Mikä ärsyttää?
[q]lumikki`:
tää hetki.
varmaa kymmenen kuppia kahvia alla.
hirvee tärinä.
[/q]
Kannattiko ?
"kaverit" tällä hetkellä
[q]Mellu-:
"kaverit" tällä hetkellä
[/q]
Kaverit...Mitä ne on*hmph*
[q]Lene:
---
Hyttynen:
Kaverit...Mitä ne on*hmph*
---
Annan pienen vinkin: tunnet äkillisen piston selässäsi.
[/q]
Just niitä*dissaa*
oma pää.
Se ärsyttää, että en kiusallanikaan mene nukkumaan vielä, vaikka silmiä alkaa pian kirveltämään väsymyksestä..*poks* *igor*..Nämä on näitä ikiihania hetkiä, kun näkee, kuinka tyhmä ihminen voikaan olla...
KELA!*kivatsulle*
[q]Ana-5000:
*snip*
Nää on kuulkaa isoja asioita.
[/q]
Muah. Vanha kännykkäni oli em. muovikalvon suojaama varmaan lähes koko elinkaarensa (pari kolme vuotta) ja digikamerani LCD-näyttö on ollut reilun vuoden suojattuna. Niitä suojia on tullut lisäksi saksittua, etteivät vaan vahingossa repeydy irti. Katsos, ei se muovisuoja niinkään sitä näkyvyyttä heikennä. Lisäksi sen muovisuojan voi aina repiä irti sitten kun tuntuu siltä, että se häiritsee laitteen käyttöä. Sen sijaan jos vaikka kameran LCD-näyttö sattuisi käytössä naarmuuntumaan pahasti, on sen vaihtaminen kyllä asteen verran nihkeämpää.
Toki tuo on lähinnä neuroottista. Käytännössä niitä naarmuja tulee sen verran harvakseltaan, että ehdin todennäköisesti ostaa uuden kameran ennen kuin niistä olisi haittaa. Nykyinen kännykin on pärjännyt pari vuotta ihan hyvin ilman suojamuoveja.
*grr*INVENTAARIO*grr*
[q]Airvision:
Uuden vuoden raketit & pauke kun koirat menee aivan shokkiin ja sitä ei sit itse voi oikein uudesta vuodesta nauttia...
[/q]
Samaa mieltä. JA sitä pauketta on kuultu jo pitkin viikkoa...
Uuden vuoden raketit & pauke kun koirat menee aivan shokkiin ja sitä ei sit itse voi oikein uudesta vuodesta nauttia...
[q]Ana-5000:
Sellanen ku ihmiset jättää uusien esineiden muoiosien päälle sen muovikalvon mikä niissä on tehtaalta lähtiessä (esim. kännykän näytöstä on jokanen sellasen joskus kiskassut veke) sitä varten, että se suojaisi k.o. muoviosaa. Jos tämä muoviosa sattuu olemaan esim. kaukosäätimen näyttö, pehmeä suojamuovi menee käyttökelvottoman naarmuille hetkessä, mutta sitä ei silti saa ottaa pois koska se suojaa sitä näyttöä, jonka ainoa funktio on olla LÄPINÄKYVÄ jotta ihmiset näkevät siitä läpi jonka takia siihen ei saa tulla NAARMUJA jotka haittaavat sen läpi näkemistä. Mitä helvettiä se kalvo sitten siinä tekee, kun se vaan HEIKENTÄÄ SITÄ OMINAISUUTTA MINKÄ YLLÄPITÄMISEKSI SITÄ EI MUKA SAISI POISTAA?
Ja sit jossain vanhoissa, kuluneissa kamoissa ku sen kiskasee veke ni sit on dissaavan näköstä kun sen vanhan esineen kuluvuus vaan alleviivaantuu sillä, että se logokyltti on siinä laitteessa ihan uuden näkönen kun sitä on "suojattu" muovilla vaiks kuin pitkään.
Nää on kuulkaa isoja asioita.
[/q]
Oonks mä nyt huono ihminen kun mulla on vielä monen kuukaudenkin jälkeen mun midikiipparissa noi muovit kiinni? :(
Mä tajusin niiden olemassaolon ylipäätään ekaa kertaa vasta tossa pari viikkoa sitten, honestly!
Nukuin pommiin ja myöhästyin kokeesta
Toiv. saan armoa ja luvan mennä uusintaan...
[q]alek száhala:
[iso]KELA!![/iso]
[/q]
Mä NIIN allekirjoitan myös tämän tekstin
Ja siellä kannattais aina ottaa kaikki keskustelut nauhalle tai pikakirjoittaa joka ikinen sana ylös, mitä se virkailija sössöttää ja sitten vielä pistää se allekirjoittamaan kaikki. Sillä seuraava virkailija, joka asiaasi käsittelee ei välttämättä tulkitsekaan asioita samanlailla. Voi tulla yllättäviä takaisinperintöjä tai laskuja. Sama pätee verovirastossa.
Se et ei oo lunta :/
[q]hemuz-:
---
Airvision:
---
Samaa mieltä. JA sitä pauketta on kuultu jo pitkin viikkoa...
[/q]
-Näin on no,toivottavasti noi napit auttas mitkä hain tänään...
Joidenkin ihmisten rajaton ja estoton pälliys,
suunnaton typeryys jota vieläpä vaalitaan sekä
käsittämätön kykenemättömyys nähdä
muiden toimissa pyrkimystä yhteiseen etuun.
Tervetuloa työmaailmaan.
Hienoa sekin, että asiallisestakin suoranaiseen
virheeseen puuttumisesta saa niskaansa heti
nihilistin ja fasistin leiman. Ah autuutta.
[iso]MUN V***N PUHELIN KUN SE SOI JA SOI JA SOI..![/iso]
Ei yhtään sekunttia rauhaa...
Tsiisus mä vihaan puhelimia..!
[q]jamjam:
klubbarilaiset
[/q]
Nohnoh! Ei me kaikki nyt voida niin syvältä sentään olla!
Ihmiset jotka tekevät liian pikaisia johtopäätöksiä asioista ja muista ihmisistä...*grr*