Mikä ärsyttää?
TAASKAAN sitä bussia ei kuulunut aamulla, jolla olisin tullut töihin! Odotin sitten seuraavaa yli vartin. Ja kaikenlisäksi perjantaina oli sama juttu! Ei tässä muuta mut vituttaa vaan tulla myöhässä töihin (=joutuu olemaan myös kauemmin sitten iltapäivällä) *grr**senkin*.
Mun aivot menee jatkuvasti itsestään lepotilaan ja pään täyttää normaalin ajattelun sijaan sellanen kokonaisvaltainen humina. Se ei ainakaan parantanut suoritusta äskösessä englannin yo-kuuntelussa.huoh.
Metro lehden tekstari sivut, ihmiset vaan valittavat suuremmaksi osaksi turhista asioista, voe elämä..nautivais enemmän elämästä!
adware / spyware
*toktok*
Ottaa NIIIN paljon päähän kun tuntuu että täällä kämpässä häviää kaikki tavarat johonkin!!!
Aina on just se tavara mitä eniten tarvis hukassa ja sitä ei sitten löydy millään!
P******, V****, S******!1!!
Eilinen ilta *toktok* Siis voi vittu, miten eilinen ihq olo voi mennä taas noin lujaa alas *eikä* Hemmetti menee hermo, kun ensin luvataan (eräs poika) et joo nähdään yöllä, mutta sit ei haluta mun tulevan samaan baariin, koska jengi voi vaikka tajuta et jätkä onkin varattu...yöks kyllä tuli mutta jeesus sitä paskanjauhantaa aamulla "mä oon vähän hukassa taas, baareissa on niin hyvännäkösiä tyttöjä ja mun tekee mieli mennä. Ei tää susta johdu, mä oon vaan niin hämmentynyt..." yms. Mitä hittoa, back to square one. Eihän tässä olla oltu kuin ikuisuus, enemmän ja vähemmän heinäkuusta asti ja uudestaan marraskuusta lähtien... Miten se jätkä pysty muuttuu 12 tunnin aikana niin täysin...eilen aamulla olin vielä ihana pieni söpö tyttö, tänään aamuyöstä ja päivällä ei tuntunut tämä tyttö enää kelpaavan. Hanki saatana jätkä elämä
[size=8]...mun pitäs itse ymmärtää tää tilanne ja lähteä omille teilleni...ööh...[/size]
autossa ei pysy kuskinpuolen ovi kiinni... hanskat hukassa... menee hermot tohon kotiloon...! pitäis varmaan hankkia uudempi kotilo jo alle...
aaaargh aamupiirrettyjen duppaukset
[q]Freja, 22.5.2007 12:31:
Ku tyyppi viheltelee joka vitun biisin. Raivostuttavan kuulosta.
[/q]
Hakkaa se!
Btw ei oo pitkään aikaan ärsyttänyt yhtään mikään! Jeiiiii ^.^
Mua ärsyttää pelkurimaiset jätkät! Mikä hitto siinä on ettei voi vastata suoraan kysymykseen suoraan ja totuudenmukaisesti, vaan pitää valehdella?! Lupausten pettäminen on kans tosi raivostuttavaa. Miksi tehdä lupauksia, joita ei voi tai edes aio pitää?!
paljon pikkuasioita jotka saa mut nyt vain näkemään punaista.
Tänään ei olekaan treenejä. On vain tyhjä halli, jonne voisi mennä itsekseen liikkumaan. En sitä varten jaksa mennä keskustaan.
[q]John, 10.2.2006 15:14:
maailmassa on paljon tärkeempiä asioita kuin kieli oppi ja oikein kirjoitus esimerkiksi auton pako putken rassaaminen ja yö kerhoissa hyvä perseisten tyttöjen bongailu samalla kun juon väki viinaa hyvää viikon loppua kaikille! (sori, oli pakko*nauru*)
[/q]
Joo.. perkele ku pitäis itekin repii katti veke ja väsätä 2,5" putkisto, mut ei oo saanu aikaseks. Kesäkin on jo kohta ovella ja projekti on raakasti kesken
noi pillerit!!!!
[q]äm, 9.2.2006 22:41:
Mä en nussi. Mä huomautin ristiriitaisesta kommentista.
[/q]
nus nus
[q]crissy, 30.11.2007 10:15:
ärsyttää ku pääsisin parin viikon päästä elämäni ensimmäisiin firman pikkujouluihin niin voiko olla ankeempaa pikkujouluu..
MEnnään kattoo sibbtalolle joku vitun revyyyyy ja syödään jotain pientä (ruuat btw joutu maksaan ite) ja se oliki sit siinä!!
siis wau!
[/q]
tuleeks tonne sibbetalolle kaikist henkkamaukoist vai vaa teiltä ja meettekö vaa omal porukal syömää vai miten? ja kai siitä ny voi johkuu lähtee porukalla??
Ku tyyppi viheltelee joka vitun biisin. Raivostuttavan kuulosta.
[q]Jusna666, 9.2.2006 22:25:
Jee jee, nus nus ja sillee..
[/q]
Mä en nussi. Mä huomautin ristiriitaisesta kommentista.
[q]äm, 9.2.2006 22:10:
Sen mainitseminen kuitenkin ärsytti sua niin paljon, että jaksoit mainita niinkin vähäpätöisestä asiasta kuin siitä, että se on vähäpätöinen, eikä ansaitse tulla mainituksi
[/q]
Jee jee, nus nus ja sillee..
[q]Jusna666, 9.2.2006 19:09:
... mua ärsyttää kun ihmisiä ärsyttää jotku vitun vähäpätöset yhdyssanat. Mun mielestä vaan yhdyssanavirheet ei oo mainitsemisen arvoisia ärsytyksen aiheita. Suuresti ihmettelen miten jotain voi kiinnostaa..
[/q]
Sen mainitseminen kuitenkin ärsytti sua niin paljon, että jaksoit mainita niinkin vähäpätöisestä asiasta kuin siitä, että se on vähäpätöinen, eikä ansaitse tulla mainituksi