Mikä ärsyttää?
[q]RainChild:
se kun jotkut ihmiset voi olla niin pirun tunteettomia ja epäempaattisia. vittuilee vaan ihmiselle, joka on raiskattu (eräs ystäväni), eikä välitä yhtään, miltä siitä jo ennestään tuntuu.
[/q]
Ne on niitä samoja ihmisiä jotka pitää raiskaajat ulkona vankiloista syyllistämällä uhria ja nolaamalla sen. Käsittämätöntä.
v*tun lentopallo ja v*tun pelit !!1!!1!! v*tun liitto ku siirtää pelei ja v*tun puma-volleyn idiootit ku eivät saa joukkuetta kasaan silloin ku ois oikeesti tarkotus pelata pelit!!1!!1!! Ja voi v*ttu ku tää kaikki tapahtuu just niin et 20:00 alkaa peli jossai kämäsellä malmilla jossai kämäsessä hallissa just sillon ku lahes on ETANAT v*ttu!!!1!1!1 En kerkee mitenkään päin etanoihin, v*ttu!
kai tuli selväks et mua v*tuttaa aivan suunnattomasti! *miljoona v*tutushymiöö*
en tiiä mut jokin nyt on vain vialla...
Joo, tulipas taas todettua miten ihanaa on kun on amiksessa mis on vaa pelkkiä urpoja jotka ei tajuu mistään mitään. tuli tuossa röökipaikalla puhetta laskettelusta ja tokasin siihen et ei oo tarvinnu lasketella ku tuli 100kg venäläistä laatuliaa niskaan. No eikös nää Urpot sitten alkanu vääntää siitä olevinaan hasukaa juttua "oliko se tarkalleen 100kg? Oliko se ihan varmasti venäläinen? En usko jos et kerta tiiä onks himos isompi ku messilä.. tulikse siis ihan vaan pelkästään niskaan" Luuleeks ne et miä jotain muistasin jos oon ollut silloin n.6 v Palo niin hermo. Ja sitten meidän luokan ylks tyttö millä on pakonomainen tarve nostaa ittesä jalustalle tuli aukoo mulle päätä mun koulun käymisestä ja rästitöiden hoitamisesta ym. Mua niin ärsyttöää tollanen vtun kyttääminen ja turha pään aukominen, muutenki ottaa päähän ni eiku jotku vaa jaksaa jauhaa... ja sit tullaa kinuuman viel kyytiä lahteen heti perään, ja mun bensoilla... jo ei tuu onnistumaan
tänään on vaikeaa olla kiiki
Se, kun porukka jättää autoja meidän pihassa ihan miten sattuu.. Pysäköinti sallittu vain paikan varanneille! Mutta se on vissiin vaikea ymmärtää..*justjoo* Se on vaan tylsä yrittää lähteä omalta paikalta, kun ihan taakse(liian lähelle) on joku jättäny auton poikittain ja molemmilla puolilla sekä edessä on autot..*grr* Tai sit kun tulee jostain, ja omalla paikalla könnää vieras auto, joskus pitkäänki..
Pysäköinninvalvojia ja poliisia ei tommoset oikein kiinnosta, ei auta kuin laskea kymmeneen taas..*uuh*
Pikkuasioista nillittäminen ja sanottujen asioiden ylitulkinta aiheuttaa mulle tyrän.
Uzkomaton kiire duunissa*grr*
Vitun lumi sade! Ei jaksa kaivaa autoa
menkat *igor**kivatsulle*
Niin Ärrrrsyttävää!
Syön hätäsesti töissä jotain säälittävää KASVISsosekeittoa, joka tuntuukin vähän oudolta hampaissa.. Jaahas, mitäs tää oikeestaan sisältää...paljon kasviksia...porkkanaa...selleriä...naurista...baabaabaa ja savukinkkua.
Mitä vitun SAVUKINKKUA?!
Olipa muuten tosi siistiä syödä lihaa pitkästä aikaa.
" A natural choice 255 g of vegetables"
Terveisiä vaan Knorrille.
Mun 16vee nirppanokka pikkusisko.
Mulle ei kelpaa kalapuikot, en syö jauhelihaa...puuuuuuh. sitä syyää mitä tuuaa kaupasta ja piste.
[q]Taika:
Minä itse.
Joissain asioissa toivoisin osaavani käyttätyä kuin aikuiset eikä kuin 3-vuotiaat.
[/q]
mennää yhessä tarhaan... mä oon ollu kanssa kun 3 - vuotias.
[q]Nea:
Niin Ärrrrsyttävää!
Syön hätäsesti töissä jotain säälittävää KASVISsosekeittoa, joka tuntuukin vähän oudolta hampaissa.. Jaahas, mitäs tää oikeestaan sisältää...paljon kasviksia...porkkanaa...selleriä...naurista...baabaabaa ja savukinkkua.
Mitä vitun SAVUKINKKUA?!
" A natural choice 255 g of vegetables"
Terveisiä vaan Knorrille.
[/q]
hahaa tää muistuttaa mua yleisestä reaktiosta etelä-euroopassa kun tiedustelen onko ruoka kasvisruokaa...
"ON, ON! ei siinä ole kuin ihan vähän kinkkua."
ja tässä samassa yhteydessä haluaisin kiittää syvästi lentoyhtiö KLMää tilaamistani kasvisaterioista! (kasvisateria: kanaleipä, kanapastaa) yrittivät vielä väittää että ei siinä KANAA ole. onks tää joku väsytystaktiikka???
ja oli siinä vaiheessa jo niin nälkä ja darksidet että meinas itku tulla. en enää lähde ikinä lentokoneeseen ilman eväitä.
Se,että heräsin äsken loistavilta päiväunilta,luullen että olen omassa pehmeässä sängyssä kotona, ja olinkin koulun käytävällä*hmph**poks*..kyllä,mulla on hyvät unenlahjat*nauru*
[q]Nea:
..Niin Ärrrrsyttävää!
Terveisiä vaan Knorrille...
[/q]
Joo, vaivaisen 8 vuoden vegehistorialla oon melkein oppinut syynäämään aina kaikki hiton pikkupräntit purkkien ja pussien kyljistä. Muistaakseni se oli just toi Knorrin "kasvis"keitto, jota meillä oli kerran kisabuffassa tarjolla, kun joku sekasyöjä oli käyny sen ostamassa. Onneks sekin tuoteseloste tuli luettua. Kiitti, mut ei kiitti. Lihajauheita ja -aromeita ym. ihmeellistä tungetaan lähes joka ikiseen paikkaan kuten joihinkin sipseihin ja (yhtenä uusimmista havainnoista) Pirkan tomaattisalsaan.
Mitä tulee lentokoneiden vegeruokiin, niin ainakin Finnairilla on n. 20 eri ateriavaihtoehtoa (lääketieteellisistä syistä uskonnollisiin) ja erilaisia, kaiken kansan ulottuvilla olevia vegevaihtoehtojakin on 4 erilaista mm. lakto-ovo ja vegaani. Air Francella oli myös ihan hyvät vegeruuat, kun lensin Ranskasta Kuubaan ja takaisin. Mikä mukavinta, erikoisruokavalion ruuan saa koneessa yleensä ennen kuin sekasyöjät saa omat ateriansa.
Yleisesti ottaen on hyvä ottaa aina omat eväät mukaan, ettei käy huonosti.
[q]annimari:
hahaa tää muistuttaa mua yleisestä reaktiosta etelä-euroopassa kun tiedustelen onko ruoka kasvisruokaa...
"ON, ON! ei siinä ole kuin ihan vähän kinkkua."
[/q]
"ihan pienenpienenpieniä kinkun palasia, miten ne voi haitata?"
[q]NiMo:
se että polvi on aivan sika kipee eikä pysty reenaan kunnolla salilla..
[/q]
Sama täällä mua ärsyttää suunnattomasti mun polvi kun se on niin kipee... Se leikataan nyt pääsiäisenä
Ja nyt kun pitäis kävellä keppien kanssa niin ei minä "fiksu" neiti kävelin ilman niitä täällä kotona ja heti kun pojat oli varoittanu ilman keppien kanssa kävelemistä niin mä kolautin mun polven 2 kertaa pahasti et nyt varmasti on kipee... Tyhmä minä.
Juuri nyt ärsyttäis vähän kaikki..
On semmoisia hetkiä joita ei millään jaksais. Vituttaa kun on ristiriitoja ihmisten kanssa siitä, missä "kaapin paikka on"