Mikä ärsyttää?
[q]serotonot, 27.6.2005 13:05:
Silti vaikka tietäis, se on sun oma valinta et siinä on äänet päällä ja että pidät sitä sängyssä ennen nukkumaanmenoasi. Ja se krapulakin on oma valinta, joten en tajua miks tollaisista pitää kavereita syyttää *täh*
[/q]
mä en jaksa nyt krapulapäissäni alkaa sunkin kanssa tässä väittelemään. Se asia nyt ärsytti mua ja jos sä et sitä kestä niin voi voi. Ja ihminenhän EI voi vahingossa nukkuu puhelin sänkyyn värinähälytyspäällä vaikka muuten äänetön, ei sehän on ihan täysin tietoisesti tehty valinta kun silmät meni kirjaa lukiessa kiinni.
[q]serotonot, 27.6.2005 12:59:
no normaalisti ihmisille voi maanantaina soittaa kasista eteenpäin. ja jos haluaa nukkua voi pistää vaikka koko puhelimen pois päältä. Omista valinnoista toi on kiinni, ei ihmisten pahuudesta eikä ilkeydestä.
Mua taas vituttaa ihmiset jotka lähettää viestejä, eivätkä voi hoitaa yksinkertaisia asioita nopeasti soittamalla, mutta se että vastaan viesteihin on oma valintani, joten en siitäkään valita.
[/q]
Nytkin se oli jo äänettömällä mutku se jäi siihen sänkyyn kun nukahin lukiessani kirjaa. ja ne jotka mulle on soittanu niin ne tietää että mä en oo normaali joka herää kasin aikaa vaan he tietävät tasantarkkaa että herään klo 12 ->
Ja mun kaverit tietää että vihaan puhelinta ja pidän sitä vain pakon eestä ja en tykkää puhuu puhelimessa että vastauksen saa nopeemmin kun laittaa viestin.
Tänään oli vain huono aamu, krapula ja pieni vitutus.
Kankkunen tuli kylään ja kurkkuun sattuu
[q]serotonot, 27.6.2005 13:31:
Ei se mitään mulle kuulukaan, eikä sun tarvi edes yrittää ymmärtää vaan voit huoletta pistää muut vastuuseen omista valinnoistasi vaikka lopun elämääsi. ei se oo multa mitään pois :)
Enkä mä jaksais vänkää tästä 5 päivää. Tän yhen päivän ehkä just ja just :D
[/q]
Joo niinhän se on että _kaikista_ mun omista valinnoista syytän muita.Joo niin se olikin. Itse olen se pulmunen. Huoh. Mä en ymmärrä miksi sä takerrut mun kirjoitukseen kun sä et todellakaan tunne mua, sä et tiiä musta mitään muut kuin sen että nukahan nyt kuin seinään [pieni](mut silti se on mun valinta kun unohin sen puhelimen sänkyyn)[/pieni] ei tsiisus.. mä en voi enää kuin nauraa.. kiitos kun veit mun vitutuksen pois.
On teilläkin kiistanaiheet! =D
Itseäni ärsyttää just nyt se, että kun joku menee kerrankin mahtavasti putkeen (juhannus tässä tapauksessa yleisesti sekä spesifisti eräät muut asiat) niin heti pitää ruveta stressaamaan siitä että nyt se on ohi ja ei varmaan tuu toistumaan pitkään aikaan. Eli oma pää ja sen perusnegatiivinen asenne vituttaa.
Mulla pysyy luuri kiinni aina kun olen nukkumassa, jostain kumman syystä sen muistan tehdä vaikka tulisin kuinka tuiskeessa ravintolasta. Pahat uutiset voivat aina odottaa aamuun ja kun ottaa huomioon kuinka monta kertaa töissä ollessani tuo yhdistetty työ ja kotikännykkäni soi, niin se on pelkästään juhlaa kun se ei soi.
Oltiin jussina yhdellä mökillä jossa oli isot ja hyvät pippalot, mut tunnelmaa latisti se että hyttyset pisti niin helkutin monta kertaa ettei mitään jakoo.
Pitikin unohtaa se hyttys-suihke!
*hyttystenpuremiaraaviskel
se että täs kopissa on sellaset 27C lämmintä eikä kesä tuo helpotusta
Ensin kuus tuntia kattelee ikkunasta kuinka kiva sää ulkona on ja sit kun vihdoin pääsee pihalle niin aurinko menee pilveen ja alkaa tuulla *viluhymiö*
Tukkoinen nenä Viimeiset pari yötä on tullu nukuttua aika huonosti kun heräilee suu kuivana, ja aamiaistakin on inhottava syödä kun ei voi samalla hengittää kun on ruokaa suussa
ärsyttää ihmiset jotka tekee elämästään vaikeita ja sit valittelee omaa tyhmyyttään jälkeen päin, ja sellaset jotka ei kuuntele totuuksia eikä vaan yksinkertasesti tajuu mitää ja tää armoton pääkipu
Vastakkaisen sukupuolen edustajat jotka
eivät osaa sanoa/päättää mitä haluavat
[q]Pumaboy, 18.6.2005 20:32:
Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä.
[/q]
Mulla kasvaa vitutus ihan samasta asiasta... Jos ollaan johkuun menossa noin yleensäkkin ja ollaan sovittu joku aika niin porukka on silti myöhässä (joskus jopa pahasti).. Kiva sitten venailla yksinään kun satun "aina" olemaan ajoissa..
Mua ärsyttää vieläkin se, että kampaaja "pilas" mun tukan tossa pari viikkoa takaperin. Mä olin odottanu tota kampaamokäyntiä pitkään ja säästäny rahaa niin, että voin sit tehä about mitä tahansa mitä se kampaaja ehottaa (lukuunottamatta rastoja *hih*).
Vaikutuin PureHairdressing:in sivuista niin paljo, et varasin sieltä ajan ja olin ihan fiiliksissä. Sinne päästyäni mun kampaajalla ei ollu MITÄÄN ideoita siitä, mitä mun hiuksille vois tehä, ei ees mielipiteitä siitä et käviskö esimerkiks otsis mulle vai ei. Mä oon kuitenki tottunu siihen, et mulle sanotaan suoraan, että minä en ikinä leikkais sulle otsatukkaa, koska ei käy sulle ja toi pyörrekki on tossa hankaloittamassa.
Loppujen lopuks kun mä en siitä kampaajasta mitään irti saanu, niin nää värjättiin tasasen ruskeiksi ja latvoista leikattiin 3 senttiä. Värjäys oli kevytvärillä ja toi setti makso 100 e. Toisin sanoen mä maksoin 100e siitä et näytän tylsältä rumilukselta, joka sulautuu seinään entistä enemmän ku ennen. VITTU.
Sapettaa sekin, että laitoin niille meiliä jossa pyysin vielä vastausta niin eipä kuulu mitään. Ilmasta kampaamokäyntiä en edes haluais, kiinnosta enää tonne paikkaan mennä, mutta edes lupaus siitä että parantavat toimintaansa tjsp. Heidän hinnastossaan kuitenki lukee, että hinnat sisältävät mallin suunnittelun! Päähierontaki jäi saamatta, mikä on mulle yks niistä asioista, joka tekee kampaajalla käynnistä taivaan *haaveil*
[q]alek száhala, 17.6.2005 18:16:
Vittu jos jää siitä kiinni nyt etten pääse sisään ni vituttaa niin saatanasti.
[/q]
Varaudu pahimpaan mutta toivo parasta - muuta ei voi tehdä, ja kaikki muu on turhaa
Se että joutuu valuttamaan vettä 5 minuuttia ennen kuin tulee lämmintä vettä esim. kun tiskaa tai menee suihkuun. Tämä on Suomi 2005, ei Britannia!
[q]martina, 14.6.2005 22:16:
käsittämätön suuttuminen tyhjästä.
luulisi, että asioita voisi käsitellä aikuisten tavalla mut nöööööy...
sitte pitäis olla jälleen kerran niinku mitään ei ois tapahtunut, vaikka toinen haukkunut tyyliin maan rakoon... ja pitäisi itse pyytää vielä anteeksi.
just.
[/q]
Aih, no mä en saa anteeksi vaikka kuinka nöyränä olisin ja pyytäisin miljoona kertaa anteeksi niin eiiiii.... ei saa tehdä yhtäkään virhettä tai tunteenpurkausta
Vituttaa överihuono muisti ...
käsittämätön suuttuminen tyhjästä.
luulisi, että asioita voisi käsitellä aikuisten tavalla mut nöööööy...
sitte pitäis olla jälleen kerran niinku mitään ei ois tapahtunut, vaikka toinen haukkunut tyyliin maan rakoon... ja pitäisi itse pyytää vielä anteeksi.
just.
Se kun ei väsytä yhtään