Mikä ärsyttää?
[q]mayah:
Et mun täytyy laittaa vaatteet päälle ja mennä siirtää parkkikiekkoon lisää aikaa. pääkaupunkiseutu
[/q]
Pääkaupunkiseudulla meillä on tapana käydä vääntelemässä parkkikiekkoa ihan nakupellenä. Metropolissa metropolin tavalla, tyttöseni. Hesassa nakuna, Tampereella Tony Tigereissä ja muualla miten sattuu.
[q]Jazmine:
VONKAAJAT!!!!
[/q]
pihtaajat on vielä ärsyttävämpiä
Firefox. Tai mun PC. Olisko toimiva tietokone liikaa pyydetty???
PRKL YLÄKERTALAISET...
mä meen kohta sen kirveen kanssa kylään.. aamuviidestä saakka pelkkää hermojen koetusta...
[q]Hyzenthlay:
---
Jazmine:
VONKAAJAT!!!!
---
[/q]
Noh noh eihän tollasii olekkaan on vain ihmisiä jotka luulevat etteivät halua.. Se on vain suostuttelu kysymys.
Jamba!
Mun ei vältsii tarvi ees koskee mihinkää ja koko hässäkkä kaatuu silti. Tai kaatuu se sillonki ku tekee jotain. Hieno homma, prkl!
Epäselvät ihmiset (ei mitään tekemistä humalatilan kanssa *nauru*)
Itiksen metriksellä ryöstelevät mustalaiset
Joulu
En jaksa mutsin hössötystä, kun on muutenkin stressiä kaikesta
Käyn talviunille, heippa
ps. jos joku viittis maaliskuun alussa herättää, jooko?
[q]Hyzenthlay:
---
Jazmine:
VONKAAJAT!!!!
---
[/q]
Sekin viä
[q]Ana-5000:
MC Koppakuoriainen. Voi juma vitun lauta. Onko maailmassa mitään ärsyttävämpää?
[/q]Ei. Tää on sitä pahinta paskaa, mitä nykyisin syydetään. Lenni Lokinpoikanen hyvänä kakkosena.*grr*
Tällä hetkellä meidän kissa. Ei voinut kävellä 2 metriä lisää omalle hiekkalaatikolleen, vaan päätti että kukkaruukku on parempi paikka.
Kesätöiden hakeminen. Ei töissä itsessään mitään vikaa oo, mutta niiden hakeminen on todella rasittavaa
Kun on tajuttoman tylsää, kuten NYT...jumalauta...
[q]Jää~*:
Joulu
En jaksa mutsin hössötystä, kun on muutenkin stressiä kaikesta
[/q]
juuuri näin....*igor*
kun asiat ei mene kuten haluaisi/pitäisi.
Taas hyvän päivän jälkeen tuli pudotus..
Yöt on ihan persiistä...
LOMA ärsyttää....On ihan kiva nukkua ikuisuudeksi hankittuja univelkoja pois, mutta kaikki lomapäivät menee vaan johonkin turhanaikaiseen haahuiluun, en saa mitään järjellistä tehtyä..ja loma loppuu vasta 7.1.
*tylsistyminen* On niin paljon helpompaa tarttua tekemättömiin asioihin, kun työmatkoihin on kulunut pari tuntia ja on tehny tauotta duunia silmät ristissä koko päivän
Joulu *hmph**igor*