Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]onni3mk, 24.1.2008 17:04:
---
Jutu, 24.1.2008 16:27:
Voi prrrrrrkle. Kumpaa mä nyt katon, Housea vai Criminal Mindsia? *igor**igor**super**igor*

---

Nauhota toinen

Sillon oli ongelma, kun tuli House, Losti ja joku kolmas ohjelma Subilta samaan aikaan
[/q]
Oliskin niin helppoa, mutta kun ei meillä oo videoita ja tuo digibox on jo "antiikkia" eikä sillä pysty tallentamaan. Ei tässä muuten oliskaan mitään ongelmaa :P

Luennolla ainakin 3 ihmistä pärski ja niisti takanna Jotenkin sellanen fiilis, että kohta on mullakin flunssat ja silmätulehdukset taas, kun oon sentään flunssatta ollu viime elokuusta asti Ei sais katkee näin pitkä "terveenäoloputki"

[q]hiski,
s03 on ollut just kingi - parempi kuin s02
[/q]

Ninno, en mä kyl niin erityisesti innostunut S02:stakaan. S01 oli ihan paras. Ruotsalainen mafiapomo Abruzzo elossa jne.

Oma saamattomuus. Kovasti on pitänyt tehdä tänään vaikka mitä. Saldo: 0!

Lunta sataa.

Koulun "hieno" nettiselaimella toimiva vpn ei pelaa kun sitä on ilmeisesti uudistettu. voi prkl sentään.

[q]crissy, 31.3.2008 11:25:

lopulta asia meni niin et rav. päällikkö käski jättää nimet pöytään ettei tartte tulla enää. Käski jopa portsareita pitämään huolen et maksavat juomansa..

[/q]

Ei oo todellista*whaat*
Oikea nerokas malliesimerkki ammattitaitoisesta ja asiakaspalvelualttiista
ravintolapäälliköstä.

ku ei aika vaa riitä kaikkeen...*toktok* vois sillai pysäyttää ajankulun välil..
..töis se sit taas menee ihan liian hitaast!!! aaaarrrrgggg...

Aargh haluan jonnekkin ihmisten ilmoille, tämä kotona oleskelu alkaa taas hiljalleen potuttamaan ja se ei ainakaan edesauta kun on yksin. Jotkut kivat pippalot olisivat nyt niin kohdallaan, mutta minkäs teet kun ei ole käytettävissä rahaa siihen. Joten viinipullo olkoot tämän illan ainoa nautinto.

[q]ezzy, 19.1.2008 11:29:
---
Aivan loistava keli imho, lumi sais pysyä poissa ikuisesti. ja pakkanen varsinkin.
[/q]

Myrsky rulettaa tällä hetkellä kyllä, mut muuten kyl ei.. Talves on kyl parhaimmillaan enemmän fiilistä, kuin muissa vuodenajoissa yhteensä. Luminen luonto, metsässä kävely, auringon paiste => parhautta. :) Se inspiroi luomaan uutta tähän paskaan hukkuneeseen maailmaan

[q]CM, 19.1.2008 11:12:
Näyttäs että talvi tulis vihdoinkin huomenna ainakin näille pituuspiireille. Varmaan synkin ja vähälumisin "talvi" mitä on tullu nähtyä oman elämäni aikana (viime talvi menee hyväks kakkoseks), muistuttaa lähinnä lontoota negatiivisessa mielessä, eli täyttä hevon paskaa tämmönen. Pakkasta joku -5 ja lunta vitusti kiitos.
[/q]

Aivan loistava keli imho, lumi sais pysyä poissa ikuisesti. ja pakkanen varsinkin.

Brittein saarten sää > Suomen sää

Ämmälauma töissä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin seurata muiden tekemisiä ja valittaa niistä esimiehelle ilman mitään tietoa mitä tekee juuri sinä aikana (kiehun taas niin paljon, vitutus³).

Tanan ranking-listat, joita on väännetty 2 kk. Marraskuun puolivälissä julkaistiin alustavat versiot, jotka kilpailijat saivat tarkistaa ja ilmoittaa virheistä. Muutamia korjauksia tulikin jo silloin. Tosin sitä mukaa kuin virheitä on korjattu, niitä on tullut lisää.
Viimeiset virheet oikaistiin tällä viikolla juuri ennen kuin listat lähtivät lehdistöjakeluun. Kun lehdistötiedotteen tekijä joutui tekemään tiedotteen vauhdilla, tuli siihen ainakin yksi virhe. Kele.
En kyllä hirveesti jaksa enää stressata tätä asiaa - lähinnä nauraa vaan, kun se ei toimi.
[size=7]Ongelman ydin? Miehet.[/size]

Tämän hetkinen tilanne: ranking-pisteiden laskija (mies) on irtisanoutunut tehtävästään ja lähetin niin pahansisuisen avautumismailin toiselle miehelle, että se pyysi multa anteeksi. Voi kiesus.

Tyhmät ihmiset ja yleensäkin koko vtun touhu *dissaa**dissaa* Haistakaa paska

Joutui taas vakavasti harkitsemaan, josko vaihtais oppisopimukselle.

En kestä!!! Löysin ehkä maailman ihanimman asunnon juuri siitä talosta mistä olen unelmoinut ostavani, mutta milläs ostat kun kukaan ei ole tehnyt vanhastakaan asunnosta vielä tarjousta.. AHDISTAA!!! Saleen menee mun tuurilla toi asunto nenän eestä, voi helvetin helvetti

Ostakaa mun kämppä!

Puoltoista kuukautta omassa kämpässä. Netti kuuluu vuokraan. Netti on toiminut peräti kaksi päivää jakson keskeltä.

Edit: ja rahattomuus, liian kallis vuokra, sekä nouseva ruoan hinta.

Sukkanöyhtä

no sunnuntait

Kaikki asiat pitäis hoitaa ITSE alusta loppuun asti eikä jättää kenenkään toisen harteille. Taas löytyi muutama asia lisää, mitä eräs ihminen ei taas vaihteeksi viitsinyt hoitaa lupauksista huolimatta.

Perkele.

O