Mikä ärsyttää?
[q]mayah, 16.2.2006 11:26:
Ja nyt mun pitää kuunnella sitä kolme päivää. Kahdeksan tuntia päivässä
[/q]
No mut numerologisesti toihan on siis 3 + 8 = 11, eli 1 + 1 = 2, ja kakkonenhan on aika pieni numero
No ei, sympatiat Oot selvinny pahemmastakin
[q]Freja, 22.5.2007 12:31:
Ku tyyppi viheltelee joka vitun biisin. Raivostuttavan kuulosta.
[/q]
Viheltääkö se ees oikein? :D
Se että ihmisten tarttee olla kateellisia pienistä asioista, jos joku joutuu jäämään pitkään töihin ja saa siitä pitsan jonka firma tarjoaa. Minkä pirun takia simmosest tarttee marmattaa, olisiva sit itte jäänee pitkää jos se on yhdestä "ilmasesta" pitsasta kiinni *grr*.
[q]Freja, 16.2.2006 10:42:
Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. [/q]
Mikset laita niitä maksamattomia sinne näppiksen alle ja maksetut vaikka mappiin?
Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä.
[/q]
Itellä sain laskut sillattis järjestykseen et värkkäsin jostain vanhasta PC-peli boksista laatikon johon laitan maksamattomat laskut jotteivat ne hukkuisi, päällä lukee valkosella X-box. Vaik itellä on säännölliset tulot ni joutuu venyttelemään silti noita eräpäiviä ja sit ne kasaantuu aina jompaan kumpaan palkkapäivään mutta onneksi ne lähettävät aina sen mukavan muistutus lapun.
No, itseni. Tai tapani "järjestellä" tärkeitä papereita. Tai no, laskuja. Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä. Semmone hyllyllinen mukava kulmatietsapöytä ois kiva. Eli mua ärsyttää siis kun hukkaan aina kaikki tavarani *möks*
Miks en ikinä opi, vaan laitan ne aina uuteen paikkaan? Si kiroan kun en löydä. Nytkin jouduin soittelemaan pariin paikkaan laskun summia ja viitenumeroita, mut onneksi löysin myös joitain laskuja jotka pystyin vain kopsaamaan. Tähän olisi myös pieni ratkaisu, mutta:
a. En luota niihin
b. Mä halun ite maksaa aina laskuni, että tiedän mitä olen maksanut ja milloin ja minkä verran
c. Mulla on nii epäsäännölliset tulot, että aina ei löydy rahaa eräpäivänä, eikä sekään ole kivaa.Maksan ne joko heti kun lasku tulee tai _silloin milloin huvittaa_.(ja katso kohta b.)
[/q]
Itellä sain laskut sillattis järjestykseen et värkkäsin jostain vanhasta PC-peli boksista laatikon johon laitan maksamattomat laskut jotteivat ne hukkuisi, päällä lukee valkosella X-box. Vaik itellä on säännölliset tulot ni joutuu venyttelemään silti noita eräpäiviä ja sit ne kasaantuu aina jompaan kumpaan palkkapäivään mutta onneksi ne lähettävät aina sen mukavan muistutus lapun.
noh... muutama päivä sitten ostin Enter The Dragon dvd:n ja takakannessa luki k18, joten odotin et siinä leffassa ois sitten kunnon mäiskintää, mut ei, melkein kaikki taistelu kohdat oli "sensuroitu" tai leikattu ihan päin ******. Tuntu ku leffa ois jotenkin jäänyt kesken..
esim. se kohta missä se "jättiläis" kiinalainen taistelee sitä vaaleeta jenkkiläistä vastaan.
Onko levyssä vika vai kuuluuko sen mennä noin?? *toktok*
(joskus pienempänä nähnyt sen viimeksi, ni en kiinnittänyt siihen aikaan tappelukohtauksiin huomiota)
Muuten aivan loistava leffa.
Vitun saatanan paskarotteloauto.
Latausjännitteen säädin on paskana ja oli kuluttanut akusta virrat töissä ollessani. Eli ei sit käynnistynyt töistä päästyäni. Vittu.
Onneksi ukko heräsi ja tuli hinaan mut ja auton himaan.
VITUN VITTU!
Ajan kohta ton paskan rotkoon. Pääsis ainakin eroon auto-ongelmista.
VITTU!
Ei tuu palkkaa huomenna..
En sitten ollu kiinnittäny sopparin pikkuprintteihin huomiota tarpeeks paljon, mutta eipä mulle kukaan ollut maininnut tuntilistoista, toimitusajoista, kenelle lähetetään yms..
Huomenna kiukkusta puhelua! *senkin**nyyh**eiei**poks*
TYLSIII. En oo pitkään aikaan ehtinyt hengailemaan töissä ja nyt kun tälläisena hiljaisena päivänä taas yrittää opetella, niin ei meinaa millään luonnistua. Loma-ajat toimistolla on yhtä helvettiä. Eiks Lubituksessakaan enää oo mitään luettavaa?!?
Epätietosuus...
Elämä ja se miten se kohtelee pientä ihmistä..
Ei nyt viitsis valittaa, mut pakko ihan vähän vaan..
Oon ollu koko päivän ihmeen energinen ja saanu kaikkee tehtyy, ja sit tuun koululle täynnä opiskeluintoa enkä muistanukaan et meillä ei oo tänään tunteja. Kyllähän tämmönen nyt vähän ärsyttää
lauantain baarireissu*toktok*
Se, että miun Punasen hiusvärin tuotanto on kait lopetettu, sitä ei löydy MISTÄÄN!! *nyyh**hmph* JA missää ei oo mitää kunnolista punasta, iha vääränlaisia kaikki
Minua kyrsi tänään hienoisesti töissä kun suht uusi yksikönpäällikkö tuli käymään siinä minun loosissa, ja olin just opastamassa uutta työntekijää/kaveriani (minuthan siis ihan käskettiin tähän tehtävään tiiminvetäjän puolelta) ja siinä se sitten sanoi jotain että koita nyt sitten välillä tehdä niitä töitäkin. Vaikka tänään iso osa ajasta kuluikin opastamiseen, sain silti paremman myyntituloksen kuin useimpina normaalipäivinä.
Ja aiemmin aamulla aamupalaverin jälkeen kun otettiin teetä työkaverin ja uuden työkaverin kanssa se tuli sanomaan, että mitäs tästä on puhuttu, että nää tee- ja kahvijutut hoidetaan ennen palaveria, ja ettei sais heti opettaa uutta työntekijää huonoille tavoille. *eikä*
Meillä on siellä aina homma toiminut niin että aamupalaverin jälkeen kahville ja/tai tupakalle ja sitten vasta hommiin. Eikä todellakaan tarvitse valittaa siitä, että meillä ois huonot tulokset, ollaan muihin kaupunkeihin ja yksiköihin verrattuna 1. tai 2. sijalla.
Muutenkin välillä tuntuu, että kyseinen henkilö kohtelee työntekijöitä kuin lastentarhan lapsia, eikä edes pelkästään meitä nuoria. Teki niin mieli tänään sanoa että anteeksi nyt vain rouva, tiedän olevani täällä töissä, ja myös käyttäydyn sen mukaan. Vaikka kuinka opastettavani olisi ystäväni, se ei tarkoita sitä että vain juoruan enkä hoida tehtäviäni.
Eräs tietty ukko. Ärsyttää mitä se tekee mun kaverille ja kuinka se saa sen niin paskaan kuntoon Vois sekin joskus nostaa päätään omasta navastaan
Kämpän remppa Kun mulle nakitetaan mm. uuden keittiön kaapiston valinta vaik eräs toinen vois tehdä nuo valinnat 10% siitä ajasta mitä mulla siihen menee kun en asiasta mitään tiedä (mm. "mikä on sokkeli?" - sain tämän tosin jo selville) Sit huomen pitää viedä puolirammalle remppamiehelle safkaa mikä taas käytännössä leikkaa mun unista pois semmoset 3 tuntia Muutenkaan en muista millon viimeks oon saanu nukkua sopivasti
Ihan sama mitä häiriköintiä meidän talossa tapahtuu, niin syyllinen olen aina minä. Ja ihan vaan siks et oon nuori ja vuokralainen.
Viime viikolla joku oli yöllä levittäny meidän rappukäytävässä olleen kasvin kaikki mullat ympäri käytävää ja kukkakin oli kärsiny lievää väkivaltaa. Seuraavana päivänä töistä tullessani isännöitsijä oli jättäny soittopyynnön ja kun sille soitin niin se sano mitään kyselemättä et sulla on viime yönä ollu porukkaa siellä ja ootte häiriköiny rapussa. Mä yritin sille sanoa, et ei mulla oon ketään ollu, oon ollu nukkumassa ja lähteny aamulla töihin. Mut isännöitsijä vaan sano et sä valehtelet ja et tiiän sen itekin et mulla on ollu bileet. Vähän aikaa yritin sille järkeä puhua, mut se vaan haukku mut valehtelijaks ja ties mikskä..*sars*
No seuraavana päivänä juttu sit selvis, kun asiaa oli kysytty muiltakin asukkailta. Syyllinen olikin eräs nuori poika samasta kerroksesta. Tosin tämän kuulin mun vuokranantajalta, isännöitsijästä ei oo sen puhelun jälkeen kuulunu mitään. Oon kyllä anteekspyyntöä odotellu, mutta ei oo ukosta kuulunu mitään. Se on ilmeisesti vähän nolona tapahtuneesta, kun selvis myös et se on papan hyvä tuttu ja pappa sille soittikin ja anto sen kuulla kunniansa.*senkin* Luulis kuitenkin et jos ukolla on pokkaa haukkua ihmisiä valehtelijoiks ilman et asiaa edes kunnolla tutkii, niin ois pokkaa pyytää myös anteeks. Mut ei näköjään.........
Tää tauti.. ei pysty nukkuu mut ei pysty makaamaan paikallaankaa, kuume ei meinaa laskee.. lue tässä sitte jotai kirjoja vielä ihan paniikissa. Eikä oo kivaa olla iteksee täällä neljän seinän sisässä ja nähä kummallisia kuumeunia
Onko se vaan Murphyn laki vai mikä hiivatti, kun jos yks asia menee vituiksi niin sitte luonto kyllä vielä varmistaa että kaikki menee vituiksi.. Lyön vaikka vetoa, että tällä menolla en pääse juhannukseksikaan mihinkää saati että voisin lähtee pohjoseen. Olis just mun tuuri. Yksin koko vitun kesä. Vitun siistii. *itkuatuhertel* prkl.[size=11][/size]