Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Se etten vieläkään osaa pitää turpaani kiinni silloin ku ois hyvä pitää..Sitten taas saa katua käytöstään..*grr*

Oma saamattomuus

[q]jamjam:
klubbarilaiset
[/q]

Word!

[q]Caro²:
Ihmiset joille saa vääntää asioita junpojetin kokoisista ratapalkeista.. eikä siltikään mene perille.
[/q]

tunnetaankohan me samoja henkilöitä... mulla on ihan sama juttu yksi ihminen ei tunnu tajuavan millään yhtä asiaa...

Aika valuu sormien läpi kuin hieno hiekka... Ja mitä siitä jää jäljelle?

[q]UnityF:
tunnetaankohan me samoja henkilöitä... mulla on ihan sama juttu yksi ihminen ei tunnu tajuavan millään yhtä asiaa...
[/q]

Miten tää jotenkin kolautti...

Se, että loma loppuu aina kesken Ilomielin olisin ollu vielä neljännenkin viikon vapaalla.

Ärsyttää, että ihmiset, joilla ei oo alkeellisintakaan käsitystä siitä, miten yritystä hoidetaan ja kauppaa käydään, saa kuitenkin perustaa noita yrityksiä miten lystää ja ostaa/myydä/laskuttaa/säätää, ja minä saan setviä sitten jälkeenpäin, että mitäviduu taas!!

Niille, jotka haluaa perustaa jonkun yrityksen, pitäis olla pakollisena joku "liike-elämän perusteet" -kurssi, ja siitä loppukoe!

Totally. Eräskin ystäväni jäi ilman kuukauden tukia kun KELA oli hävittänyt varta vasten virkailijalle käteen viedyt tarvittavat todisteet tuen saamiseksi. Kiva oli siinä sitten selitellä ja kysellä että missäs rahat viipyy ja KELAn vastaus oli vaan että joo ei meillä sun papereita oo. Mitään vastuunottoa sielläkään asioista prkle..

Jatkuva epätietoisuus asioiden tilasta

*liittyy myös klubiin*

Ihmisten ennakkoluuloisuus ärsyttää todellakin. Ja itsekkin siihen syyllistyy :( Mutta aina se vaan jaksaa yllättää et miten jotkut voi olla niin käsittämättömän ennakkoluuloisia..siis huh ja huh :)

[q]Tres:
Jatkuva epätietoisuus asioiden tilasta
[/q]

Welcome to da club, bro. May I take your coat?

[q]Hyzenthlay:
*liittyy myös klubiin*
[/q]

Tässä samaisessa yhteydessä haluaisin myös ilmaista suuren ärtymykseni sen johdosta, että erästä somaa tyttöstä ei ole näkynyt piiiiitkiin aikoihin erään donitsibaarin tiskin takana. Donitsivajeeni on mittaamaton, tunnen inhimillisyyteni kaikkoavan jokaisen hengenvedon myötä. Ah ja voi, onko tämä loppuni?

[q]Astaroth:
Kun oman esimieheni pitää olla minua kokemattomampi ja eikä kaiken lisäksi osaa tippaakaan työskennellä ruohonjuuritasolla samoja hommia, mitä minä teen. Antaisi edes tehdä työni rauhassa, mutta pitää tulla puskemaan mukaan ja hommat menee päin...

Pysyisi vaikka siellä toimistossa ja leikkisi edes, että osaa jotakin. Mrrrr.
[/q]

Miten tuo kuullostaakin niin tutulta?
Onko tuo työelämä niin kaukainen käsite pomoille? Oma rp ei tule päästämään aamuvuorosta tauolle vaan pitää odottaa että illan vp tulee tauottamaan... Jos ei rva rp pärjää oman ravintolansa toimipisteissä niin miksi hän odottaa sitä alaisiltaan? Tai jos se tuleekin tauottamaan niin kaikki on sen jälkeen päin vittuja.

Ehdottomasti
-Valehtelu
-Myöhästely
-Kiire
-Huono ruoka
-Asioiden viimetippaan jättäminen, mitä tulee jatkuvasti tehtyä aina manaten sen olevan Viimeinen Kerta

Väsyttää, muttei nukuta. Sama vaiva ollu koko yön. Ja nyt kello on niin paljon että jos menee nukkumaan niin herää vasta jossain iltapäivän tai illan puolella. Mut jos ei mee nukkumaan niin ei oo mitään mahiksia jaksaa supercooleihin

Josko tästä onkin tulossa meikäläisen uus yörytmi - 30h hereillä, 18h unta, 30h hereillä, 18h unta. Sit pitää vaan toivoa että bileet on aina tossa 30h-putken puolivälissä.

no perkele, ja vielä liian vähän liksaa! *grr**grr*

[q]hyperventilaatio:
Koulun tilanvarausjärjestelmä. Saatana. Lukujärjestys ei pidä koskaan paikkaansa ja tänään se lähetti mulle ~400 sähköpostia.
[/q]

Etkai opiskele Stadiassa

se että polvi on aivan sika kipee eikä pysty reenaan kunnolla salilla..

O