Mikä ärsyttää?
[q]sapeli, 9.10.2005 10:46:
Juu mutta vasta ihan äskettäin se uusi SIM-kortti vaihtui käyttöön, eli jos se jäi vaihtamatta tai jos siinä vaihdossa meni jokin pieleen niin se näkyisi vasta nyt.
[/q]
Öö. Kyllä mulla tuli ainakin käyttöön se samantien. Ja sain ainakin viestin, että kaikki on ok. En sitten tiiä. Nyt toi taas toimii, mutta katotaan vaan kuinka kauan.
[q]sapeli, 9.10.2005 10:42:
Ei sulla satu olemaan Saunalahti? Niillähän oli se SIM-kortin vaihtojuttu mikä saattaisi olla selityksenä...
[/q]
Mikä sim-kortin vaihtojuttu? Mulla tuli jo ajat sitten uusi kortti.
[q]Jutu, 9.10.2005 10:34:
Mun puhelin *toktok**senkin* Eilen illalla lähti kentät veks, mutta luulin, että se johtuu vaan paikasta. Noh, eipä ole vieläkään kenttiä ja en tiiä missä on vika. *eikä* Ja mä kuitenkin olen puhelinriippuvainen, niin alkaa pikku hiljaa nousemaan savu korvista
[/q]
Ei sulla satu olemaan Saunalahti? Niillähän oli se SIM-kortin vaihtojuttu mikä saattaisi olla selityksenä...
Mun puhelin *toktok**senkin* Eilen illalla lähti kentät veks, mutta luulin, että se johtuu vaan paikasta. Noh, eipä ole vieläkään kenttiä ja en tiiä missä on vika. *eikä* Ja mä kuitenkin olen puhelinriippuvainen, niin alkaa pikku hiljaa nousemaan savu korvista
[q]Jutu, 9.10.2005 10:43:
Mikä sim-kortin vaihtojuttu? Mulla tuli jo ajat sitten uusi kortti.
[/q]
Juu mutta vasta ihan äskettäin se uusi SIM-kortti vaihtui käyttöön, eli jos se jäi vaihtamatta tai jos siinä vaihdossa meni jokin pieleen niin se näkyisi vasta nyt.
Pesuaineden jämät vaatteissa, kesällä muurahaiset nivusissa ja humalaiset idiootit jotka öykkäroi tuoppiensa kanssa ihan kun niissä olisi kovinkin tiivis kansi...
vituttaa kun ihmiset ei osaa vastaa puhelimeen.
Se, että olen ollut "kiirellisessä" jonossa hammaslääkäriin
13.1.2005 lähtien. Sitten tällä viikolla tulee kirje, että teille
on varattu aika 11.11.2005.
Vihdoinkin, vaikkei sinne ole kiva mennäkään
Ja sitten tajuan, että en ole silloin edes Suomessa.
Joudunkohan jonottaa uudet 10kk, kun soitan ja perun/vaihdan tuon ajan.
Kun miehille on niin vaikea löytää hyvän näköisiä t-paitoja. Yli 5h kiertelyä kaikissa Itiksen kaupoissa, poikkeaminen Ruoholahdessa ja siitä keskustaan. Ei tullut vastaan kuin yksi jonka olisi voinut ostaa. Jos se ei olisi maksanut 58e! Normaali valkoinen paita, johon vain oli painettu vielä valkoisemmalla kiva lause.
koko elämä... pidetään bileet..
Ei mikään Angstatkaa vaan keskenänne!
[pieni]Kuinkakohan paljo tästä postauksesta saa paskaa niskaa?[/pieni]
[q]Kri$$ G, 8.10.2005 18:29:
[pieni]Kuinkakohan paljo tästä postauksesta saa paskaa niskaa?[/pieni][/q]
*paskaakidenniskaanheittelemis**pepsodent*
armeija...............................................
[q]Ninka, 7.10.2005 18:07:
Tuleeks joku tappelemaan mun kanssa?
[/q]
ai että oikee riitaa sitä täällä haastetaan . . ei kulta näin,ei todellakaan näin. . .
Vaan näin
Kaikki.
vittusaatanaperkelehelvetti.
eniten tämä vitun kämppä.
mur.
Se kun jengi seisoo stadis tien vieres jutteleen kavereidensakanssa selkä sun tulosuuntaanpäin (autolla) siinä sitten himmailet vauhtii ja kattelet mitä he aikovat ja just kun oot kriittisel etäisyydel käännytään ja lähetään lompsii keskel tietä kattomat yhtää.. Sit vaan taas liinatkiinni nii eiköhän sieltä nouse tervehdykseks keskisormi.*dissaa* "sori et jarrutin"*toktok*. Ei onneks tänää omalle kohalle sattunu mut ihan oikeesti kattokaa nyt edes vähän miten sinne tielle juostaan. Kiitos.
Tuleeks joku tappelemaan mun kanssa?
Okei ja nyt kun alotin niin vielä se että hartioita ja päätä särkee. Ja että en laihistu vaikka kuinka syön suklaata ja istun kotona. Vittu!*toktok**toktok**toktok*
[q]micqo, 7.10.2005 17:17:
---
Colera, 6.10.2005 21:41:
TAAS KERRAN NUO MAINOSBANNERIT MISSÄ ON ÄÄNTÄ! Aina ku noi paukkaa yhtäkkiä ämyreistä aiheuttaen lähipitäen slaagin ni on kyl kirvesmurhan paikka
---
- Noi pitäs kieltää!!! Viime yönä lensi hiiri kädestä kun olin ajatuksissani ja kuuntelin luureilla musaa ja hiiri osui banneriin, stana noista saa sydärin! *toktok*
[/q]
Ennenku lähette kirvestä ettimään ni kattokaapa tätä, taas kerran:
http://adblock.mozdev.org/
Se että huomenna ei ole yhtäkään mielenkiintoista klubihässäkkää johon vois harkita lähtevänsä*grr*