Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

oma tämän hetkinen henkinen,ulkoinen ja fyysinen tilani.. ärsyttää vaan kaikki.. onneks kohta on torstai yö ja olen turvallisdesti lahessa kaukana kaikesta tästä paskasta -kiitos ja näkemiin-

[q]flygfisk, 14.10.2005 18:14:
---
pacho, 14.10.2005 18:08:
84 aamua

---

Suosittelen gonahtamista jo sulleki.
t. "Yleismies Jantunen"

[/q]

280 takana niin onhan sitä jo keretty gonahtaa, ei nyt ihan viel lopullisesti. mut ei se kaukana ole :D

Mummot!

Hikka

SE, kun menee leffaan ja on kaikinpuolin kivaa siellä, niin joku vitun lehmä potkii penkkiä koko vitun ajan ja voi vittu oli NÄIN lähellä etten tempassu sitä! (JA KYLLÄ, OLEN HARKINNUT VIHANHALLINTAKURSSIN KÄYMISTÄ *plur*)

[q]pacho, 14.10.2005 18:08:
84 aamua
[/q]
Suosittelen gonahtamista jo sulleki.
t. "Yleismies Jantunen"

84 aamua

[q]yusu, 14.10.2005 11:03:
---
rose, 13.10.2005 18:08:
Miksi ihmiset ei vois vaan kuunnella kiksua ja rakastaa toisiaan?

---

Hei ei naksuissa voi olla 24/7
[/q]

Ei voikkaa, mut voi silti kuunnella kiksua, rakastaa joitain ihmisiä ja ainakin suvaita niitten loppujen tyyppien olemassaoloa varsin loistavasti. Ainakin mä kykenen siihen.

rasismi ja kaikenlainen suvaitsemattomuus.*dissaa* Miksi ihmiset ei vois vaan kuunnella kiksua ja rakastaa toisiaan?

Ihmiset jotka ei osaa nostaa kättä bussipysäkillä.
Taas aamulla meni bussi ohi tossa pysäkillä, kun ajattelin että voin hetken vilkuilla lehteä kun siinä oli toinenkin ihminen odottamassa. Ehkä se ihminen ei tajua että siitä menee busseja vain yhteen paikkaan tms. Tuli ylimääräiset 10 min odottelua sitten.

[q]Hyzenthlay, 13.10.2005 15:42:
VOI VITUN PASKA PALKANLASKENTA!
[/q]

Nii just, ja nyt ne kermaperseet on lähteny kotiinkin vielä! anna mun kaikki kestää.

vtun opettajat on merkiny mulle poissaoloi siltä ajalta ku oon ollu reeneissä ja niistä EI pitäisi tulla poissaoloja noh,selvitys rehtorille ja toivotaan etteivät ota tukia pois.

*eikä**senkin**grr**senkin**grr*

[q]Baby-G, 12.10.2005 04:49:
Ku sanotaa joo tai ehkä, mutta tarkotetaan ei.*senkin*
[/q]

samaa mieltä sais ihmiset sanoo suoraan missä mennään

Kyttäävät naapurit

silmiä sattuu *toktok*

Mun vuokranantajan veli.

Toivottavasti tulis vielä pariin kertaan mittaamaan mun jääkaappia

[q]zaps, 30.11.2005 17:30:
Tää Suomen "talvi". Nyt on talvi, 5 min. päästä ei ookkaan, huomenna on taas talvi, ylihuomenna ei...
[/q]

mun puolest koko talvi voitas lopettaa... no ohan lumi kivaa jos siin ei tarvismaata... ens yönä rovajärvelle lappiin sotaleirille siel ei oo lumest pulaa... ei tuu tollasta on off kikkailua... onneks intti koht ohi...

Ihmiset

Oon täs muutaman päivän sisään onnistunut ryssii yhden ihmissuhteen siihen malliin et *senkin*... *ittu mä kyl osaan *toktok*

O