Mikä ärsyttää?
[q]spaze, 25.3.2010 14:25:
Vitutttaa noi ahtaajien puuhat.
[/q]
Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa. Uskomatonta spedeilyä :D
Pellet.
Roskaaminen, Porukka roskaa ihan poskettomasti ja välinpitämättömästi. Vaikka roskis olis aivan vieressä, niin eikun maahan. Koti roskat raijataan ihan muualle kuin kuuluis. Kuitteja otellaan ja dumpataan maahan etc etc etc etc..
Roskaamiseen pitäis saada imho linnaa (kärjistetysti sanottuna) ja kansalaispidätyksiä saa sen johdosta tehdä. Kyllä se niin vitusti mua ärsyttää toi ihmisten puhdas sikailu.
Aivan samaa mieltä
---
ihmisten tapa vaatia toiselta sellaista käytöstä mitä ei vaadita itseltään*hmph*
---
Joo. Tällä on tapana saada mut kiehumaan joka kerta.
Kaikki syyllistyy joskus tähän. Jos ihminen tekee tota koko ajan niin se ärrrsyttää kyllä*igor*
Sitä tapahtuu täälläkin. Varsinkin tuon yhden vaaran tienpientareet muistuttavat melkein Kreetan tienvierustoja. Sieltä löytyy lähestulkoon kaikkea. Lähistöllä on paikka, johon voi viedä ilmaiseksi roinaa...
Niinpä, eipä tuo yllätyksenä tullut ei. Helkutin surullista se vaan on. Oh well, onneksi en oo ainoa joka näin tuntee. Se vasta surullista musta oliskin.
Tänään eniten ärsytti: kaikki.
Roskaaminen, Porukka roskaa ihan poskettomasti ja välinpitämättömästi. Vaikka roskis olis aivan vieressä, niin eikun maahan. Koti roskat raijataan ihan muualle kuin kuuluis. Kuitteja otellaan ja dumpataan maahan etc etc etc etc..
Roskaamiseen pitäis saada imho linnaa (kärjistetysti sanottuna) ja kansalaispidätyksiä saa sen johdosta tehdä. Kyllä se niin vitusti mua ärsyttää toi ihmisten puhdas sikailu.
Ärsyttää kanssa ihmisten "kohtalonusko" näissä asioissa.
miks heitit roskan maahan?
-koska se siivotaan.
ja miks se siivotaan?
-koska siinä on roskia.
ainut roska mikä on maassa on sen ihmisen heittämä.
Ei ne maassa olevat roskat ja niiden siivoominen oo mitenkään automaattisia. Kyllä niihin voi itse vaikuttaa*huoh*
Suomeen tarttettais joku kuukauden siivouskielto aina julkisiin paikkoihin ni porukka ehkä näkis mitä ne tekee. Päätyiskö tää sama porukka sitten kuitenkin valittamaan roskassa kahlaamisesta?
naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*
Kun asioita ei tehdä kunnolla, huolellisesti, vaan huolimattomasti.
Myös kuunnella sellaista soopaa, juttua, mikä ei kuulu siihen, mikä on tarkoitus. Eli menee täysin ohi asiasta. Varsinkin kun on kyse oppimisesta. (Omia luontokokemuksiaan voi tilittää ystävilleen)
Taas on palkat myöhässä... Vittu, perkele, saatana, helvetti...*grr**senkin**toktok*
Aamuvuorojen bussikuskit, jotka eivät uskalla tölväistä kaasupoljinta pohjaan, vaikka sillankaiteisiin, vastaan tulevaan rekkaan ja niissä väleissä seikkailevaan pyöräilijään on yhteensä yli kolme senttiä klappia. Minä myöhästyn usein jatkobussista tuollaisen nössöilyn takia.
Jos sitä vähän kipinät sinkoilee ja peltiä sun muuta mummoa lentää Vantaanjokeen, niin sehän on vaan miehekästä!
Entäs jos matkantekosi katkeaisi kesken kaiken? Huomaisit olevasi miehekkäästi bussissa, joka törmäsi siihen vastaantulevaan rekkaan. Ja bussi olisi kyljellään siinä tiellä tai ojan penkalla.
Tuskin siellä etelässä se jatkobussi ole ainoa aamuisin? :)
Talvivaaran kaivoksen törkeä toiminta!!!!
Greenpeacen sivuilla voi käydä laittaa vetoomukseen, menkää sinne siis sankoin joukoin :)
Greenpeacen sivuilla voi käydä laittaa vetoomukseen, menkää sinne siis sankoin joukoin :)
Talvivaaran perseily(t) saa "haista vittu -asteikolla" 9.9
Kuluneen vuoden raivostuttavin raakkisyyhy. Täysin anteeksiantamatonta.
paikallisradion mainokset missä ukko kuulostaa ihan t-mu:lta
---
---
Talvivaaran perseily(t) saa "haista vittu -asteikolla" 9.9
Kuluneen vuoden raivostuttavin raakkisyyhy. Täysin anteeksiantamatonta.
Niin, ja isokoho Talvivaarasta on "kadoksissa". Miten tyyppi voi elää enää tämän jälkeen. Vastuu on jollakulla toisella.
Valehteleva ex-vaimo, jolle kaikki pitäisi vieläkin viedä tarjottimella. Mihinkään hänen sanomaansa ei voi luottaa yhtään.
Aamuvuorojen bussikuskit, jotka eivät uskalla tölväistä kaasupoljinta pohjaan, vaikka sillankaiteisiin, vastaan tulevaan rekkaan ja niissä väleissä seikkailevaan pyöräilijään on yhteensä yli kolme senttiä klappia. Minä myöhästyn usein jatkobussista tuollaisen nössöilyn takia.
Jos sitä vähän kipinät sinkoilee ja peltiä sun muuta mummoa lentää Vantaanjokeen, niin sehän on vaan miehekästä!
Kyllä! Tuntuu, että juttu leviää totaalisesti kuin jokisen eväät.
Kuinkahan paljon aineita on ehtinyt levitä maan pintakerroksista syvemmälle...
---
---
Entäs jos matkantekosi katkeaisi kesken kaiken? Huomaisit olevasi miehekkäästi bussissa, joka törmäsi siihen vastaantulevaan rekkaan. Ja bussi olisi kyljellään siinä tiellä tai ojan penkalla.
Tuskin siellä etelässä se jatkobussi ole ainoa aamuisin? :)
Niin, ja sitten pitää vielä naarata se mummelipoloinen invapyörineen sieltä kurapurosta, ja eihän näistä nykyvanhoista ikinä tiedä millä karatekursseilla ne aikaansa ja pelastajiansa tappavat. Vähintään joutuisi viettämään silmäpäivän nenäpäivän jatkeeksi.
Olinpa minä ajattelematon!
[q]k!tty:
KELA!*kivatsulle*
[/q]
Tänään ärsyttää vastaanotolta myöhässä olevat asiakkaat. Jos on 45 minuuttia varattu per asiakas, ei tarttis olla siitä 15-30 minuuttia myöhässä, kun sitten menee mun loppupäivä uusiks tauoista puhumattakaan (ne jää luultavasti pitämättä). Yleensä homma kyllä toimii mutta tänään on moni ollut tosi myöhässä, en tiedä onko syynä keli vai mikä.