Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

ihmiset, jotka pistä luurin kiinni kun niiltä yrittää saada kuulokkeita takaisin! prkl!

Tampiotyöharjottelijat

Se, että en ehdi viikolla tehdä kaikkia kouluhommia mitenkään ja nyt pitää stressata yltiöpalttisen kovasti ettei jäisi ihan tolkuttomia määriä kuitenkaan viikonlopuksi. Perjantaita siis ei vielä lasketa. Täällä hengailu ei tosin edistä asiaa ollenkaan *pepsodent**nauru*

Nyt kun muistan valittaa, niin mua ärsyttää meidän pesuhuoneen liian korkeella olevat pyykkinarut oon sentään ihan normaalimittanen, en mielestäni lyhyt (160cm) ja joudun hyppäämään puol metrii ilmaan että saan vaatteen narulle roikkumaan

Yksin oleminen

[q]mayah, 28.9.2005 10:14:
---
miikku, 28.9.2005 10:08:
no vittu kaikki!!!

---

Ai mäkin?
[/q]

no et...ei kai sit ihan kaikki :)

Tajuun 5.20 töihin herätessäni ettei mulla oo kahvia Kiva tähän aikaan aamusta, mietin jo hetken et miten oikeen selviin töihin asti no onneks sain kaivettuu viel sellasen ruokalusikallisen kokoon ja keitettyy siitä yhet hikiset sumpit.. *addikti*

se don johnsson big band:in uus viisu, oliko se joku road.. aivan älyttömän ärsyttävä rallatus..

vittumaiset ihmiset

Liian pienien perunoiden kuoriminen juustohöylällä. Siinä on sormet vaarassa... Kuorimaveitsi on hieno keksintö.

Menee hermo itseeni. Eikö joskus vois olla kokonaan hyvä päivä ja katsoa asioita positiivisesti Ja sekin ärsyttää, että muuton myötä ei oo parinsadan kilsan etäisyydellä ketään kelle puhua. Ja niitä jotka on siellä kaukana ei enää kiinnosta. Asioitahan parantaa hurjasti tää mun "positiivisuus"...*toktok*

Ja lampussa on kärpänen. Eikö se kuole koskaan

Tyhmät, tyhmät ja idiootti tyhmät aasiakkaat!!!

Vaikka kuinka napsis kuvia niin ei, minusta ei saa hyvää kuvaa :( ärsyttää kun miljoona ilmettä väännän ja asentoa ja valaistusta ja kaikkea mutta ei, minusta ei saa hyvää kuvaa

Mun veli oli sitten syönyt mun tän päivän ruoan. Ei tässä oliskaan ollut nälkä

[q]Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.
[/q]

Älä pelkää, kaikilla ihmisillä on etninen tausta! Hence: kaikilla on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla!

[q]Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.
[/q]

Ironista sinänsä, mutta esim. USAssa on myytti että pohjoismaalaisilla on aikamoiset varustukset

Ääliöt jotka ajavat yksisuuntaista katua....niin, ja liikenneympyrää [iso]väärään suuntaan[/iso]
Nyt on kaverin Audi jonkun aikaa ilman etumaskia

minä itse ja mun ajatukset... pää hajoo.*poks*

[q]onni3mk, 26.9.2005 21:09:
---
Karvinen, 26.9.2005 21:06:
no se että ihmiset ei voi kysyy multa jotain mitä haluisin et ne kysyy, mut eihän ne voi kysyy jos ne ei tiiä et mitä haluun niiden kysyvän. ..

---

Tää on mustakin niin ärsyttävää! Ja vielä ärsyttävämpää on, et jos vihjailee ja ne ei tajua siltikään. Ja sit ei tiedä, et eikö ne tajua vihjettä, vai ei halua kysyä. Ja sit jos vihjailee liikaa, niin sit on tyrkky.
[/q]

nii'i, miks ihmiset on niin monimutkasia *eikä*

[q]Ninka, 26.9.2005 21:14:
Mitä sä haluut mun kysyvän?
[/q]

Mä haluisin et sä . . . . . . . . . !

[q]Karvinen, 26.9.2005 21:06:
no se että ihmiset ei voi kysyy multa jotain mitä haluisin et ne kysyy, mut eihän ne voi kysyy jos ne ei tiiä et mitä haluun niiden kysyvän. ..

voisin tietty vihjasta asiasta että ne vois yrittää ymmärtää kysyy. .
[/q]

Mitä sä haluut mun kysyvän?

O