Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Mä oon ollu nyt puolisen vuotta työharjoittelussa näyttämässä että sovinko alalle, mihin koulutukseen olen hakenut. Oon saanu hyvät arvostelut ja suositukset alalle. Nyt sitten eilen soitettuani töistä työkkäriin, sain tiedon että minua ei ole valittu koulutukseen ja syynä oli että en sovellu alalle. Annoin puhelimen pomolleni ja hän sitten keskusteli työkkärin tädin kanssa vähän aikaa jonka seurauksena ensi viikolla pitäisi selvitä lopullisesti kuinka käy. Odotellaan mitä tulee..?

Mun tietokone
Tää toimii ihan miten sattuu. Ensin ei printteri toiminut ennenkuin koneen käynnisti uudelleen pari kertaa. Nyt sitten ei tule äänet ulos, paitsi kaiuttimien testiäänet vaihteluksi. Koko ajan jotain, eli koneen rakennus uusiksi edessä...

Tällä hetkellä työttömänä mua ärsyttää ihmiset jotka valitttaa että, ei jaksaisi mennä töihin. Kannattaa koittaa välillä tätä työttömyyden arkea, kun ei rahat riitä mihinkään. Uskoisin että alkaa taas työt maistumaan..

edit2: nii ja jos työtön valittaa et työssä käyvät valittaa kun joutuu menee töihin niin ei sekään oo mitään herkkua painaa viittä päivää viikossa kun vuodessa on 5 viikkoa lomaa (+sairaslomat jos niitä on) et sitäkin kannattaa miettiä, mut uskon silti et työttömänä on vaikeempaa ei siitä mihinkään pääse koitinpahan vähän selventää kun piti nyt sit ruveta quotailee. :D

Kaikki on niin suhteellista. Mun edellinen työpaikka oli ns. palkatonta työtä, eli sain sen 9€ päivässä enemmän kun työttömänä. Olin kyllä ihan itse hakeutunut tähän työhön, kun muuten työllistyminen tuntui sillä hetkellä täysin mahdottomalta. Kesällä rupesi sitten vituttamaan se ihmisten jatkuva hehkutus lomista, lomarahoista ja palkoista, kun itse en saanut talolta mitään, vaikka tein täysin samaa työtä kun palkallisetkin. Muistan muutamat kerrat pähkäilleeni kesähelteillä, että onko tässä mitään järkeä? Mä teen kesälomalaisten töitä jotka itse löhöävät jossain, kuka missäkin ja saavat siitä vielä rahaa. Välillä olin olin yksin vuorossa alusta loppuun, jossa normaalisti on kaksi palkallista. Idiootti kun olin, niin kuvittelin, että näistä joustoista olisi jotain hyötyä tulevaisuutta ajattellen. No, työsuhteen päätyttyä sain sitten karkkipussin ja talon logolla varustetun mukin ...*pepsodent*

Olisinkohan mä nyt läksyni oppinut monien eri tyyppisten harjoittelu jaksojen jälkeen, että se on ihan uskomatonta hyväksikäyttöä. Mä olisin itse kyllä todella tyytyväinen jos saisin tekemästäni työstä palkkaa ja lomaa...

[q]Cloud, 29.3.2010 17:09:
---

No toivotaan, että pääset opiskelemaan mihin haluat.
[/q]

Tänään tuli tieto että minut on valittu hakemaani koulutukseen:)

[q]Takyon, 6.10.2008 19:59:
---
VaLa, 6.10.2008 19:56:

---

Joo jos se quottaaja ei ole painanut tuota quote nappia, vaan on kirjottanut ihan käsin ja copypastella sen quoten. Ei tämä foorumisofta mitään tekoälyä sentään sisällä.

Niin ja hyviin tapoihin kuuluu myös siistiä se quotattu pätkä niin ettei tule mitään kolmen sivun quotteja, jätä siihen quoteen se mihin aiot vastata tai sitten pätkit sen useampaan laatikkoon.
[/q]

All sprite...

Tällä hetkellä tän tietokoneen hiiri...*hmph*

[q]Gini, 19.2.2007 22:49:
Naapurit!!!!!!*senkin**dissaa**grr*

Muutama ystävä käymässä ja naapurit tulee valittaan klo 22.30!! Normaalia keskustelua ja naapurin setä tulee ovelle ja sanoo "me ei haluta ottaa osaa teidän juhliin" ja paiskaa oven kiinni.. todella kypsää...*justjoo*
[/q]

edit. Ja tähän on vielä lisättävä, että mitään musiikkia ei edes soinut.. pelkkää keskustelua (ei alkoholia matkassa). Onneksi ei alennuttu naapureitten vandalismiin vaan jatkettiin samaan tahtiin, normaalia keskustelua. Huomenna tehdään valitus naapureista ja ihan syystä. Toi on jo MEIDÄN rauhan häiritsemistä...

Naapurit!!!!!!*senkin**dissaa**grr*

Muutama ystävä käymässä ja naapurit tulee valittaan klo 22.30!! Normaalia keskustelua ja naapurin setä tulee ovelle ja sanoo "me ei haluta ottaa osaa teidän juhliin" ja paiskaa oven kiinni.. todella kypsää...*justjoo*

[q]sativa, 7.1.2010 16:46:
---
vala, 3.1.2010 20:56:
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia.

---

Saanko mä kysyä, tai ootkohan jo kertonut täällä, mutta mitä sulla siis oli...? Muistan vaan, ku kehottelit ihmisiä meneen ajoissa hammaslääkäriin... Oon ollu ite viimeks 17-v.
[/q]

Kolmen hampaan juuret oli tulehtuneet ja tulehdus oli lähtenyt leviämään jo kaulalle. Jos asialle ei olisi tehty mitään se olisi saatanut kuulema levitä keuhkoihin. Ennen vanhaan kun ei ollut tätä nykylääketiedettä, niin porukkaahan kuoli loppujen lopuks näihin tulehduksiin.

Kolme hammasta piti poistaa jotta pystyttin estämään tulehtumisen leviäminen. Käsittääksen tämä operaatio tapahtui sieraimien kautta, kun en saanut suuta enää auki juuri ollenkaan. Kaikki tämä olisi siis estetty jos olisin käynyt kerran vuodessa hammaslääkärissä kuten kehotetaan. Ei tää yllättäen tullut. kyllä merkkejä oli pitkään, mutta kun pelkäsin vaan hammaslääkäriä helposti lukkiutuneiden leukojeni takia, mikä oli ilmeiseti täysin turhaa. Nyt on kova lääkekuuri, hampaiden pesu sekä syöminen alkaa taas onistua ja turvotuskin on laskenut ihan kiitettävästi:)

Toivottavasti opin tästä jotain..?

Pankkien puhelinpalvelut! Kun ensin pääsee sisään johonkin niistä monista numeroista, siitä yhdistetään päättyvien leasing sopimusten henkilölle, kun on selvittänyt saman asian kolmanteen kertaan yhdistetään leasing rahoitus puolelle ja siitä edelleen huoltoleasing palveluihin. Ja sieltä sanottiin, että soitellaan takaisin! Ei se mun asia niin hankala ole!!!!

[q]kinderi, 7.1.2010 17:56:
---

Mulla on riski jäädä ns.haavi auki jos esim.haukettelen liian isosti, haukkaan omenaa tai istun hammaslääkärissä suu auki, mut ei mua ole koskaan pelottanu hammaslääkärissä, koska sillon kun mulla tutkittiin leukojen paukkumista ja naksumista, ni se alotettiin hammaslääkärissä ja ne osaa kuulemma sit hoitaa leuat lonksumaan taas jos jää jumiin..
[/q]

Toi kuulosta ihan tutulta, mutta käsittääkseni on olemassa jotain lääkkeitä millä rentoutetaan leukalihakset..? Osaisko joku ammattilainen kertoo enemmän?

Yhden työtutun sierainkarvat. Ne sierainaukotkin ovat suuret kuin kaksi lapikkaanpohjaa, ja sitten se musta matto vielä tursuaa niistä vuosi vuodelta ulommas ja ulommas, ja hengitys fiuhuu. Tajuaisi nyt ajaa ne pois ja vaikka täyttää niillä patjan.

[q]sativa, 7.1.2010 21:08:
---

Hyi saatana. Eikö sulla sitten särkenyt niitä ihan kamalasti tosi pitkään ennen emergencyä? Sori ku vedän tän OT:ksi ja utelen, oon vaan rasittavan vainoharhanen omaan terveyteen liittyvissä kysymyksissä
[/q]

Kyllähän niitä särki aina välillä, mutta sitte rauhottu ja alko taas jne... Ilmeisesti se saattaa säteillä aika kaikkialle? Mullahan oli tossa yhteen aikaan 3 korvatulehusta aika lyhyen ajan sisällä jotka sitten hoidettiin vain perinteisinä korvatuleduksina, vaikka mä epäilin jo loppupelissä mun purukalustoa. En sitten vaan ottanut puheeksi näitä hampaita. Erinäistä oireilua oli siis jo pitkää, mm. lohkes pari isoa palaa hampaista ja erinäisiä särkyjä pitkin päätä, mutta idiootti kun olin, niin en sitten reakoinut niihin riittävän ajoissa.

Nyt tää on siis hallinnassa, mutta sitä en tiedä vielä että rakennetaanko noiden poistettujen tilalle uudet vai jätettänkö ne tolaseks. Se varmaan selvinnee sitte ens viikolla kun meen uudestaan poliklinikalle ja katsotaan jatketaanko lääkekuuria ja sairaslomaa.

Jos hampaita särkee tai lohkea pala, niin hammaslääkarille heti ja mielellään siis myös vuoden välein pelkät tarkastukset, kuten tuolla jo aikaisemmin sanoinkin.

Onneks nää postetut leegot on takaa, niin ne rakoset ei näy:)

Oon vähän ihastunu.
Ei nyt yhtään oo se mitä haluisin. Ei se mitään tuu onneks kuitenkaan meinaamaan, koska tiedän missä se menee ja missä mä meen ja kumpikaan ei oo eksistään täysin yli. Parempi vaan olla kavereita ja panna.
On kyl jotenki harvinaisen mun tyyppiä kyl jäbä*kuolaa*

Käynyt perusbaarissa soittamassa jonkun keikan tässä ja mikäs on lopputulos? Porukka nillittää pokeille musiikista (ihan sama mitä soittaa ei kelpaa, ei tullu suomalaista jne.), omistaja valittaa ettei bileet ala ennenkuin vikalla tunnilla (ei pidä paikkaa). Ihan sama mitä tekee, mitä soittaa lopputulos aina sama. Eli vissiin ei pärstäkerroin miellytä.

Käynyt perusbaarissa soittamassa jonkun keikan tässä ja mikäs on lopputulos? Porukka nillittää pokeille musiikista (ihan sama mitä soittaa ei kelpaa, ei tullu suomalaista jne.), omistaja valittaa ettei bileet ala ennenkuin vikalla tunnilla (ei pidä paikkaa). Ihan sama mitä tekee, mitä soittaa lopputulos aina sama. Eli vissiin ei pärstäkerroin miellytä.

Mmh. :( pari kertaa tampannut "perusbaarissa" ihan hyvällä fiiliksellä kun siiderivalaat tulee minulta kysymään soitetaanko jotain hyvääkin jossain välissä. Tuohon olen vastannut, että saa lähteä muualle jos ei kerran vuodessa nrg uppoa. Kumma kun aina pitäisi olla samaa tasapaksua listapoppia joillekkin.

Varsinkin ottaa päähän kun tapahtumiin saan itse matkustaa poikkeuksetta yli 100km mutta ei viitsitä 200m kävellä baarista toiseen jossa sitten soi se poppi.

Noh, itseäni ärsyttää pakkaset ja tapahtumatarjonnan puute.

^

Hemp hand protector, kaupasta nimeltä The body shop.

Tosi tehokas rasva käsille, suosittelen :)

---
---

Mmh. :( pari kertaa tampannut "perusbaarissa" ihan hyvällä fiiliksellä kun siiderivalaat tulee minulta kysymään soitetaanko jotain hyvääkin jossain välissä. Tuohon olen vastannut, että saa lähteä muualle jos ei kerran vuodessa nrg uppoa. Kumma kun aina pitäisi olla samaa tasapaksua listapoppia joillekkin.

Varsinkin ottaa päähän kun tapahtumiin saan itse matkustaa poikkeuksetta yli 100km mutta ei viitsitä 200m kävellä baarista toiseen jossa sitten soi se poppi.

Noh, itseäni ärsyttää pakkaset ja tapahtumatarjonnan puute.

:D Soittanut aina joka kerta kaikki toiveet ja päivän biisit. Silti aina vaan valitetaan, eikä olla tyytyväisiä vaikka päällään seisoisi. Omistajakin on aika omalaatuinen vielä ja jakanut soittokieltoja siellä porukalle aika ahkerasti kuulemma.

Iho on niin kuiva että varisee lastuina lattialle. Kutiaa ja kirvelee. Yleensä minä kestän uroon lailla ne pari keskitalven kuivaa pakkasviikkoa, jolloin tämä asia minua vaivaa, mutta nyt tätä on jatkunut jo niin pitkään, että pakkohan tässä on ruveta lätkimään jotain lötteröä kämmenselkiin ja jenkkakahvoihin. Onko suosituksia? Olisiko manteliöljystä mihinkään?

O