Mikä ärsyttää?
[q]aapee, 25.5.2006 17:44:
Se että joudun menemään yksin leffaan kun ei ole ketään kaveria jolle uppois scifi-rymistely (x-men 3)
[/q]
Pöh, yksin leffassa käyminen on ihan kivaa välillä
Itseni. Kun ei vaan pääse vittu yli tietystä ihmisestä. Muut sitä sanoo, et hölmö kun et pääse. Mut se riittää et sen näkee ja jo on kaikki perseellään. gg wow ja moraalinen krapula 24/7.. onneks sai saikkua xD
Se että joudun menemään yksin leffaan kun ei ole ketään kaveria jolle uppois scifi-rymistely (x-men 3)
Hikka!
Joskus jotkut tyypit on aika perseestä. Tänään yks on.
[q]Freja, 28.12.2007 19:20:
Musta tuntuu et joutuisit sinä aikana kirjottaan monta kertaa tähä topikkiin :D
Tiemme erkanivat ennenkuin ne ehtivät edes yhdistyä. Ehe.
[/q]
Mennään vaan Azoreille, siellä on kuumia mutakuoppia niin voin tönästä sut sinne jos alat oikein kovin nalkuttaa :D. Mites noi aviovelvollisuudet matkan aikana?
Ihmisten tyhmyys voi ärsyttää aivan älyttömästi. Onneksi tyhmyydestä joutuu maksamaan (myös itse sillon tällöin)
Englannista tilaamani levyt on lähetetty 6. päivä tätä kuuta ja nyt, 15. päivänä, ei levyjä vielä ole tullut. Jossain postin syövereissä pidetään ilmiselvästi housebileitä meikäläisen levyjen kanssa! Ei vetele! Kantelen EU:hun.
Tää kone. Heti kun pääsee yhdestä viasta eroon, niin kas kas,
toinen tulee tilalle. Raah!
täl hetkel kaikki
[q]John, 16.5.2006 13:36:
Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*
[/q]
Sä et kato oo latino niin sä et hiffaa, että lanteet liikkuu eri tavalla silloin kun valehtelee ja taas täysin toisella tavalla silloin kun on tosissaan.
Eiks korvatki heilu, kun valehtelee???
tämä päänsärky -_-
jospa joskus simmut tottuis näihin laseihin, ja tämä inhottava sivuoire näkemisestä poistuis..
Ois taas vaihteeksi sellainen päivä, jolloin pitäisi kyetä repeämään 3-4 paikkaan yhtä aikaa...menot ja työt ja koulujutut vois mielummin jakautua tasaisesti koko viikolle eikä silleen et yhtenä päivänä pitäis kyetä hoitaa parin vuorokauden jutut...
[q]Seppo Taalasmaa, 7.5.2006 04:21:
- kämppään änkeytyy jostain mystisestä sala-aukosta röökinhajua
[/q]
viddu niin meillekki!
Miks tää arkeen paluu on aina niin vitun vaikeeta. Lomaviikko menny hujauksessa ja nyt ku se alkaa olee ohi niin vitutus alkaa kasvaa kummasti. Kauhulla mietin huomista päivää ku ei vois vähempää kiinnostaa tehdä yhtään mitään. Vaikka asiat on hyvin ni silti tuntuu et kaikki on perseellään ihan vaan sen takia ettei jaksa tätä viimistä 4 viikkoa mitä tota paskaa koulua on jäljellä!
Ja tää puoltoist kuukautta kestäny biletauko saa sata varman lopun ens perjantaina
[q]sapeli, 16.5.2006 22:58:
Ai niinku sellasta teknoreiviä vai?
[/q]
joo sellasta ihme hörhöjen musiikkii... tikidiitikidii
[q]Hyzenthlay, 16.5.2006 21:00:
Onneks voi kuunnella elektroonista tanssimusiikkia koneelta
[/q]
Ai niinku sellasta teknoreiviä vai?
[q]Hyzenthlay, 16.5.2006 21:00:
---
zaler, 16.5.2006 13:35:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta?
---
ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?
---
Heh..Eilen just sanoin kaverille samasta biisistä että ei pitkilleen ookkaan tullut noin kuraa kun toi biisi:( Helvetin ärsyttävä renkutus.Tulee kyllä duunissa kuunneltua radiota mutta ton kappaleen kohalla on pakko sammuttaa:))
[q]zaler, 16.5.2006 13:35:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta?
---
ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?
[/q]
Hehe, ei oo mullakaan radio koskaan auki. Varsinkin kaikki suomalainen poppi on ihan kuraa. Onneks voi kuunnella elektroonista tanssimusiikkia koneelta *sydän*
Oon alkanut käyttää mate-sanaa ihan liikaa. Ja pahempaa tästä tekee sen, että se yleensä menee vielä muotoon m8 *grr**senkin**igor**pökr*