Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Just nyt Castlevania kolmosen Haunted Ship-rata miks sen pitää olla niin h*lvetin pitkä ja vaikea eikä kuoleman jälkeen saa edes jatkaa välipäättiksestä Menee hermo!

mullakin epävarmuuksia asioista ja erityisesti ärsyttää se kun kaikki menee vaan koko ajan paskempaan päin, vaiks yrittää parantaa asioi.

[q]Sbanc:
---
hyperventilaatio:
Koulun tilanvarausjärjestelmä. Saatana. Lukujärjestys ei pidä koskaan paikkaansa ja tänään se lähetti mulle ~400 sähköpostia.

---

Etkai opiskele Stadiassa
[/q]

Eihän meistä kukaan...*nauru* Toi tilanvarausjärjestelmä on kyl niin fiksu keksintö tosiaan..ainakin toi meilisysteemi.

-Amethyst-

Autoilijat jotka ajavat alle nopeusrajoituksien ( tai siis suosituksien)

se, että käytän tietokonetta ihan liikaa. tämäkin viikonloppu on mennyt ihan hukkaan. Kun olisi niin paljon tehtävää lähinnä koulun kanssa, stressaa ja omatunto kolkuttaa ihan sairaasti.

mun jääkaappini. vittu toi raapsraaps ääni mitä se pitää alkaa käydä hermoille.
koht pitää varmaan heittää ikkunasta ulos.

[q]((rejver)):
Multa Irtos just hampaasta palanen
[/q]

Joo, liity kerhoon Mulla kans irtoilee sillon tällön - tosin viime aikoina ne on tainneet olla paikan palasia.

[q]((rejver)):
Näimpä.....Ei pitäis syödä yli sitkeetä salmiakkii...*igor*
[/q]

Eikä popcornia missä on niitä jyviä seassa...

[q]sapeli:
---
((rejver)):
Multa Irtos just hampaasta palanen

---

Joo, liity kerhoon Mulla kans irtoilee sillon tällön - tosin viime aikoina ne on tainneet olla paikan palasia.
[/q]

Näimpä.....Ei pitäis syödä yli sitkeetä salmiakkii...*igor*

se kun jotkut ihmiset voi olla niin pirun tunteettomia ja epäempaattisia. vittuilee vaan ihmiselle, joka on raiskattu (eräs ystäväni), eikä välitä yhtään, miltä siitä jo ennestään tuntuu.

yläkerran tytöt, jotka ilmeisesti rakastavat kantäpäillään, tasajalkaa
hyppimistä... ihan totta siltä se kuulostaa, mä en ymmärrä mitä ne touhuaa!!

[q]Ant:
Ihmiset, joiden elämä pyörii ihan TÄYSIN bileiden ympärillä ja jotka on aivan täysiä nistipellejä! Kaikki on niiin megasuperihqulii, kaikki on mun kavereita ja kaikki on niin ihanaa, kunhan vaan saa vetää nokan täyteen kamaa! Vittu herätkää pahvit elämään!!!!!!!!!!!! *eiei**poks*
[/q]

Koeta jaksaa, kyllä ne laskut ohi menee.

[q]Avernian:

Ihania ihmisiä säkin tunnet. Palkkaa joku raiskaamaan ne.
[/q]

No mitäs hyvää siitä koituu?

[q]Avernian:
---
K:
No mitäs hyvää siitä koituu?

---

Oppispahan nekin ehkä vähän myötätuntoa.
[/q]

Opetetaan myötätuntoa raiskaamalla. Hieno homma.

[q]Ja ei, ehdotusta ei kannata ottaa tosissaan.
[/q]

Ajattelinkin, että läppänä heitit ton. Oli vaan aika vitun huono läppä.

[q]pupuTupuna:
ihan totta siltä se kuulostaa, mä en ymmärrä mitä ne touhuaa!!
[/q]

..tamppaa eikä jalois ole joustoa olenkaa..?

Se et eilen ku olin baaris(*eiei*) ni kävin kysyys dj:lt et voisko se soittaa yhen biisin Gary D:n levyltä ku huomasin et siel oli muutamii gary D:n levyi ni ei voinu soittaa koska sellanen musiikki ei kuulu heidän imagoo ja mitä kaikkee se siin selittikä.. ja ne levyt on kuulemma siel ihan vaa näön vuoks... no eipähän tonnekaa baarii tarvi taas vähää aikaa mennä ku kiintiö aika täys tot baari meininkii..

ärsyttää nyt vaan niin prkl.. eikä sille voi mitään.

Se, kun joistain bilekavereista on tullu "vanhoi ja tylsii" ja niitä ei meinaa saada mukaan tanssii enää millään nykyään, vaikka ne olis entisii "parkettien partaveitsiä"
Tykkää biiseistä kumminki, mutta nurkkapöytä, bisse ja hyvä läppä vie nykyään niillä voiton *igor**nauru*

[q]pipa:
Se et mä olen niin ahne *possu*... Mä syön ihan rutosti aina lauantaisin ja sunnuntaisin.
[/q]

....joo ja kuulin myös sellasia huhuja et ranskalaiset raapi sun mahaa...?*muhaha*

muutamat topikit täällä, muutamat kommentit IRL jne

O