Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ärsyttää vanhemmat jotka eivät ajattele lastensa tai itsensä turvallisuutta.

Tässä tällänen peruskeissi jonka näen tapahtuvan lähes päivittäin:
Vanhemmat tuovat autolla lapset kouluun. Koulu sijaitsee suht vilkasliikenteisellä kadulla. Auto lähestyy koulua ja eikös tämä ajattelematon vanhempi sitten siinä koulun kohdalla tee U-käännöksen niin että ajaa ensin oikealle jalkakäytävälle ja sitten vasemmalle tien yli toiselle jalkakäytävälle ja sitten pysähtyy suoraan koululle johtavan sisäänkäynnin eteen ja jättää lapsensa pois.

Huvittavinta tässä on se että n. 100 metrin päässä on parkkipaikka jossa voi rauhassa jättää lapset pois kyydistä.

Mutku KIIRE, KIIRE, KIIRE, äkkiä nyt pois hus ulos, deadline häämöttää!

Vanhemmat tuovat autolla lapset kouluun. Koulu sijaitsee suht vilkasliikenteisellä kadulla. Auto lähestyy koulua ja eikös tämä ajattelematon vanhempi sitten siinä koulun kohdalla tee U-käännöksen niin että ajaa ensin oikealle jalkakäytävälle ja sitten vasemmalle tien yli toiselle jalkakäytävälle ja sitten pysähtyy suoraan koululle johtavan sisäänkäynnin eteen ja jättää lapsensa pois.

Huvittavinta tässä on se että n. 100 metrin päässä on parkkipaikka jossa voi rauhassa jättää lapset pois kyydistä.

Mä näen päivittäin kuinka vanhemmat nostelevat lastenrattaita (tietysti lapsi kyydissä) paikallisjuniin aivan väärällä tavalla ja monta kertaa on ollut lähellä että lapsi tippuisi rattaista, eikä ne vanhemmat edes huomaa sitä. Eli kun pitää saada ne vankkurit vanhoihin lähijuniin (niihin missä pitää nousta pari porrasta ylöspäin) niin aina vankkurin aisa sitä junaa kohti, sama poistuessa junasta.

Negatiiviset asenteet ja turha vttuilu ja dissailu!!! *släp* Ei ei ei..... Mikä ihmisiä vaivaa..
Tekis vaan mieli painaa delete nappia

annan liian monen ihmisen kohdella itteäni ihan miten sattuu. kyllä ärsyttää

Mua ärsyttää uskonnollisia lehtisiä tuputtavat ihmiset....*grr*

annan liian monen ihmisen kohdella itteäni ihan miten sattuu. kyllä ärsyttää

Elä anna! Näytä niille kyntes*kissatappelu*

^

Hemp hand protector, kaupasta nimeltä The body shop.

Tosi tehokas rasva käsille, suosittelen :)

Jup. Tuttu puotiketju, voisin käydä kysäisemässä tuota. Kiitän vihjeestä.

Svenskien Kontoret-version Ove-pomo on tasan sellainen lipevä, liero liukuri-luikuri ja sosiaalinen törppö, joka ei parane sillä, että sitä pamauttaa pataan, mutta pamauttajalle se kyllä tekisi hyvää. Ja se saamarin itsestään ihmeitä luuleva roolipelipelle Viking: Ei että kun sitäkin pääsisi pamauttamaan pataan! Örjania, sitä mölliä entiijjä-miestä ei tee mieli pamauttaa pataan, mutta "ihan vähän" tekisi mieli ravistella. Samoin sitä taulaa kuivempaa pöytäkirja-Lennartia, vaikka tietyssä tilanteessa sitäkin saattaisi tehdä mieli pamauttaa pataan.

HUH! Kyllä Konteret on parasta koti-spinning -kimpauttajaa aikoihin! Pukkasipa hiet!

Saamattomuus *pökr*

[q]kinderi, 7.1.2010 17:56:
---

Mut pakko kysyä, millai sun leuat sit lukittuu? Mulla on riski jäädä ns.haavi auki jos esim.haukettelen liian isosti, haukkaan omenaa tai istun hammaslääkärissä suu auki, mut ei mua ole koskaan pelottanu hammaslääkärissä, koska sillon kun mulla tutkittiin leukojen paukkumista ja naksumista, ni se alotettiin hammaslääkärissä ja ne osaa kuulemma sit hoitaa leuat lonksumaan taas jos jää jumiin..
[/q]

Tohon leukojen lukkiutumiseen vielä:
Mä san tänää hammaslääkäriltä 2 erikokosta jonkin sortin lekatreeneriä, tai jotain. Ne on siis tollasia kartion mallisia, joita on tarkotus pyöritellä hampaiden välissä, jolla tähän vaivaan saa käsittääkseni pikkuhiljalleen apua. Tavalliset hammaslääkärit ei ole koskaan maininneet mitään mulle tällaisesta vaihtoehdosta. Nää mä sain ihan poliklinikanpuolellta jälki tarkarkastuksen yhteydessä.

Oon alkanu taas nyppiä partakarvoja. Ni.

---
---
Talvivaaran kaivoksen törkeä toiminta!!!!
Greenpeacen sivuilla voi käydä laittaa vetoomukseen, menkää sinne siis sankoin joukoin :)
---
Talvivaaran perseily(t) saa "haista vittu -asteikolla" 9.9
Kuluneen vuoden raivostuttavin raakkisyyhy. Täysin anteeksiantamatonta.
---
Niin, ja isokoho Talvivaarasta on "kadoksissa". Miten tyyppi voi elää enää tämän jälkeen. Vastuu on jollakulla toisella.

Ja siitä vaihteeks lisää. Voi vittu, että olis taas Reinikaisella töitä!

ihmiset jotka valehtelevat seuranhakuilmoituksissa tai niihin vastatessa ja käyttävät joko ikivanhoja tai toisten ihmisten kuvia*grr**dissaa**senkin**toktok*

---
---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
Ja siitä vaihteeks lisää. Voi vittu, että olis taas Reinikaisella töitä!
---
Ei pysty käsittää tätä toimintaa*grr*

Ei tod. Ja olishan se helvetin huolestuttavaa jos noin suoraan saatanasta olevaa perseilyä alkais jollain tasolla käsittää. Mutta sehän on pääasia, että kansalle riittää lottoa, pikaruokaa ja tietokoneita. :'D

[q]mayah, 20.7.2005 15:16:
No mua on ainaki ihan suunnattomasti jonku aikaa jo ärsyttäny, et jatkuvasti joku huutaa [iso]HIEROMASAUVA[/iso]. Täytyyks sitäki tunkee joka paikkaan, ku idea ois, et sitä tungettais vaan sinne YHTEEN paikkaan.
[/q]

Täh. Voihan sitä työntää moneenkin paikkaan. Ei sitä aina tarvi mennä just ohjeitten mukaan. Vähän sama kuin että, voinhan mä työntää kynän nenään, vaikka se on tarkoitettu kirjoittamista varten.

[q]Timce,
khihihi..
[/q]

Jos vaikka olisit avaamatta sitä topicia jos se ärsyttää niin paljon? Miksi et pistä koko tunkiota ignoreen?

Edit: Vittu että bugittaa...

[q]sapeli, 4.8.2005 10:17:
Ei, minä en halua vertailla matkapuhelinliittymien hintoja aamuyhdeksältä kun nukkuisin mielelläni flunssaa pois vielä useamman tunnin.

http://www.garfield.com/comics/comics_archives_strip.html?1984-ga840219
[/q]

Mullekin soitteli joku samasta asiasta. Mulle vaan jäi se pointti epäselväks, "ahaa, sulla tuntuu sit olevan ihan sinulle sopiva liittymä, hyvää kesänjatkoa, kiitos hei".

[q]Timce, 5.8.2005 12:03:
Mistäs mä voin tietää mitä kukin viestiketju pitää sisällään, ellei sitä ensin avaa. :)
Ei mua tunkio ärsytä, vaan tuo kyseinen topicci juttuineen.

LUKKO! :D
[/q]

Ja se pitää lukita, koska se ärsyttää sinua? Jos Klubitus toimisi sillä periaatteella, 90% kaikista topiceista olisi jo lukossa. Ainakin jos minusta olisi kiinni. Eiköhän topiceja yleensä lukita sen takia että on jo olemassa vastaava topic. Herää toki kysymys, mitä varten tunkio sitten on olemassa? Olen toki itse ehdottanut anqqalle mahdollisuutta piilottaa yksittäisiä topiceja, mutta se ei näemmä vielä ole toteutunut.

Timce ärsyttää mua...

BÄNNII! :D

(ihan vain näyttääkseni miten hyvin suora demokratia toimisi täällä)

Ei oo [iso]TISSEJÄ[/iso] eikä [iso]HIEROMASAUVAA[/iso]

[pieni](on vaan sakset ja serotonor)[/pieni]

O