Mikä ärsyttää?
Oon ollu huonolla tuulella koko viikon koska sain vittumaisen meilin idiootilta vanhalta fabulta sunnuntaina ja koska mun kämppis on IDIOOTTI ja joudun töissä jakamaan huoneen kahden tyhmän ja ärsyttävän tytön kanssa.
Ja oon orja enkä saa palkkaa.
Ottaa päähän kun väsyttää niin paljon, että silmiä kirvelee, mutta jos nukun päiväunet nyt, niin sitten ei nukuta illalla.
Ärsyttää myös irc-gallerian gallup-ilmiö, ketään ei enää edes kiinnosta.
Ja kaikkein eniten ärsyttää se, kun syö suklaata ja napsuttelee paloja siitä, niin se suklaa sulaa käsiin. *eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*
Ja myös ajan hidas, ja viikonloppuisin vaihtoehtoisesti nopea kuluminen.
[q]mayah, 31.5.2006 10:57:
-nips-[/q]
Onks näitä muuallaki ku leffoissa? :D
Eilinen bussi matkaki oli aika hilpeä. Nuori pari jutteli "suhteestaan" ja oli kyllä ihan parasta kuunneltavaa:
"No puhutaa ny hei täst meidän tilanteesta" -t
"no puhu" -p
"Miks mä aina joudun puhumaa sano ny säki välil hei jotai!" -t
"*muminaa*" -p
"Ite sä sanoit et haluut miettii tätä juttuu. ei mul oo mitää miettimistä. mä haluun olla sun kaa*nyyh*"-t
"*lisää muminaa*" -p
tätä kesti sen puol tuntia*lmao*
Se, että vaikka kuinka tekis töitä nii ei sitä rahaa jää käyttöön yhtään
Ja se, ettei täällä Treella o koskaan mitään bileitä.. Ei o hirveesti aikaa eikä rahaa mennä toiseen kaupunkiin bilettään.. Ärsyttää pyöriä tavisbaareissa, kuunnella paskaa musiikkia ja teeskennellä että on hauskaa *toktok*
Ihmiset jotka ovat niin kiinni omissa ajatusmalleissaan ja toimintatavoissaan, että eivät ymmärrä toisten ihmisten näkökulmia asioihin. Ja tämän takia onnistuvat aiheuttamaan riitaa ja pahaa mieltä, myös sellaisissa asioissa, joista ei oikeasti olisi mitään syytä riidellä.
Ihmiset jotka ajattelevat vaan itseään ja omaa mielihyvää.
Londresiin viikonlopuksi vai ei, faaaak!! Ärsyttää kun ei osaa päättää - kuka päättäis mun puolesta?
kaveri just ilmotti ettei lähdekään reissuseuraks Australiaan
sillä se muuttaa poikaystävänsä luokse.
kiitosta vaan. mikä siinä on että seurusteleviin
ihmisiin ei voi luottaa.*grr*
Aloin tässä mietti, kun on tuo Karjala -turnaus menossa, et MIKS VITUSSA NE EI NÄY TV:SSÄ!?? Mtv vie kaikki katsomisen arvoisen noille maksullisille kanaville, ja peruskanava on täynnä jotain idolssia ja kaikenmaailman kännykkäpelisontaa. Mä en kyllä lahjoita senttiäkään mtv:n sikariportaalle, vaan ko. kanava pysyy tukevasti boikotissa. Vittu et syö miestä kun ei voi enää edes lätkää kattoo telkkarista
vitun verovirasto ja pilkunussinta ja klo 13.00 työnsä lopettavat virkailijat ..grrrrr
[q]PsychoAss, 25.5.2006 23:06:
*ranting*
[/q]
perin osuva nick
Kun kaikki omat vaatteet näyttävät tänään naurettavilta omasta mielestä, mutta taas huomena ne onkin ihan törkeen makeita.
Kavereitten aikataulut, vast ollaan noin 1h verran jäljessä ja just äsken ku rimpautin ni vastaukseks tuli: kyll täs viel ainakin tunti menee prkl *grr*. Pirun säätöö taas, ku jonnekkin pitäs lähteä. Ei tajua, kun kummiskaan ei ole mitään järkevää selitystä ja lopputuloksena on se et ollaan taas pimeellä mettässä ja sit pitäs säätää jostain laavu ja safkat lämpeemään.
meiän nuorin kissa, oli taas levittäny mun hiuspinnit lattialle sillävälin ku olin töissä eikä oo eka kerta *igor**hymy*
[q]astaroth, 25.5.2006 23:10:
---
PsychoAss, 25.5.2006 23:06:
-klip-
---
[/q]
LTJ (liikennetietojärjestelmä). Ei oo toiminu töissä sitte keskiviikko iltapäivän. Yhteydet on poikki ja kukaan ei tiiä mistä johtuu miten korjata jne. Tässä on sitte soiteltu ympäri maailmaa omat mikrotuet, Aket ja WM-datat. Viimesestä vielä ties sanoa, että niillä ei edes näy asiakkaana meijän yritystä, joten ei osaa kattoa onko reitityksessä jotain häikkää. EI TERVE! Epäilen vahvasti et joku ybernörtti alakerras on koskenu palomuurin asetuksiin.
Muutenhan tää on ok, mut meijän oma ohjelma on niin epäluotettava sotkukasa, et kaikessa joutuu käyttää tota LTJ:tä backuppina ja esim. minä teen melkeen kaiken työni pohjautuen juuri tuon rekisterin tietoihin. Puuh.
"" Why the CIA wanna watch us?
Colombians and Haitians
I ain't guilty, it's a musical transaction
No more do we snatch ropes
Refugees run the seas 'cause we own our own boats ""
Hips dont lie lyriikat , sielt LOPPU PÄÄST ! ! !
Vttu mä räjähdin kun näin noi !
Tiedän miten inhottava biisi on mutta toinen totuus on että ette ymmärrä
yhtään Shakiraa , latinoita , hänen kulttuuria , ettekä biisien sanoja !
Katsokaa video ette ymmärrä yhtään mitään siitäkään ( mikä Bquilla ? )
WE LATINAS KNOW EVERYTHING ABOUT THIS ! ! !
AND WE LOVE PURA "" HIPS "" ! & ENERGY & MESSAGE OF THIS SONG !
Sanat ovat niin kuumat kappaleessa että se saa miehen oikeasti opettelemaan espanjaa .
MUTTA kun "räppäriganstöri " wyclef bitch jean " pääsee irti ja heittää räppiriiminsä ( yllä )
en voi kuin heittää pullolla ja pistää toi pikkupelle jonnekin kasvamaan .
mee kotiis ganstapelle sä oot nähnyt pelle mitään ! RESPECT SHAKIRA !
RESPECT HARD LIFE ! KNOW WHAT YOU SAY LITTLE BTCH !
Go run your seas bitch to fcking jail , dont get lost to Colombia bitch !
ÄRSYTTÄÄ , TOI PELLE EI TIEDÄ MITÄ SE HEITTÄÄ ! ! !
Kunnioittas 1. Shakiraa ja antais kauniit riimit hänelle !
2. totaali TÄYSPELLE ! joka gangstailee mutta todistetusti on nyt ja virallisesti
ihan pikku bitch luuseri joka vaan sanoilla !
jäit kiinni pikku nilkki vttu , TOLLAST EI HEITETÄ !
Refugees run the seas 'cause we own our own boats ""
GET THE FUCK OFF FUCKLEF !
NO FIGHTING !
Barranquilla is HOT !
AMOR del Caribe ! ! !
Where Hot Hips come !
Olen syönyt kahdeltatoista yhden mandariinin ja kuivan ruisleivän, käynyt tässä välissä sulkkista pelaas, salilla ja kävellyt kotiin, ja MÄ-EN-VIELÄKÄÄN-SAA-RUOKAA!
[q]onni3mk, 25.5.2006 18:01:
Pöh, yksin leffassa käyminen on ihan kivaa välillä
[/q]
Joo niin välillä vaan kun herrastin samaa toissapäivänäkin eikä silloinkaan kenellekkään leffaseura kelvannut.. rrkele.