Mikä ärsyttää?
Tää on kyllä niin p*rseestä! Miks helvetissä ihmisille, jotka EI IHAN OIKEESTI OSAA AJAA, annetaan kortti??? Sit ku jotain tapahtuu nii aletaan syyttelemään kaikkia muita paitsi itteensä!
Pesin mun vitun iPodin pesukoneessa!!!Voi saatana prkl!! aarrrrrrrrggggggghhhhhh*toktok**släp**dissaa**grr*
Siis mitä helvettiä! Nyt ne on ampunu jonku karhun joka on uiskennellu jossain merellä saaristossa!
Onks tos ny jotain järkee?!?!? Kuinkahan monta karhua tuolla itärajalla oikeen on yhteensä, ja annas olla ku yks eksyy vähänki lähemmäs ihmisiä, nii se pamautetaa samantien hengiltä!
Siis voi jumalauta!!! *grr**grr**eiei**kissatappelu**senkin**pier*
[q]Avernian, 21.7.2007 12:08:
Monta sataa miestä (myöskin nimimerkillä "epätoivoinen") kilautti välittömästi?
[/q]
No mitä muuta voi olettaa?*nauru*
[q]Avernian, 21.7.2007 11:31:
Kai laitoit siihen ton läiskis läiskis-jutun?
[/q]
no en mä siihen mitään muuta pistänykkää*nauru* Toimii!! :D
yks vitun pelle vituttaa just nyt nii vitusti! Ja kaikki muutki kusettajat saatana!*dissaa**dissaa*
[q]Avernian, 21.7.2007 11:07:
No meet käymään kaupassa ja nappaat sieltä jonkun hyvän näkösen miehen mukaas. Ei toi vaan voi olla ikinä ongelma naisille.
[/q]
Väärin! Toi ei oo ongelma miehille käydä where ever pokaa who ever tsirbula. Te ette oo nii valikoivii*hih* Niin! Ja keskellä yötä keskellä ei mitään? Ei toivookaan edes löytää ketään. :S
[q]Avernian, 21.7.2007 12:59:
kuiskaa --> KAIKILLE: Tuliks monta privaviestiä klubbarissakin? :D
[/q]
ahahha:DD NOLLA! oon ihan down...*uuh* :D kumma ku ei kelpaa!!*grr*
ps. ronkelit runkkaa!
[q]aapee, 21.7.2007 14:34:
---
-Fuzzy-, 21.7.2007 13:04:
ahahha:DD NOLLA! oon ihan down...*uuh* :D kumma ku ei kelpaa!!*grr*
ps. ronkelit runkkaa!
---
KELPAA!!
[/q]
aa eli sä siis runkkaat? Että käsi kelpaa niinkö?:D
[q]aapee, 21.7.2007 14:47:
---
-Fuzzy-, 21.7.2007 14:42:
aa eli sä siis runkkaat? Että käsi kelpaa niinkö?:D
---
Ja taas mua ymmärrettiin väärin.. ..eipä siis kumma että tässä on oltu viimeiset 2v sinkkuna..
[size=5]Tietysti runkkaan, eiköhän melkein jokainen sinkkujätkä, ja miks ei -tytsykin tee niin.. [/size]
[/q]
se oli vaa läppä..*hymy* ymmärsin tahalleen väärin hehe
[q]Miinapiina, 29.8.2007 18:14:
nyt kyllä ärsyttää, kaverin puolesta...
se tapas kivan pojan, ja ne on ollut treffeillä ja tää poika sen mimmin luona pari yötä...
no nyt se sit ei oo hetkeen vastannut viesteihin eikä puheluihin... (enkä ny puhu vaan tästä päivästä)
mikä ihmisii vaivaa?? eikö voi suoraan sanoo jos ei kiinnosta?? onks tollai radiohiljasuus sit parempi tapa ilmasta, ettei vois vähempää kiinnostaa, ku se et sanois ihan suoraan.
kyllä se kamuki varmaan miettii, et ottaako tää enää yhteyttä ja oishan se kiva tietää et mikä meni vikaan, jos joku meni.
välillä pistää kyl vituttaa, et miten ihmiset kohtelee toisia
[/q]
Joo totta... Itekki kyl ennen tuli tehtyy noin, mut nykyään kyl pystyn sanoo suoraan jos ei kiinnosta.
On kyl tosi raukkamaista tollanen. Pääsee itekkin vähemmällä ahdistuksella kun sanoo vaan miten asiat on.
[q]*minttu*, 17.5.2008 17:41:
Aina on olemassa vaihtoehto -muuttaa Lahteen
Täällä kaikki vitutukset kerätään yhteen nippuun ja heitetään hyppyrimäeltä alas;) Hajoaa pahemmatki vitutukset siinä rytäkässä. Tunnelma pilataan tietenki aina ja joka tilanteessa, mut koska ollaan lahtelaisia, ei se synnytä kenessäkään(lahtelaisessa) sen kummempia lisävitutuksia. So simple is that;););) Ja jos joskus tänne muutat, niin tästä kaupungista löytyy takuuvarmasti myös överitehokasta muuttoapua, siitä on omakohtaista kokemusta...
[/q]
:DD
hihiii joo Lahti on aina yks vaihtoehto*sydän*
Voi kyl olla että elämäntilanne ei anna nyt periks, mut kiva tietää että muuttoapua ehkä järjestyis:P
[q]Amma:
---
Eipä ihmisillä liikaa lanttu leikkaa myöskään metron, sporan ja junan ovista kuljettaessa. Sisälle haluavat seisovat suoraan ovien edessä (ja joskus myös sivuilla) niin, ettei kulkuvälineistä varmasti pääse ulos. Pitäs vissiin ottaa sumutorvi mukaan, jotta sais latua. Prkl. Ois kovasti fiksumpaa, jos esim. sisälle haluavat seisoisivat ovien sivuilla antaen ulos pyrkiville suoran tien ulos kulkuvälineestä (niin kuin kuulemma suuressa maailmassa on ainakin joskus tapana).
[/q]
taalla kumma kylla jengi pysyy natisti sivuilla kunnes kaikki halukkaat on ulkona, pitaa aina oikein ihmetella. siis tietty kaikkina niina paivina kun metrot/junat/bussit ei ole lakossa, myohassa tai muuten vaan jattaneet tulematta...
[q]Jutu, 8.10.2008 20:21:
---
Mua taas ällöttää jos se kansi on kiinni. Sitten täytyy aina jollain paperitukon kanssa avata sitä Ja joo, onhan se siistimmän näköstä, mutta mua vaan ällöttää niin paljon jos joudun hipelöimään sitä vessaa yhtään sen kauemmin ku on pakko. Ja oikeesti yritänkin välttää viimeseen asti yleisiä/ muiden vessoja Onneks sentään jotkut paikat on tajunnut laittaa vessoihin sitä puhdistusainetta.
[/q]
Mulla ei o kannen kanssa ongelmia, koska sen jälkeenhän kuitenkin vielä pestään kädet. Sen sijaan en tajua, minkä takia yleisistä vessoista ei yleensä pääse pihalle avaamatta ovea kahvasta, josta sitten saakin mukavasti kaikkien epähygienisten aiempien vierailijoiden bakteerit Varsinkin jossain Ranskassa missä kukaan ei pese käsiä vessasta tultuaan
En oo ikinä ollu näin vihanen... Mun adrenaliinit hyrrää miljoonaa.. Miten yks ihminen voi saada mut voimaan näin pahoin sekä henkisesti että fyysisesti.. oli pakko lähteä himaan ennen aikoja koska vitutus muuttui yhtäkkiä vihaksi ja mukana tuli huono olo.
Kotiin päästyäni meinasin oksentaa. Eka en tajunnu syytä koska olin ihan selvinpäin, mutta kun rauhotuin kelailemaan taas asioita yksinäni, huomasin että mitä enemmän sitä "ihmistä" kelailee, sitä huonompi vointinen olin.
Oon yrittäny nukkua, mutta itkemiseltä en oo ehtiny. En pysty. Ei Jaksa. Kiitti frendeist.
[q]Miinapiina, 24.5.2008 15:55:
---
Fuzzy, 24.5.2008 15:50:
En oo ikinä ollu näin vihanen...
-----------
---
voi ei, jaksuja sinulle paljon *super**hali*
niin tiedän ton tunteen, ollut muutama ihminen, jotka toiminnallaan saanut niin kiukkuseksi, et on niin paha olo et meinaa yrjö lentää....
[/q]
Nii en tajuu kuinka se voi oikeesti olla mahollista edes??!! Tärisin koko matkan himaan ja luulin että mulla oli vaan kylmä!Mut ei... Olin ihan VITUN niiteissä ja pahinta oli ettei voinu mihinkään purkaa sitä vihaa kun tosiaan yksin olin...
Mut tänks *hali**sydän*
[q]**JenKKis**, 27.5.2008 00:37:
---
REivaaja, 25.5.2008 22:44:
Mix vitus jengi valittaa? Mul on ainaki kaikki hyvin;)
---
Six vitus että tää on valitus -osasto...ja ne valittaa joilla on valitettavaa, ja ne joil ei ole voi mennä muualle ilakoimaan
(sori *lmao*)
[/q]Bring it on babe!!:D
[q]crissy, 5.6.2008 16:11:
noh.... tulihan se auton oikea vika esiin..
etujousi oikeelta puolelta edestä poikki.. MÄ SANOIN SILLE UKOLLE PERKELE ET EEEEDEEESSSSÄÄÄÄÄÄÄ KOOOLISEEEEEEE!! ja oikeelta, et aina kun osuu kuoppaan niin oikee puoli kolahtaa.
no silti sano et joo katalysaattori aiheuttaa kolinan.. katalysaattori kun on about vaihdekepin alapuolella.
voi vittu ku on kyrpä otas!! sanoinki ukolle et "mä sanoin et se on oikeelta puolelta" ukko vaan tokas et "joo kyl se oli oikeelta puolelta et paikansit äänen ihan oikein"
NO KAPPAS! 270e meni sinne niin et narahti! Jotenki on niin vaikee vaa uskoo et se kat. olis oikeesti paskana kun se on 1,5v sit vaihdettu.
kusetuksen maku on suussa aika rankasti.. taidan ottaa yhteyttä johonki ja kysyy et onks tällänen ihan normi käytäntö..
[/q]Tieskö se ukko et se oli vaihdettu? Välil nois korjaamois ne joutuu aina korjailee toistensa töitä ja se on ihan normia. Kukaan oo kato seppä syntyessään;)
BTW. Lääkärissä se on vielä pahempaa hakuammuntaa ja lasku hirveempi.
24.7.1999 Kysymys: Onko dinosauruksia ollut olemassa?
Vastaus: Onhan toki. Kyllä tiedemiehetkin tosiasiat tietää ihan hyvin. Osa tieteestä tosin vielä rakentuu luulojen ja olettamusten varaan, mutta fossiili on selvä tosiasia. Raamatussa ei kerrota dinosauruksista. Ilmeisesti raamattu alkaa heti dinosaurusten ajan jälkeen tai sitten alunperin on kerrottu myös dinosauruksista, mutta kun tieto on kulkenut aluksi suullisena, ne on jätetty hulluina kummitustarinoina pois 'vakavista' teksteistä. Olen kuullut, että Mooseksen 1. kirjan alussa voisi alkukielen mukaan olla myös: 'ja maa tuli autioksi ja tyhjäksi'. Siis ennen sitä oli jotain ( mm. dinosauruksia) maan päällä, mutta kun paholainen syöstiin taivaasta maan päälle, se tuhosi kaiken (ehkä elollisten välisellä pahuudella ja/tai meteoriitin avulla). Sitten Jumala alkoi luomaan uudestaa maailmaa ihmistä varten. On paljon, mitä raamattu ei kerro. Edes Amerikasta ei ole ihan selvää mainintaa. Samoin, kun kenties löytyy avaruudesta elinkelpoisia planeettoja, ei niistäkään ole suoraa mainintaa. Vihjeitä on kyllä molemmista, mutta raamattu on kuitenkin rajoitetun kokoinen kirja, ei siinä ihan kaikkea voi olla.
voi hitsinvimpulan jeesukset. ''Kyllä tiedemiehetkin tosiasiat tietää ihan hyvin...blablabla''
Päässä soiva Wham - Last Christmas