Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]-K-, 11.1.2006 01:44:
---
anniharha, 11.1.2006 01:35:
Klubbari ei toimi operalla niin pitää käyttää paska-exploreria.

http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/
[/q]

Niinpä, eli miksi ihmeessä et vaihda Firefoxiin?

[q]Timce, 5.8.2005 12:14:
Lasketaan ne nyrkit ja vedetään astetta rennommalla asenteella; Huomasithan tuon nauru-hymiön lopussa?
[/q]

Okei *laskee nyrkit*

[pieni](salaa säkin diggaa tosta topicista, et vaan haluu myöntää)[/pieni] [iso]:D[/iso]

[q]Miksan, 9.2.2006 15:52:
---
äm, 9.2.2006 15:19:
Luin Hitchhiker:in kommentteja Työttömyys-topikista ja tekisi aivan älyttömästi mieli karjua ja repiä hiuksia päästä.
Mikä vittu niissä yhdys sanoissa on niin vaikeeta?!

AAAAARGH.

---

Ootko semmosta vaihtoehtoa ajatellu et suomi ei välttämättä oo kaikkien äidinkieli tai ensimmäinnen kieli mikä opeteltu pienenä?
Tuskin säkään ihan täydellistä esim. englantia puhut (niinku ei kyllä kovin moni brittikään).

Kieltä ei koskaan tuu oppimaan täydellisesti ellei sitä oo pienenä painettu aivojen syvimpiin kolosiin tai opiskele sitä täyspäiväsesti todella syventyen.
[/q]

Mun äidinkieli ei ole Suomi, opin puhumaan Suomea kunnolla ollessani noin 13-vuotias, ja minua ärsyttää silti aivan suunnattomasti yhdyssanavirheet. Aivan kuten muutkin tyhmät kielioppivirheet; viellä, kuullostaa, niimpä jne. En voi sille mitään, mutta yhdyssanavirheet antavat kirjoittajasta tyhmän vaikutelman. Lukihäiriöstä kärsivät ovat asia erikseen, mutta sitäkin tuntuu liian moni käyttävän tekosyynä siihen, ettei yksinkertaisesti osaa saati viitsi panostaa kirjoituksien kielopilliseen ulkoasuun.

Mua ärsyttää mun reistaileva cd soitin. Kovassa käytössä se on kyllä ollutkin. Kait se kohta pitäis päästää eläkkeelle.

Proffa oli kyrsinyt tenttikysymysten kanssa ja pistänyt kaksi identtistä kysymystä, molemmat koskien kirjaa jota en lukenut (sai valita neljä kirjaa viidestä). Tietysti kysymys, joka jäi pois, koski kirjaa jonka minä luin (3 kertaa!).

No, ei mun vika, joten jos herra professori ei tahdo olla joustava (olen itse valmis kompensoimaan hänen virhettään vaikka kirjoittamalla lyhyen esseen siitä kirjasta josta ei kysytty mitään yms) niin painukoon jonnekin, minne valo ei paista.

Tällä hetkellä ärsyttää tylsyys töissä. Niin moni lomalla, että ei hirveästi tekemistä ole...

[q]mayah, 20.7.2005 15:23:
---
Android, 20.7.2005 15:21:
Täh. Voihan sitä työntää moneenkin paikkaan. Ei sitä aina tarvi mennä just ohjeitten mukaan.

---

Ai vaikka nenään sen HERNEEN kans??

Jestas että on suuria murheita ihmisillä, ei voi muuta sanoa
[/q]

Hei, lue edes mun edit

[q]Unikkokeijukainen, 4.6.2007 14:10:
no ne ketkä ovat olevinaan,pidän vain aidoidta ihmisistä
[/q]

Puolirobotit eivät varmaankaan sitten kelpaa =(

PS. Niitä ihmisiä joista puhut kutsutaan skenessä [size=17]TURISTEIKSI[/size].

[q]Tres, 27.6.2005 13:40:
Ajatelkaa kaikkia niitä Darfurin lapsia
jotka olis vitun innoissaan jos niiden elämä
olis siinä jamassa että ne vois käydä
päivittäin klubituksessa whinettämässä
ongelmiaan.
[/q]

Niinpä, sit nekin vois päästä tänne whinettää siitä kuinka joku kehtaa soittaa ja herättää niitä klo 9 aamulla.

Kesä (ja kuumuus). Sitä jotka kaikki jaksaa hehkuttaa. Olisipa syksy.

[q]serotonot, 27.6.2005 15:16:
---
Android, 27.6.2005 15:12:

Mä en siis saa valittaa siitä että joku valittaa siitä että hänet on herätetty klo 9 ainostaan sen takia että vapaasti saamme valittaaa omista ongelmistamme vaikkakin darfurin lapsilla on pahemmat ongelmat?

---

Itseasiasssa ainoastaan melkein. Korjaisin sen verran että

Sä et saa valittaa siitä että joku valittaa siitä että hänet on herätetty klo 9 ainoastaan sen takia että vapaasti saamme valittaa omista ongelmistamme nettiin/klubitukseen vaikkakin darfurin lapsilla on pahemmat ongelmat
[/q]

Mutta miksi? En ymmärrä. Olen neuvoton.

[q]Juhgu,
Me emme siis saisi valittaa omista ongelmistamme koska darfurin lapsilla on pahempia?
[/q]

Joo, mutta voisit kuitenkin vielä osoittaa kohdan jossa olen todennut näin. Ei nyt jostain kumman syystä muistu mieleen.

Mä en siis saa valittaa siitä että joku valittaa siitä että hänet on herätetty klo 9 ainostaan sen takia että vapaasti saamme valittaaa omista ongelmistamme vaikkakin darfurin lapsilla on pahemmat ongelmat?

[q]Juhgu, 27.6.2005 15:14:
---
Android, 27.6.2005 15:12:
---
---

Näin on.
[/q]

Kiitos. Minä olen valaistunut.

[q]Taika, 18.7.2005 09:03:
EDES YKSI KUNNON SADEPÄIVÄ TÄHÄN HELTEEN KESKELLE, KIITOS!

vituttaa kun ei ole moneen viikkoon saanut nukkua kunnolla
[/q]

Heh, joku muukin tuntee samoin. Mun puolesta satakoon vaikka koko loppukesän kunhan helteistä vaan päästäisi eroon.

Nimim. Jopa kokonainen tunti unta viime yönä (tuuletin täysillä läpi yön eikä auta paskaakaan)

[q]Pygmi, 20.7.2005 15:13:
---
phace, 20.7.2005 15:06:
---
Android, 20.7.2005 15:02:

Voitko tarkentaa? Tsekkasin Trixien profiilikuvan enkä oikein tajua mitä tarkoitat
---
"hae kuvastoista"

---

Mikä noista oli tissikuva?
[/q]

Joo, mä ihmettelin vähän samaa.

[q]phace, 20.7.2005 14:48:
---
Trixie, 20.7.2005 14:34:
mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT

---

ai vähän niinku sun kuvassa?
[/q]

Voitko tarkentaa? Tsekkasin Trixien profiilikuvan enkä oikein tajua mitä tarkoitat

[q]Trixie, 20.7.2005 14:34:
on jo pidemmän aikaa ärsyttäny ku jengi hehkuttaa TISSEIST!!!! Vittu joo, kaikil meil on sellaset ,jollain isommat, joillain pienemmät mut sit mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT ja jengi hehkuttaa*taputapu*
[/q]

Et ole kertaakaan tullut ajatelleeksi, että tissit saattavat olla esteettisesti hyvännäköiset joillekin? Kuten periaatteessa mikä tahansa ruumiinosa. Liikaa on aina liikaa, mutta kuten ehkä tiedät, seksi myy. Ja tissithän on seksikkäät, you know.

[q]serotonot, 20.7.2005 15:30:
---
mayah, 20.7.2005 15:27:
---
Android, 20.7.2005 15:24:
Hei, lue edes mun edit

---

Joo, mä luin. Anteeks, et luin sen vasta myöhässä. Mut älä kiltti laita sitä kynää sinne, jooko?

---

Eiku laita ihmees, mut laita bileissä ja varmista että homma tulee kuvatuks
[/q]

Mä en oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä. Koen, että en välttämättä ole kypsä tällaiseen päätökseen juuri nyt. Sori et oon tällainen tänään...Ehkä tungen sen kynän sit ihan jonnekin muualle

[pieni]:Dero oot sä vihane? tiedän ettet haluu puida tätä asiaa tääl, mut sano ny ees jotai...Ei mullakaa nii kivaa oo q o neljät sakset sisäl. mut en mä silti sun tunteit haluu loukata. sait mitä halusit.[/pieni]

Mä voin kyl kans vaihtelun vuoks rupee huutaa [iso]ANAALITAPPI[/iso], jos se nyt jotakuta lohduttais.

*hymy**hihu*

O