Mikä ärsyttää?
Ku oon yrittäny kohta neljä tuntia ehtii johonkin Porin bussiin ja myöhästynyt jokaisesta. *toktok*Ei voi olla näin vaikeeta lähteä Kalliosta viikonlopuksi!*grr**grr**grr*
[q]Colera, 6.10.2005 21:41:
TAAS KERRAN NUO MAINOSBANNERIT MISSÄ ON ÄÄNTÄ! Aina ku noi paukkaa yhtäkkiä ämyreistä aiheuttaen lähipitäen slaagin ni on kyl kirvesmurhan paikka
[/q]
- Noi pitäs kieltää!!! Viime yönä lensi hiiri kädestä kun olin ajatuksissani ja kuuntelin luureilla musaa ja hiiri osui banneriin, stana noista saa sydärin! *toktok*
Mun selässä on taas joku nikama jumissa, kun sattuu niin pirusti *toktok*
Että en saa unta huomenna muutenki tulossa silleen suht rankka ja kiireinen päivä, krpl
Huomenna päivävuoro... Tuo piirivartijan hermojen tuhoaja...
Ja pitäs vielä Postin Pääjakelukeskus kiertää... Ei haluu!
TAAS KERRAN NUO MAINOSBANNERIT MISSÄ ON ÄÄNTÄ! Aina ku noi paukkaa yhtäkkiä ämyreistä aiheuttaen lähipitäen slaagin ni on kyl kirvesmurhan paikka
[/q]
hahaahah! Crazyfrog: "Pee pa pa pedo pada puu puu pee pee pum pum."
Joskus vaan asiat jää potkiin pään sisään!!!
*senkin**toktok**toktok**eikä**grr**senkin*
Se että on edelleen kipeä ja pitäisi lähteä siskon "hääjuhlaan". Sitten pitäisi siellä vielä kuvatakkin, en todellakaan pidä tuollaisista jäykistä (noh on noi nyt rennommat mitä häät yleensä, lähinnä illanistujaiset suvun / heidän kaveripiirinsä kanssa) juhlista joissa pitäisi ottaa kuvia joistakin istuvista henkilöistä = voiko tylsempää olla (noh en nyt todellakaan ole mikään ammattikuvaaja / edes mikään professionaali). Mieluummin ottaisin tilannespotteja, kun näkyy jotakin mielenkiintoista.
+Toivottavasti tila ei ole hirveän pimeä, en haluaisi käyttää tuota kameran omaa salamaa ja en omista erillistä salamaa (joka olisi huomattavasti parempi, pystyisi säätämään valon kulmaa).
Musiikki, jota mun vieressä istuva mies kuuntelee korvakuulokkeilla. Kuuluu pahasti läpi ja hän kuuntelee jotain *itun vingutus musaa. Ihme jousia kuuluu ja korkeita yllättäviä ääniä. Tooosi ärsyttävää. Voisko se hankkia kuulokkeet, joista ei kuulu läpi?!?!
*grr**senkin*
[/q]
Ja ennen kaikkea erään nimeltämainitsemattoman saksalaisen firman sammakon rääkytykset..Ranteet auki!
Kadun toisella puolella sijaitseva rakennustyömaa ja sieltä kuuluvat paalutuspaukutukset
Miten tässä jumpsutuksessa muka pystyy mihinkään järkevään keskittymään?!
Vammasen huono tietokone, kun ei jaksa pyörittää yhtä hyvää peliä
Tämä duuni tällä hetkellä. Haluun pois ja nopeesti.*eiei*
Noi hiton tirpat mitkä nakertaa ikkunan ötökkäverkkoo. Onhan se ihan kiva, että saa helposti hyviä ötskejä siitä, mutta se on jo ihan riekaleinen. Ja se ääni! Sellanen ärsyttävä nakerrus *toktok*
Ihmisten ahneus/omaan napaan tuijottaminen!
vitutus on niin suuri tällä hetkellä... niin suuri että oon vain hiljaa ja huomenna lähen vähäksi aikaa pois. ehkä ne sitten ymmärtää miten pajon ne saa sappeni kiehumaan, kaikki. odotan sitä päivää että voin asuu yksin.
Että "mun" sarjoja tulee vain kerran viikossa. Voisi katsoa vaikka viisi jaksoa putkeen helposti. :p
Jenkit jotka vertasi "pikku myrskyään" tsunamiin..
[q]Zimeon, 2.10.2005 14:57:
Naiset jotka yrittä olla pelinaisia ja käyttää toisia hyväkseen ja jää siitä kiinne ja kumminki viel luulee et kaikki on ihan ok ja on ihan kun ennenkin *toktok*
[/q]
Haha! Sellaisia ne naiset ovat.
Naiset jotka yrittä olla pelinaisia ja käyttää toisia hyväkseen ja jää siitä kiinne ja kumminki viel luulee et kaikki on ihan ok ja on ihan kun ennenkin *toktok*