Mikä ärsyttää?
Se että mun kone ei toimi ja on totaalisen paskana. Netti toimii just ja just. Enkä osaa korjata ite tätä rojua. Osaan kyllä korjaa kaverin konetta mut en omaani. Hieman ottaa päähän. *toktok*
... Sit seki viel et mulla on puhelimesta akku loppu enkä löydä laturii koska oon siivotessani sujauttanu sen jonnekki hyvään talteen. Pari numeroo mitä tarttisin nyt ni on tallentunu puhelimen muistiin eli vara puhelimesta ei oo mitään hyötyy
.... Ainii, ja pinsetit on kateissa ja punkku loppuu kohta. Tänään ei oo selvästikkään mun päivä.
Alkaa jopa hieman naurattaa tää koko meininki, itse ironia alkaa pikkuhiljaa puskemaan vitutuksen päälle
..että toi lentokenttä on niin hemmetin kaukana*igor*
ihan hyvin olisivat voineet rakentaa sen tuohon rautatieaseman viereen ettei tarvitsisi istua bussissa tuntikausia ( tai no oikeammin matka kestää vain sen reilu puoli tuntia mutta en vaan pidä bussissa matkustamisesta varsinkaan kun en ole edes pääsemmässä suomesta pois)*hmph*
[q]alphamagic, 29.10.2008 13:40:
Olin taas aamulla kiireessä pakannu koululaukkuni siten että jätin avaimet kotiin. Kovin on kiva todeta se tuossa oven takana kintut ritstissä ja käydä metsästää huoltomiehen numeroo, odottaa sitä puoltuntii ja kaikesta kivasta maksaa viel 20 euroo - rahaahan on kun roskaa etenkin näin loppukuusta opiskelijabudjetilla!
Pitäs varmaan vähän skarpata noitten avaimien kaa
[/q]
Voi apua siun kanssa
Se että mun tietokone ei oo vieläkään toiminnassa enkä tiedä miten sen korjaisin. Pitäisi uusi käyttis siihen laittaa mut en tiedä miten sen vanhan poistan ja koneen tyhjennän taikka mistä hankin uuden käyttiksen o_O Linuxin ja XP:n välillä vielä poukkoilen mut en osaa päättää mitä sen p*skan suhteen haluaisin tehdä ja mistä löytäisin jonkun joka osaisi tämän kaiken tehdä
[q]Jone, 3.1.2007 23:44:
Tänään on taas niitä iltoja kun huvittais mennä nukkumaan, mutta maailma ja elämä pitävät hereillä. Vihaan ja inhoan - ainoa tapa saada unta on kokemukseen pohjautuen ottaa parit bisset. No vittu, onhan se keskiviikkokin et menköön.
[/q]
Joo, tässä sitä odotellaan vieläkin unta. Olin joskus 02.30 pintaan saamassa unen päästä kiinni, but noooooooooouuuu.... *toktok* Tuli sellanen virtapiikki yks kaks et olis voinut lähtee vaikka treenaa.
[q]lostgone, 14.1.2007 18:24:
En taas vaihteeksi usko, että mun luokkatoveri arvostaa mun rehellistä näkemystä hänestä.*justjoo*
Ja onneksi laitoin vielä tekstiviestillä, ettei varmasti jäisi epäselväksi.*eiei*
Tekstasin viinin vaikutuksenalaisena tietysti.*känni*
[/q]
jos kyseessä on se eräs nimeltä mainitsematon ääliö, hän tuskin tulee koskaan tajuamaan millään tasolla mitä muut niillä rehellisillä tai vähemmän rehellisillä mielipiteillään tarkoittavat. turhaan siis huolehdit.*joo*
p.s. mitä muuten kuuluu sille uuden vuoden lupaukselle koskien viinin juontia, etenkin näin tammikuussa..?*vink*
[q]lostgone, 14.1.2007 18:48:
---
Taika, 14.1.2007 18:40:
---
p.s. mitä muuten kuuluu sille uuden vuoden lupaukselle koskien viinin juontia, etenkin näin tammikuussa..?*vink*
---
Et ehkä ole kuullut, mutta epäsäännöllisinä karkausvuosina tammikuussa on vain 12 päivää 31:n sijasta.*joo*
[/q]
"okei."
Telkkari on rikki ja Twin Peaks jää nyt näkemättä!!!
[q]merqus, 20.1.2007 11:51:
Nyt just ärsyttää nää kämppäasiat Miten helvetissä voiki mennä asiat aina sen vaikeimman kautta
[/q]
Ne vaan voi
[q]Miinapiina, 18.1.2007 18:21:
vituttaa ihmiset joiden on pakko arvostella MUN asioita, ei kuulu muille mitä mä teen ja miks ja millon!!!!!!!!! *toktok* *toktok*
[/q]
Niin vituttaa..mä elän ainakin vaan omaa elämää just niinku haluun ja missä haluun
[q]whispering, 30.10.2008 14:26:
1. Varmuuskopioi kaikki tarpeellinen, C asema sellaseen kuntoon että sen voi formatoida. Ne mitkä usein unohtuu on selaimen kirjainmerkit, sähköposti tiedostot, pelien save tiedostot jne. Eli katot että sen voi surutta tyhjentää.
2. Tarkista kaikki tietokone osat mitä sulla on, ja että sulta löytyy niihin kaikki tarvittavat ajurit CD:llä. Jos ei löydy, hae netistä ja siirrä muistitikulle valmiiksi. Emolevyn ja näytönohjaimen ajurit on lähinnä ne tärkeimmät.
3. Jos windows kyseessä, hae jo valmiiksi virustorjunta ja palomuuri ohjelmistot ennen asennusta. Eli jos käytät ilmaisohjelmia, hae ne jo valmiiksi netistä ja pistä muistitikulle.
4. Päätät kumman käyttiksen laitat, vai laitatko molemmat. XP (jos ei löydy jo ennestään), on saksasta tilattuna halvin. Ubuntu linux ilmainen. Jos haluat vain yhden käyttiksen, mieti mitä haluat sillä tietokoneella tehdä, eli ne asiat mitä pitää tehdä, niin voiko niitä tehdä Linuxissa (on useita ohjelmia joita siihen ei saa missään muodossa).
5. Asennat uuden käyttiksen. Esim jos windowsin asennat, niin se C asema formatoidaan siinä asennuksen yhteydessä. Ota adsl boksi pois päältä ennen asennusta ja pistä päälle vasta sitten kun palomuuri ja virustorjunta on asennettu.
[/q]
Hyviä neuvoja, kiitos! Nyt pitäis vaan osata käytännössä toteuttaa tota eli miettiä että mitkä ajurit pitää olla ja miksi ja miten.... EMT oon vähän hukassa sen kanssa ehkä saisin viikonloppuna jotain aikaan sen suhteen :D
[q]SKENEINiina, 15.1.2007 13:25:
http://www.ttpb.co.uk/Imagepages/britneyspears.htm hyi saatana
[/q]
aikalailla viikko sairastettu ja kuumetta yhä 37,6 - siitäkin huolimatta että oon vain lepäillyt ja lepäillyt ja lepäillyt..MÄ EN JAKSA ENÄÄ LEVÄTÄ!
enkä kyllä sairastaakaan.
menis jo ohitse.
ei helvetti, pitäisi istua täällä töissä vielä ainakin 3,5h..
[q]La Petite, 2.2.2007 07:43:
---
candyraver, 31.1.2007 22:55:
*grr*hemmetin käsinkudotut itämaiset villamatot*grr**toktok**senkin**dissaa**släp*
---
Ne on kato vaaaarallisiii! Kannattaa pysyä semmosen parin metrin päässä ja pitää suojalasit ja mielellään tainnutusase käsien ulottuvilla, jos ne vaik hyökkää kiNppuuuu
[/q]
ja mikä ihme siinä on, että kaikki haluu AINA ostaa sen pinon alimmaisen maton???!*ding*
aina sama homma...pitää heitellä ne miljoona muuta mattoa siitä huitsiin ja sit viel takas, käy salista melkein*joo* Hassu juttu, että aina just se matto minkä joku haluu, on viimeinen laatuaan ja pinon alimmaisena. Mut ei se haittaa, niin kauan ku näkö säilyy ja sitäpaitsi, mä tykkään matoista*justjoo**tirsk*
Ajattelemattomat ihmiset *grr**dissaa*
se olis sitten vaihteeksi angiina*poks*
viikonlopuksi tehdyt suunnitelmat menivät jälleen vituiksi, mutta toisaalta, mitä muutakaan mä olisin halunnut tehdä loppu viikon kuin taas lepäillä kotona ja syödä antibiootteja
Tuo lintu tossa pihalla! Se on niiiin ärsyttävä...!! Laskin ihan huvix monta sekunttia se pystyy olee hiljaa ja pääsin 20:neen ja taaaas se alko!! Sellanen ärsyttävä äänikuvio mitä se toistaa.
"Ku-kuuuu ku-kuuuu" tjtsp:D Ja tätä on siis jatkunu monta päivää!
Mut VITTU! Kivitän sen kohta
ahahahha:DDDD Nyt just taas rupes kuukuttelemaan se lintu mut tällä kertaa vähän epävireisesti! Taitaa ääni lähtee pikkuhiljaa... Vähemmästäki*lmao*
Olla taas flunssaisena töissä Onneks huomenna on vapaa päivä ja jos olo ei parane otan surutta sen muutaman päivän saikkua että saan tän pöpön nujerrettua mahdollisimman pikaiseen
Päässä soiva Wham - Last Christmas