Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.
[/q]Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...

Ihmiset jotka kärkkäästi haluaa inkvisitiota ymmärtämättä edes ketä syyttää.

Vitun natsit ymmärrä edes itteään ja lässyttää muille miten elää. LOL

Sit ollaan ylpeitä kun ei olla kokeiltu mitään. LOL

[q]domi, 5.9.2008 19:14:
Reivaaja ei ärsytä :)
[/q]:D

[q]Jutu, 5.9.2008 19:51:
---
REivaaja, 5.9.2008 19:46:
---
Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.

---
Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...

---

Höh. Ei se auta asiaa yhtään mitenkään jos mä valitan siitä hajusta, koska se tyyppi tuskin lopettaa sitä tupakoimista sen takia, että yksi nirppanokka ei tykkää tupakan hajusta. Ja anteeks nyt vaan mun tyhmyyteni, mutta miten sä nyt väität, että mä olettaisin sen polttavan mun takia? Ja ei pliis mitään romaania tai muutenkaan mitään korulauseita.
[/q]

Öö. Vaadit siis hormien putsausta kun ei ilma liiku.

Lopun jätän noteeraamatta, etten kohta agitoidu ampumaan karhulle lisää piikkejä hanuriin.

[q]eeci, 24.8.2008 00:20:
2) Edellä mainitun kaltaisissa paikoissa käydään keskustelua huumeista. Jonkun kyseisiin positiivisesti suhtautuvan on aina aivan pakko nillittää kuinka paikassa x aineet on sallittuja ja Suomi on takapajula kun täällä ei ole. Kuitenkaan ikinä ei esitetä kunnon perusteluita miksi asiat paikassa x ovat huumeiden laillistamisen seurauksena paremmin kuin täällä. Onko käyttö esimerkiksi sen seurauksena vähentynyt ja huumeista johtuvat oheisilmiöt (kuten varkaudet ja liikenteessä sekoilut) vähentyneet? Yleensä ainoa etu on siinä että yksilön tekemisiä rajoitetaan vähemmän. Tai ainakin ainoa minkä kyseiset tyypit keksivät. Älyhoi. Muuttakaa niihin muihin maihin sitten, jos elämä on siellä tuon takia aurinkoisempaa![/q]

[q]eeci, 24.8.2008 00:20: ...turha itkeä kun missään muualla ei ole asiat näin hyvin. Mikä hemmetin selitys se on siihen miks ei nykytilanteen epäkohtia vois pyrkiä parantaan? Tuskin meillä olis kaikkea tätä mitä nyt on, jos edelliset sukupolvet olis lopettanu asioiden kehittämisen siinä vaiheessa kun kyseinen asia on paremmin kun jollain muulla. [/q]

[q]
3) Huumeista jatkaen edelleen edellä mainittujen kaltaisissa paikoissa. Puhutaan huumeiden laillistamisesta. Aina joku vertaa huumeita alkoholiin tai tupakkaan ja perustelee laillistamista sillä, että alkoholi ja tupakkakin ovat laillisia. Mikä hemmetin peruste se on laillistaa lisää haitallisia aineita jos parin kohdalla on kyseinen virhe tehty aiemmin? "Hei nämäkin asiat aiheuttavat vahinkoa, miksi ei aiheuteta sitä lisää laillistamalla vielä nämäkin?" Luin joskus jostain että jos suola keksittäisiin nyt, niin se tuskin saisi myyntilupaa. Mielestäni on järkevää että jos ei vanhoja virheitä pystytä korjaamaan, niin yritetään edes olla tekemättä uusia samanlaisia.
[/q]

Virheitä? Mitä vitun virheitä? Ihmisen syrjäyttäminen esim. hatsin perusteella on virhe.

Sä et taida tietää mitään. Voisin laittaa sulle puolesta ja vastaan miljoona linkkiä, mutten viitti edellä mainittujen syiden takia.

Edit: Kato Never get busted again:ista kohta traffic stops. Siinä entinen himonatsikyttä kertoo aivopesustaan ja siitä kuinka onnellinen hän oli saadessaan pilvenpolttajat telkien taakse.
Jätkä oli seudun kovin huumekyttä, mutta sitten hän rupesi miettimään miksi pilvenpolttajat olivat miltei poikkeuksetta hyväkäytöksisiä ja usein yliopistossa. Lopputuloksena hän otti loparit.

Espoon poliisi kuuleman mukaan (lähde on Helsingin poliisi) on korruptoitunutta ja saattaa jopa ottaa osan itselleen. Itsekkin olen ollut heidän kanssaan tekemisissä mm. ratsian yhteydessä ja he eivät kunnioita lakia pätkääkään, vaan ottavat sen omiin käsiinsä. Esimerkkinä omaisuuteni laittaminen kaivoon ilman syytettä. Koskaan en ole huumeista jäänyt kiinni. Osaltaan onnen vuoksi, osaltaan siksi etten ole välittäjä. (en myöskään liiku välittäjien kanssa kannabiksen laittomuuden takia johtuvien kovan luokan rikollisten takia. Käyttöä se ei estä millään tasolla vaan jopa itsessään luo porttiteorian)

Se on ikävä fakta että auktoriteetit korruptoituvat. Asiasta on tehty tutkimus jossa vapaaehtosia laitettiin vankilaan ja lopulta vapaaehtoiset vanginvartiat käyttäytyivät väkivaltaisesti vapaaehtoisia vankeja kohtaan. Koe jouduttiin keskeyttämään.

Kunnon kansalaisia ei ole olemassakaan. Kyse on vaan siitä keneltä kysyy.

On ärsyttäny kyllä aina tää juttu ihan suunnattoman paljon!
Nyt se vaan kärjisty niin moneen otteeseen viime vkolla että nyt on pakko avautua.

Meillä on töissä ihan mielettömän mukavaa ja sekalaista porukkaa. Monesta eri maasta yms. Niin kiva mennä aina töihin jaa blaa blaa blaa.
No aina välillä me päätetään että olis kiva lähteä vklo isolla porukalla ulos! Viime viikolla sitte ajateltiin että kun tyttöjä oli lähdössä niin paljon ja vaan yksi mies, että tarvitaan lisää kundeja mukaan joten tietty lähettiin sitte kyselemään niiltä.
Jokainen kundi joka sielä on töissä on varattu. TIEDÄN sen ja Kaikki tietää sen koska TYTTÖYSTÄVÄ pitää mainita JOKA lauseessa! Ihan sama!! Mutta se että esimerkiksi nyt minä menen kysymään niiltä että Tahtoisitko lähteä meidän kanssamme ulos lauantaina EI(!!) tarkota sitä, että MENISITKÖ KANSSANI NAIMISIIN tai että MÄ RAKASTAN SUA!!
Siis niin tossuja kaikki!! Jokaisella oli jotain muuta menoa... öö... Sisko tulee kylään... ööö.. kokeet tässä "lähi päivinä"... Ja yksikään niistä ei varmasti ole eläissään lukenu kokeisiin.
Ja ykski kundi ei ole edes MOIKANNUT mua sen jälkeen! Niin jäihin se meni!! Mua ihan naurattaa tää juttu toisaalta:DD Miten voi joku mennä noin paskaks tollasesta xDD
hahhaha... aluks oli vähä negis fiilis mut nyt aika posis*nauru* ei hel... unbelievable!

[q]Jone, 2.3.2007 11:11:
Tää olis lähinnä "Päivän 'pistää vihaksi'"-matskua:

http://www.bluemarlin3.com/info/info-dolphinkillers.php

Älkää katsoko ellette halua pilata päiväänne. En oo ikinä tullut näin pahoinvoivaksi mistään näkemästni videosta pisteeseen, jossa vatsan sisällön pitäminen alhaalla on työn ja tuskan takana.

Oikeasti, MITÄ VITTUA? Sanon ehkä myöhemmin lisää kun lakkaan olemasta niin shokissa et sanat ei vaan tuu ulos.
[/q]

Me ollaan huippuja! tap tap tap, omaan selkään...
Taisi olla ensimmäinen nettipätkä jota en voinut katsoa kokonaan.

[q]Quakey, 19.9.2008 12:28:
"JOS POLTAT, OLET URPO!"

[/q]Toi on kyl mautonta. Tosta vois varmaa melkein tehdä joukkokanteen.

tilasin elokuvia ja ootellu tässä jo 16 viikkoa että tuliskohan se paketti jo

tää merkityksetön elämä, käyt vaan töis ja nukut ja siin kaikki*toktok*

en oikein ymmärrä tuota joidenkin hössötystä elämän elämisestä ettäkö pitäs joka viikko olla jonnekin menossa jonnekin heittämään rahaa kaivoon vaikka ei oikeasti ole rahaa..ja miks mun pitäs löytää joku jonka kans seukata kun toisellakin on ja aikaa ei oikeasti ole siihenkään. rahan menoa vain nuo kemut ja baarit ja mitä siellä oikeasti on..eipä muuta kun musiikki ja rahan menoo ainakaan mulle..ei vaan jaksa huoh*justjoo*

mulla ei, lal-lal-lei

Te ootte säälittäviä pikku ihmisiä jotka ette tajua edes itteänne. Mä hartaasti toivon kuin pikkupoika että te muututte, mutta sisälläni olen tullut jo sinuiksi sen faktan kanssa, että vaikka laittaisin kaiken aikani teihin, te ette siitä paremmaksi muuttuisi. Tunnevamma sekin.

[q]Jocular, 9.10.2008 17:14:
- lyhyeks pureskelemani kynnet (sattuu!)
[/q]

Mut jos kato ajattelee positiivisesti, niin sulla on keskimääräistä parempi vastustuskyky suolistossa pöpöjä vastaan ja sen ylläpitäminen syö valtavasti energiaa, joka on reisistä pois*vink*

[q]inneah, 3.5.2008 22:05:
ku ei ole ystäviä :(
[/q]

sekin..

se kun ihmiseltä kysyy jotain eikä saa vastausta!!!

[q]vns, 17.12.2008 15:42:
---
Sunshine^82, 17.12.2008 15:39:
se kun ihmiseltä kysyy jotain eikä saa vastausta!!!

---

Sama. En tiiä mitään ärsyttävämpää. Kiva miettii oman päänsä sisäl jotain superahdistavii asioit ku ei tiiä mitä toisen pääs liikkuu. Ja sekin että kun myöhästytään jostain tai ei tullakaan jne niin ei osata ilmotella saati vastata puhelimeen.
[/q]

joo ei helvetti oikeesti et ihmiset on itsekkäitä kusipäitä!! vois heittää ton puhelimenkin seinään.. -_-

[q]mayah,

8.6.2005 10:38:
[/q]

Pihal varjos +16 ja aurinko paistaa, veikkaisin kaikkien olevan ulkona :)

Netti ei toimi kotona, lasku on maksettu 25.5 eli todella outoo!
Eikä millään jaksais soittaa, joutuu kuiteski jonottaa 40min ennenku pääsee läpi

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O