Mikä ärsyttää?
Menossa näyttöviikko...
sairaanhoitaja iski mulle 11 eri asiaa mistä aikoo lääkenäytössä kysyä ja tietenkin lääkkeiden jako.. IHAN VAAN VITTU 11 KOHTAA!! mm. 2 eri lakitekstiä jne.. onneks se ei oo ku ylihuomenna.
sit lukee muiden lääkenäyttöö.. " jaoin lääkkeet ja se oli siinä" voi hevonvitun vittu...
Tasan ei mee nallekarkit perkele!
Suosittelen siirtymään sinne s-hoitajan linjalle siitä l-hoitajan linjasta. Eipä tarvitse näyttöviikkoilla vaikka samaa shittiä opiskeletkin. Näyttöviikko on kyllä jotain täysin absurdia typeryyttä, jonka avulla yritetään jotenkin korostaa lähäreiden ammattitaitoa tai vaadetta siihen. Samaan aikaan kun korkeamminkoulutetut eivät vastaavia harrasta ollenkaan ja osaavat kyllä työnsä ilmankin.
Ei muuta kuin kestämistä sinnekin tuonkin turhakkeen kanssa.
se suorastaan vituttaa kun joudut tietokoneen formatoinnin jälkeen hakemaa emolevyn ja kaikkien muitten paskojen ajurit uuestaa.. noh noh eihän tuo tietenkään minkää ongelma pitäs olla....MUT KYL SIINT VAA VITTU SAATANA TULEE SELLANEN RIESA, ETENKII SIIN VAIHEES KU LAITTEIDEN VALMISTAJA EI ILMOTA AJUREITA KOTISIVUILLAAN.. KYRPÄ, KYRPÄ, PEBA, PEBA!!!!!!!
Menossa näyttöviikko...
sairaanhoitaja iski mulle 11 eri asiaa mistä aikoo lääkenäytössä kysyä ja tietenkin lääkkeiden jako.. IHAN VAAN VITTU 11 KOHTAA!! mm. 2 eri lakitekstiä jne.. onneks se ei oo ku ylihuomenna.
sit lukee muiden lääkenäyttöö.. " jaoin lääkkeet ja se oli siinä" voi hevonvitun vittu...
Tasan ei mee nallekarkit perkele!
Herätä tähän aikaan! Olis voinu köllii viel pari tuntii*igor*
valehtelevat paskiaiset, jotka eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle
ja puhelinmyynti, jota mun pitäs vielä kestää tehdä vielä tämän päivän ajan..
[q]Umbala, 30.7.2005 13:12:
Kampinkeskuksen espooseen lähtevien bussien aikataulu. Miksi niissä ei voi olla kelloa! [/q]
Sama juttu Leppävaaran juna-aseman tunnelissa. No, kyllä Espoosta pääsee pois, kun niitä junia ihan mukavalla syötöllä menee, mutta silti ärsyttää
[q]-Santtu-, 31.7.2005 22:28:
Onhan siinä vieressä sellainen tooooosi iso tavallinen kello (halkaisija n. 1m) tai siis on ainakin ollut kun mä siitä joka arki-aamu kuljen..
[/q]
Sä ootkin tollanen joka näkee omiaan :D.
Kai siel joku kello tais olla, ei ole kauheesti tullut käytyä Espoon puolella tosin viime aikoina käytyä.
Joukko lisää hyviä kysymyksiä, joihin mulla ei ole mielenkiintoa vastata, koska ei ole aavistustakaan. Miksi pitäisi stressata q mua ei oikeastaan kiinnosta.*hmph*
Kampinkeskuksen espooseen lähtevien bussien aikataulu. Miksi niissä ei voi olla kelloa! (ainakaan kampin metriksen viereisen sisäänkäynnin taulus) Sä näät tarkan ajan millon bussi lähtee mut sä et nää paljon se kello on. Ei olis taas ollu nii kauheen vaikeeta laittaa siihen oikeeseen yläreunaan digitaalista kelloa. MUR!
[q]Freja, 7.4.2008 08:45:
Duunikaveri, joka o saikul koko viime viikon, mut menee silti pe ja la dokaan, ja on si taas tänää saikul? Mulla ei vaa löydy ymmärrystä tollaseen.
[/q] No itekki tullu tota harrastettua. Ei kai sitä nyt himas tarvi 24/7 lahnata?
[q]mange, 29.7.2005 12:33:
Voitteko puhtaalla omallatunnolla sanoa että ette ole laittanut matoa koukkuun kun olette olleet matoongella tai että ette ole läiskässyt hyttystä tai paarmaa kun se on pistänyt teitä käsivarteen?
[/q]
Voin :)
Tai no kusetan vähän. hyttyset saa kyl turpaan.
Plus mä en oo tunkemassa niitä pakkaseen.
[q]
Mut joo, tein pienen pilan ampparin kanssa ja nyt se lentelee taas kukasta toiseen ja kaikki on hyvin ja aurinko paistaa.
[/q]
Noin varmaan pikku Ed Geinkin joskus sanoi.
;)
Oikeestaan kaikki ... oonkohan tulossa vanhaksi
[q]ÄssäläkäMäsä, 29.7.2005 09:35:
---
mange, 28.7.2005 20:25:
---
zenny, 28.7.2005 19:53:
Kärpänen....ku sitä ei saa hengiltä....
---
Tjooh, kärpäset on persiistä. Mutta ampiaiset ne vasta ärsyttäviä on kun tulevat sisälle.
Noh, meikä pyydysti tän yhden tunkeilevan ampparin purkkiin, laitoin purkin pakastimeen, katselin niin että amppari just ja just liikkuu ja sitten köytin ampparin naruun kiinni. Narun pistin sitten partsiin kiinni ja kun amppari sitten virkosi niin eihän se kovin pitkälle lennelly kun oli siinä narussa kiinni. Että sillee...
---
Ihania ihmisiä täällä!
[/q]
Agreed. Aikuisella ihmisellä ilm. ei sit
parempaa tekemistä. Sad.
[q]mange, 28.7.2005 20:25:
---
zenny, 28.7.2005 19:53:
Kärpänen....ku sitä ei saa hengiltä....
---
Tjooh, kärpäset on persiistä. Mutta ampiaiset ne vasta ärsyttäviä on kun tulevat sisälle.
Noh, meikä pyydysti tän yhden tunkeilevan ampparin purkkiin, laitoin purkin pakastimeen, katselin niin että amppari just ja just liikkuu ja sitten köytin ampparin naruun kiinni. Narun pistin sitten partsiin kiinni ja kun amppari sitten virkosi niin eihän se kovin pitkälle lennelly kun oli siinä narussa kiinni. Että sillee...
[/q]
Ihania ihmisiä täällä!
KAISTAT!!!!
Tai etenkin se että olen aina väärällä kaistalla ja en uskalla
prätkällä vaihtaa kaistaa kauheen pieneen väliin, ettei vaan autoilijat
jyrää mun yli Sit joudun jonnekin hevonkuuseen, enkä osaa tulla
takas, kun ei tää Helsinkissa ajelu oo vielä ihan hallussa
Se, että tää Suomi on tällainen vitun Albania mitä tulee noihin ulkoilmatapahtumien äänenvoimakkuuksiin. Malliesimerkki koettiin vaihteeksi eilen Eppu Normaalin keikalla Kotkan Meripäivillä. Jos seisoo noin 20-30 metrin päässä lavasta ja on vaikeuksia kuulla mitä laulaja sanoo, niin kyllä silloin jossain mennään metsään ja pahasti. Enkä usko, että ainakaan miksaajassa on vika, sillä hän on parhaita lajissaan Suomessa. Eiköhän hän tuutannut niin lujaa kuin vain sallittiin. Kuinkahan kauan tämä konserttien "terrorisointi" jatkuu.
[q]Karvinen, 28.7.2005 23:31:
ärsyttää et ärsyttää mut ärsytän takasin
[/q]
vituttaa et vituttaa mut vittuilen takasin
kun en omista mitään valkoista.
Hevonen potkas eilen polven ulkosivuun = törkeen kipee polvi. Eikä täällä hemmetin nääsvillessä pääse ees lääkärin vastaanotolle*grr**dissaa* Paljonpa auttaa jonkun sairaanhoitajan väsäämä tukiside ja mobilaatti. Ei tosta julkisesta terveydenhuollosta oo mihinkään.
*grr**kivatsulle**grr*