän se välil kusee mut lähinnä siks nyt kysymysmerkki et mitäs ny taas...

kaikki, minä itse mukaanlukien.

saaatanaaaananaaa!!! toi vitun autokyrpähoropersepilluvittupuupallo aaaargh!!!!!*dissaa**dissaa**grr**grr**grr**senkin**senkin**toktok**toktok**toktok**eiei**eiei*

vittu mä ajan sen vesijärveen perkele!!!!!!!!!!!! *autoa räjäyttel*
*hikoil**hikoil*

Morkkis, ihan vitunmoinen morkkis.
Eipä vaan voi tehtyä tekemättömäks muuttaa.

Tuli sitten mentyä unien yli ja tarkoitus olisi lähteä klo. 04.25 Turun dösäasemalta kohti Viroa *huoh*, tässä vaiheessa on ihan turha enää koittaa nukkua tai muuten en herää edes kelloon eli ******si meni suoraan sanottuna. Eli koitan sitten valvoa siihen saakka, kunnes taksi tulee hakemaan klo. 03.50*igor*.

[q]Miinapiina, 7.3.2008 15:00:
---
crissy, 7.3.2008 13:05:
päin vittu parkkeeraavat ihmiset ilmaisparkkipaikalla... vaikka se on ilmainen niin ei tartte jättää sitä autoo siihen keskelle AJOVÄYLÄÄ!!!!!!!! ja eikä poikittain niit autoja!

---

mua kans välil rasittaa, aamusin varsinkin, ku puistokadulle autojaan jättävät ihmiset parkkeeraa ne ihan päin persettä.

jätetään sellasia semi-isoja rakoja, johon ei saa autoo kuitenkaan ängettyy... jos fiksummin jättäis niit autojaan, ni sinne mahtuis enempi
[/q]

hallelujah!!

VITUN STADIA HELVETTI

osaisinpa mä nyrkkeillä ni vois mennä salille hakkaamaan säkkiä. Vittu.

On koko ajan nii hemmetin nuutunu olo. Kauankoha tästäki täytyy ny viel kärsiä? Hemmetti.

rahattomuus..
toivottavasti tämän päivänen pankissa käynti helpottaa Hieman asiaa..

Miksi oi miksi oi miksi aikanaan kiinnostuin juuri tästä maailmankolkasta?

TOI VITUN SÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! taas samanlaista myräkkää!!! lopu jo perkele!!

[q]-Santtu-, 3.3.2008 13:54:
Yliherkkä yökkäysrefleksi*igor* En taas aamulla pystyny pesee hampaita kunnolla, kun laatta meinas lentää kun laitoin harjan suuhun. Kiva kun koko päivän tuntuu et hampaat on ihan paskaset ja varmaan kohta reikiä täynnä*sars* Enkä ees haluu ajatella mitä tapahtuu jos joudun hammaslääkäriin..
[/q]

Joo, ihana olla siinä makuuasennossa letkut ja vehkeet suussa ku nielu täyttyy vatsalaukun sisällöllä... Edit: siis voisin kuvitella, mulla ei onneks moista ongelmaa ole. ONNEKS.

Kaikki!

kävin äsken työkkärissä, ja siellä harjottelupuolella kävi työntekijä väittämään, et mulla ois viel 6 kk harjotteluoikeutta jäljellä, vaikka oon ollut tääl jo 2 kk... alunperinkään mulla ei ois ollut sitä oikeutta ku 5 kk mut mulle puollettiin se viimenen kuukausi, koska suoritan täällä näytöt.
intin vaan vastaan, et ei voi olla mahdollista mitenkään, ja tää vaan väittää et joo-o, täällä lukee et 6 kk... no nii-i, mutta siitä ku vähentää tän 2 kk minkä oon jo ollut ni jäljelle mun laskujen mukaan jää 4 kk. mut ei, se vaan väitti et elokuuhun asti voisin olla ja ois tehnyt sopparinki niin pitkälle.

en sit viittinyt sitä kuitenkaan tehdä, ku _tiesin_ ettei se niin voi mennä, ja sit ois taas saanut olla setvimässä ja muuttamassa sitä. sit soitin sille mun työntekijälle, ni se sit sano, ettei mulla oo sitä harjotteluu ku 6 kk yhteensä.

argh!!

muoks: miten voi olla muuten mahollista, ettei se harjottelupuolen ihminen kässännyt et miten toi menee?? ku se työntekijäki sano, et puol vuotta jossain firmassa on maksimi, ja et se on niien sääntö. kuulemma tosi harvoin sitä pidennetään...

Ärsyttää ku väsyttää näin paljon Tulin vasta lomalta niin että turha odottaa sellaista luksusta kuukausiin.. Tänäänki meen onneks vasta iltapäivällä duuniin mutta en jaksa tehdä mitään hommia mitä piti saada aikaan!

Kevätväsymystä? Onks muilla tätä?

Suomen valtamedia nyt onkin sensuurin partaalla kyykistelevä seitsemän päivää kopio

[q]satumetsä, 26.2.2008 17:42:
Ei kyllä Efexor on masennuslääke mutta sitä siis käytetään myös ahdistukseen, paniikkihäiriöön jne. kuten monia muitakin masennuslääkkeitä.
[/q]
No se sitten todistaa vätteeni lääkityksestä oikeeksi. Mulle määrättiin Efexoreja ja yksiä nimeltä mainitsemattomia masennuslääkkeitä. Kumpiakaan en sen enempää kyllä popsinu ku pakotettiin (4pv)... Yöks... Diagnoosi oli kai hullu kun ei sen tarkemmin osattu selventää;) No sattuhan sitä lääkäreillekkin*nauru*...

[Edit] Mitään ei siis ole löydetty, eikä löydä,*grr**dissaa**senkin**släp* vaikka muka vasta kolmas kerta toden sanoo...

mulla meni herne kunnolla nenään likan tarhan takia..

Heillä tilataan jostain kumman syystä seuraavan viikon ruuat edellisellä viikolla ja olin sitten tyhmänä menny ilmottaan et likka oliski pois tarhasta perjantaina (eli tänään) eilen kahen jälkeen naapurimyymälästä MP soittaa ja kysyy et pääsisinkö heille aamuksi duuniin ku olis vajausta. No lupauduin (tyhmänä) ja kävin soittaas tarhaan et likka tuleeki jos sopii. No eka sanottiin et aamupala on jo keritty tilaamaan ja sanoin et annetaan kotona.

menee 10min nii tarhasta soitetaan et mun olis pitäny jo edellisen viiko to tietää et likka tuleeki pe tarhaan ku he ei oo varannu ruokia.. ja on henkilökuntaa saikulla ja lapsen turvallisuutta ei voi taata..

AI VITTU OLIS PITÄNY TIETÄÄ VIIME TO ET "LIISA" SAIRASTUU JA MULLE TULEEKI PE TÖITÄ!!

meil o sopimus joka pvälle ja maksetaan siitä 200e/kk ja mä jouduin kieltäytyyn töistä vaan koska en ole ennustaja.

anoppi joka on tarhas duunis sano et laps joka on täysillä päivillä täytyy ottaa vastaan..

no soittelen tänään tonne ja kyselen et mikä on oikee käytäntö asiassa.

MUlla on muutenki niin helvetin vähän tunteja (kiitos tasoittumisjärjestelmän*dissaa* ) et kaikki tunnit mitä lohkee olis pakko tehä et palkka olis ees jonkinlainen...

no vahingosta viisastuu

Aprillipäivä, kun internetissä ei mikää toimi niinku pitäs "hauskojen" aprillipilojen takia. Jee.

Vittusaatanaperkelehelvetti!

Liian iso piirustus, liian hidas työkone -> Kone kaatuu, vie työt mennessään.

AARGH!

O