Mikä ärsyttää?
vitun paska sijainen vaihteessa, haluun meidän antsun sinne takas*nyyh*
ihan niinku nämä ikuiset asiakaslinjan puhelinongelmat ei riittäisi, nyt ei edes vaihteessa ole ketään kuka ohjailisi puheluita ja me saadaan kaikki se paska asiakkailta niskaan.
kiitti vitusti.
Jatkuvasti nariseva tiimiläinen. Kesän aikana se on mennyt niin pitkälle että äänensävykin on mistä tahansa puhuessa nykyään narinaa. Tai oikeastaan ei se puhu mistään enää muutoin kuin valittamalla. Oli pakko ottaa kuulokkeet mukaan pari viikkoa takaperin etten mene sanomaan sille jokin kerta mitään pahasti.
Ärsyttää suunnattomasti hurskastelevat Älä lyö lasta- ja Pedofiileille kovemmat rangaistukset- kampanjat. Seinillä puhutaan avoimesti kiduttamisesta oikeutetuna jne. mutta kun kirjoittaa ettei rangaistuksien koventaminen auta, poistetan seinä spämmien vuoksi.
Aika vitun tekopyhää pienen ihmisen tärkeilyä.
(Teeseistä en mussuta, mutta ylläpitajistä ja kannattajista sitäkin enemmän. Tsori nyt vaan kaverit siellä kampanjassa.)
Kukapa nyt haluaisi pedofileja kaduille? Jengi vaan ei kostonhimoissaan tajua, että kovat rangaistukset johtavat kellarivankeihin ja murhiin, koska kyseiset ihmset hakevat ensisijaisesti tyydytystä, eivät hyötyä, jonka riskianalyyseihin pätee pelkät kauppakoulun opit. Normaaliin kansalaiseen kiinnijääminen ja lähipiirin silmien edessä leimautuminen toimii itse rangaistusta paremmin.
Itse pidän tärkeämpänä hyvää kiinnijäämisprosenttia, eläviä uhreja ja tarkkaa psykologista tarkkailua/hoitoa, eli holhousta.
Valinnaisesti tuomiota jopa voitaisiin lieventää, jos henkilö suostuu toditettavasti käyttämään hormoninestolääkitystä osana 'rangaistusta'. lääkitystä ei kuitenkaan oikeus määrää, vaan lääkärit, jos tarpeelliseksi näkevät vankilamielisairaalassa tehtyn tutkimuksen jälkeen.
Jos yksikin pedofiili on liikaa, niin sitten on kyllä pedofiilimurhaajakin. Näiden välille on pakko käytännön syistä asettaa selvä raja vaikka henkilökohtainen mielipide sallisikin molempien teloituksen. Jos skenaario tuntuu jotenkin kaukaa haetulta, niin voi katsoa mitä maailmalla tapahtuu. Kun rangaistuksen luonne muuttuu kovaksi, niin muuttuvat rikollisetkin.
Toki voisin yrittää ajaa asiaa omien näkemysteni pohjalta, mutta voinko oikeasti kilpailla henkilön kanssa joka sallii kaiken lasten nimissä? Joutuisin väistämättä karsimaan kohderyhmää.
Kaikki on puhdasta mutua.
mun työ*igor*
tai oikeastaan päälliköt, jotka mielivaltaisesti siirtelevät sovittuja palavereja omien "tärkeiden menojensa" vuoksi viime tipassa,selittämättä syytä ja kysymättä sopiiko se alaisille. muutosten vain oletetaan sopivan.
SIIS MUN ELÄMÄLLÄHÄN EI OLE MUUTA TARKOITUSTA!!
saati jotain vapaa-ajan suunnitelmia.
vittu. ihan turha siis kuvitella huomenna(kaan) ottaa ylityötunteja pois.
[q]Verano, 15.9.2006 10:13:
Voi vitunvitunvitunvitunvitunvitun paskapulju vittu.
[/q]
allekirjoitan.*igor*
enää 4h36min tätä työviikkoa jäljellä.
[q]Verano, 15.9.2006 10:32:
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi. Tärkeitä ja kiireellisiä asiota, jotka me hoidettas kädenkäänteessä jää tekemättä, koska me ei enää _saada_ tehdä niitä. Erään uuden yksikön pitäisi ne tehdä, mutta he eivät pysty sitä reaaliajassa tekemään ja homma pissaa sitten kympillä.
[/q]
samma här - monet yksinkertaisetkin työasiat seisovat paikoillaan ihan vain sen vuoksi ettei joku paperi ole käynyt päälliköllämme, jonka pitää varmistaa asia vielä omalta esimieheltään, joka taas varmistaa asian johtoryhmältä, joka tarvitsee vielä arvion asiasta lafkan hallitukselta mikä kokoontuu ehkä kaksi kertaa puolessa vuodessa. vastauksen saaminen tänne meidän toimipisteeseen saakka on lähes yhtä byrokraattista
asiakkaat ja muut yhteistyökumppanithan ovat aina kovin iloisia kun saavat useamman kuukauden odotella vastauksia kysymyksiinsä tai selkeitä perusteluita joihinkin toimintatapoihimme.
oon vaan täällä töissä. mitään en saa tehdä saati sanoa*justjoo*
kun töissä kaikki muuten rullaisi niin välitysohjelma takkuilee, yksi tallennus näyttää kestävän tällä hetkellä n.3 min
taidan tarvita lomaa*dissaa*
menneet kaksi kuukautta on ollut yhtä helvettiä ja niinkin pieni asia, kuin että keittämäni kahvit on juotu (itse saamatta tippaakaan), saa mut hyppimään töissä seinille. kun edes joku asia menisi hyvin. mut ei.
KOSKA KUN JOKIN MENEE VITUILLEEN NIIN MENKÖÖT SITTEN KERRALLA KAIKKI.
ei vaan jaksais enää.
Se että onnistuin eilen kolauttamaan faijan pakun sivupeilillä yhen taksin sivupeiliä ja siitä irtosi muovisuoja *toktok* [size=9]Taas kyllä mun tuuria et en onnistunu mitään omaani tai itseäni telomaan *ding*[/size]
Nyt pitäisi sitten tänään asiaa setviä taksikuskin ja faijan vakuutusyhtiön kanssa, ihan kun ei muutenkin olisi jo tarpeeksi rumbaa muuton ja vaikka minkä muunkin kanssa
noku saliksien annika otti eilen extaasia
Ärsyttää ja VI-TUT-TAA
Eilen sampopankin urpoin kassaneiti IKINÄ taisi onnistua kuollettamaan mun elektronin. Olisko ollu hirveen suuri vaiva kysyä kolleegalta apua jos ei v*ttu tajua mitä asiakas haluaa? *toktok*
Olin ajatellut vielä aamupalaakin hakea ennen kuin töihin tulen mut EEEEII, "Tapahtuma Hylätty. Ota yhteys kortin myöntäjään."*släp*
Tänään tuli muuten palkkakin mut enhän mä pääse siihen käsiksi, kun neiti "PalvelenSuaHetkenPäästäNytLiimaanTekokynteniTakaisinPaikoilleenJaFlirttailenTuonYhdenMiehenKanssa" ei kuunnellut näköjään sekunttiakaan mitä pyysin häntä tekemään. *toktok*
EDIT:
Eli joo, siellä on joku tyrännyt ja kunnolla Eilen ovat tilanneet mulle uuden kortin ja samalla kuollettaneet ton mun käytössä olevan, uusi tulee viikonpäästä joten elän vähintään viikon siten että käyn pankista nostaa rahaa. Kehitys vetää hiiiieman takapakkia *släp*
.. se, että olen suunnitellut ostavani uuden puhelimen puolen vuoden sisään (koska vanha alkaa olla aika loppuun kulutettu ja kärsinyt) enkä nyt löydä mitään uutta mikä oikeasti vastaisi tuota vanhaa luuria, sen verran hyvät ominaisuudet siinä kumminkin on et en sen takia haluaisi luopua siitä, mut jos se nyt on mennossa koko ajan huonompaan kuntoon niin ei sille vaan voi mitään :(
[q]Caro², 7.10.2006 19:47:
Vittu että alkaa nyppiä ku kattoo joitakin tiettyjä tulevien bileiden topikkeja, perkeleesti sivuja joista yli puolet on aivan vitun turhaa lässytystä, eikä sanan vertaa asiaa. Kommentit vaihtelee sanamuotojen ja eri sanojen suhteen, mutta sisältö on about seuraavaa:
"Kohta on bileet <kasavitunrumiahymiöitä>"
"Ei jaksa oottaa <kasavitunrumiahymiöitä>"
"*jiihaa**hali**jiihaa*"
"Jää kyl väliin"
"*eikä*"
"Lähenee!!"
-
Hirveetä paskanjauhamista jonka ansioista biletopikki/biletopikit vilkkuu jatkuvasti viestilistauksen kärjessä. Vittu että nyppii. Kirjottakaa jumalauta edes puoliks asiaa niihin topikkeihin. Eiköhän kaikki tiedä että on kivaa ku ne kekkerit tulee ilman, että tarvitaan sata viestiä ko. asiaa ilmottamaan.
EDIT: Ainiin! Sitte usein ennen tuommosta yhden rivin turhaa kommenttia on montakymmentä riviä täysin turhaa quottausta mitkä ei juuri mitenkään liity mihinkää.. Opetelkaa edes siistimään ne quotit jos ei muuta. helvetti viekööt.
[/q]
[q]noena, 16.11.2009 14:16:
Kannattaa just kokeilla tuota vähähiilihydraattista ruokavaliota, monella tutulla, keillä on keliakia, se on auttanut samanlaatuisiin ongelmiin. Itse myös siirtynyt kyseiseen ruokavalioon vuosi sitten terveydellisista syistä, auttanut paljon =) Ja kyllä sitä oppii ilman pastaa elämään, helpostikin. =)
[/q]
Lähinnä se ottaa pannuun silloin kun ei oo käyny kaupas ja pakastimessa on ruisleipää ja makkaraa jne.
Kyllä toi aika persettä on kyllä ku joutuu kattoo joka ikisen paketin läpi. Jopa ne joita ei luulis tartteevan. Ostin maissihiutaleita et saa aamupalaa ja tadaa! Siin on ohraskeidaa prkl. Ei sit syödä saatana.
voi v*ttu tän talon byrokratian ja pikku diktaattoreiden kanssa*dissaa*
ihan rauhassa olisi voinut nukkua pidempään eikä uskoa siihen että eräät ihmiset kykenee vastaamaan sähköpostiin kahdessa viikossa..
Mix vitus jengi valittaa? Mul on ainaki kaikki hyvin;)
[q]Annakins, 19.10.2006 10:03:
Nyt se sit alko. Joulumainonta nimittäin.
"Sinooperissa on jo joulu".
argh.
[/q]
huomasin saman*igor*
onhan se joulu kyllä toisaalta "jo ihan ovella".*justjoo*
juuri kun olin valmis hyvästelemään tän duunipaikan joulukuussa, väläyttelivät eilisessä palaverissa johtajat sen verran mukavia ensi vuoden työnkuvia (mikäli rahoitus järjestyy) meidän koko tiimille etten enää ole ollenkaan varma haluanko lähteä täältä pois*hmph*
vaikka tän talon henkilöstöpolitiikka ei ole ehkä huippuluokkaa niin tuosta työstä on tässä vaiheessa työuraa kyllä erittäin vaikea kieltäytyä..
Työ............*igor*
Päässä soiva Wham - Last Christmas